- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #2057 üzenetére
Rendben, az lesz. Tuti valamit kitalálnak, hogy cseregép hibáját követően nem adnak vissza pénzt, vagy a franctudja. Akkor tuti 100% hogy ha ez a cseregép hibás, akkor vissza kell kapjam a pénzt?
Illetve ha azt mondják, hogy hagyjam ott és bevizsgálják, vagy valami, akkor otthagyjam? -
asdfhun
csendes tag
válasz Ariadne #2077 üzenetére
Energiatakarekos fenycso/fenyforras. Nem izzik
Az enyemnek igy ropke fejszamolas alapjan ugy 5 evig kene majd birnia, haaat, nagyon kivancsi vagyok ;) Mert bar ugyan ~1 ev utan mar csak hozza a penzt az izzohoz kepest, megis, ha masfel eves koraban bedoglik, annak okan, hogy az eloallitasa/megsemmisitese dragabb es kornyezetterhelobb, mint a hagyomanyos izzonak, en hiaba vagyok pluszban, a kornyezet meg siman minuszban van. -
asdfhun
csendes tag
válasz Ariadne #2079 üzenetére
Philips:
Frequent Switching reduces the life of CFLis (Compact Fluorescent Lamps):
A CFLi’s life is no longer affected by switching. The current standards for ‘Energy Recommended’ accreditation requires over 3,000 switching cycles per 8,000 hours of tested life which is many more than would be necessary for normal domestic use. For special applications such as hallways in flats and lights in corridors activated by motion sensors, some manufacturers produce ‘heavy duty’ CFLis with up to 500,000 switching cycles capability and 15,000 hours life! -
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #2117 üzenetére
Ha futárral jön a cucc, akkor egyébként sosem szabad aláírni a papírját addig, amíg szépen ki nem nyitottad ott helyben a dobozt
ez egyébként érdekes, Csaba_20_-szal is beszélgettem erről, mivel a gls nem engedi meg, hogy átnézd a csomagot, mielőtt nem fizeted ki és írod alá, utána meg rögtön le is lép
A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát. -
Llew
senior tag
válasz Ariadne #2128 üzenetére
A jegyzőkönyvfelvételt igen én szúrtam el, de az is igaz, hogy ha aláírás előtt nincs lehetőségem megnézni a csomagokat utána meg a futár letszei és már köddé is vált úgy elég nehéz.
Egyenlőre én sem akarok mindenképpen a 8 munkanapos elállással élni tekintve, hogy eddig nem állnak rosszul a dologhoz. Mindössze azt szeretném elkerülni, hogy ne ezt a kb. három napig a házban ide oda pattogó videókártyát, meg winchestert kapjam vissza. Mert ha rendesen becsavarozzák a vga-t akkor véleményem szerint nem szabadott volna kiesnie a helyéről úgy, hogy pont a ház sérült részével ellenkező irányba kellett mozognia, hogy ki jöjjön az alaplapból. Tehát vagy többször össze vissza rázogatták vagy eleve nem valami profi módon volt összerakva.
Szóval csak azt szeretném elkerülni, hogy átrakják egy új házba az "alaposan" megmegvizsgált alkatrészeket és visszakapjam gyakorlatilag ugyan azt a gépet, aztán amikor esetleg egy hét használat után beszarnak a cuccok akkor jöjjenek a nem rendeltetésszerű használattal.
Van valami jogi alapom ennek kikerülésére a komplett gép cseréjét kérnem, akár úgy is, hogy alaktrészenként küldjék a gyári csomagolásból kibontatlan cuccokat és majd én összerakom?
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
Darth_Revan
veterán
válasz Ariadne #2147 üzenetére
Nem személyesen jött el, a barátnőjét küldte, mert ő dolgozott.
Az lehet, hogy kipróbálta, de megbeszélte az eladóval, hogy azért is adja a 3 nap garit, mert itthon jobban át szeretné nézni. Meg mint mondtam, halvány a pixelhiba és nappal nem vette ott hírtelen észre.[ Szerkesztve ]
-
horvathkrisz
addikt
válasz Ariadne #2168 üzenetére
"három munkanapja van arra, hogy eldöntse, cseréli vagy a pénzt adja vissza..." ->ezt mondják meg jövő héten.
bár szerintem némi kamu is volt a dologban, ugyanis a garis srác nem beszállítót hanem gyártót emlegetett, hogy egy héten belül kiderül mi lesz, bevizsgálják.
1 hét alatt kiküldik+újat adnak koreából? -
ML320
aktív tag
válasz Ariadne #2174 üzenetére
Behoztak egy gépet, szintén Iponról frissiben rendelt alaplap, proci és HDD.
Ügyfél szerelte be, de nem indult, ezért szakszervízhez fordult. Azaz hozzánk. Ajajaj.
Az alaplapon a processzor foglalanál a lábak 30%-nál lévő forrasztás szabályosan leolvadt. Legalább ebből a körből mi kimaradtunk.
Nincs szerencséje manapság az IponnakEmber tervez, Isten perverz...
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #2367 üzenetére
igen, a ptk-ben keresgéltem, de pontosan nem találtam meg így leírva
pintyesz:
Erre azt mondták,valami "égésfélét" találtak a procifoglalat feletti FETeknél
felraknád a képeket, ahol szerintük van égés?
(A lapot vissza sem küldtem volna gariba ha ilyesmit látok rajta )
akkor is visszaküldhetted volna
Ennek,barátok között is lassan 80 napja
nekem is kb ennyi idő volt az ipon-nal, csak nekem a végére megjavíttatták a lapot (állítólag a gyártó, de szerintem inkább ők voltak)
érdemes az ipon-os topikba is írni, azt olvassák (meg valószínűleg írnak is bele, csak nem vállalják fel)
a nyilvánosságra hozott dolgok viszonylag jól szoktak végződni (szerintem az én lapom is emiatt javult meg...) -
Vandit.
addikt
válasz Ariadne #2373 üzenetére
Értem, köszi. Egy gond van, hogy egy alaplapnál ez nehézkes, hiszen nem fogom nézegetni, hogy minden jó-e, mert jóhiszeműen gondolom, hogy nincs semmi baja. Szerintem senki nem gondol rá, hogy bármi gond is lenne egy új termékkel. Ráadásul ez nehezen látható, mert a procifoglaltban van letörve tüske.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #2372 üzenetére
kösz!
tehát nem egy mondatban van meg fogalmazva, (ezért nem találtam) hanem az első 2 bekezdésben, hogy:
A kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni, ha ennek nem tud eleget tenni, akkor elállhat a szerződéstől.
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #2398 üzenetére
Igen, azt tudom, csak az a baj, hogy globális a probléma. Nem egy eladónál vannak ilyen kártyák. Mondjuk úgy, hogy aki 14ezer forint alatt 4Gb-os Sony memory stick pro duo-t árul, az hamis termék. És ilyen hirdetésből elég sok van, és a legtöbbje ezt üzletszinten csinálja!
Másik fáradt gőzö topikba is beírtam, hogy jelen vannak hamis cuccok a ph-n is, lehet nyitok egy topikot, ahol a felhasználók beírhatják, hogy konkrétan milyen terméknél érdemes vigyázni, mert hamisítvány veszély forog fennt. -
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #2400 üzenetére
Persze az első kettőtt nem lehet érdemben megcsinálni, mert számla nélkül megy minden ilyen vásárlás. Ezt még el is fogadja valamennyire az ember. Az lenne a legjobb, ha az adminok kicsit megreguláznák az ilyen becsapós hirdetőket. Vagy legalább az érdeklődők tudjanak a jelenségről, hogy hamis cuccokba is belefuthatnak itt. Még gondolkozom, hogy hol lehetne, egy eladónak adott feketeponton kívül, rávilágítani az embereket hogy hamis cuccokba futhatnak bele.
[ Szerkesztve ]
-
pintyesz
senior tag
-
stargazer
senior tag
válasz Ariadne #2442 üzenetére
na ezt próbáltam hívni már de nem vette föl senki.
jó én leszarom 2,5 éve vettem, ráadásul messze többet mint amennyire a 60.000-et vissza lehetett kapni ha arányosítják az összegre meg az időre akkor max 1-2ezer forint lehet amit vissza kell fizetnem, nem lesz probléma, de az már igen hogy hogyan fogom elérni hogy nekem is megfelelő alaplapot adjanak, vagy ha ez nem megy akkor a pénzemet. utálom ha ilyenekkel kell foglalkoznom, fogadjak ügyvédet? fkivan
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Ariadne #2460 üzenetére
egyetértek. most beszéltem a fogyasztóvédelemmel negyed órán keresztül (ktg), és elmondták hogy ilyen nincs, az amit az illető emlegetett a többletktg-ről az csak a csere-javítás mérlegen merül fel, vagyis ha egyik többe kerülne mint a másik akkor neki nem kötelező a drágább megoldást választania. úgyhogy elindítom a békéltető testületi eljárást, ezt javasolták a fogyasztóvédelemnél. és kérni fogom az esetlegesen az állam felé visszafizetendő pénzem megtérítését is, hiszen ha ők adnának egy cserelapot ami árban és tudásban megfele, akkor nekem nem kéne visszafizetnem semmit.
csak ugyanolyan típust vagy köteles elfogadni különben marha érdekes hogy ezt mondta a fogyasztóvédelmis is, de ebben nem vagyok akkor sem olyan biztos. hiszen a gépem mindig fagyott, rengeteget szívtam vele, de fogalmam se lehetett hogy konkrétan mi a hibás. azt észrevettem hogy arra nagyon érzékeny volt a gép hogy milyen alaplapi drivert telepítettem rá, a nagyon új verziókkal sokkal jobban fagyott mint amit adtak hozzá. a lényeg hogy csak gyaníthattam hogy az alaplappal nem stimmel valami de ez is teljesen esetleges volt, volt hogy hosszabb ideig nem fagyott, aztán meg naponta többször is, ilyen jelenséggel sehol nem tudtak volna kezdeni semmit. végül bebizonyosodott hogy az alaplap volt a rossz. namost ha egy ugyanilyet próbálnának megint a nyakamba varrni, ne mondja nekem senki hogy ne lehetnék joggal kiakadva. simán visszautasítanám. mégegyszer nekem ilyen alaplapot ne adjon senki.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ML320
aktív tag
válasz Ariadne #2520 üzenetére
Nem tudunk összefogást csinálni. Ez olyan, mint amikor bojkottra hívják fel a figyelmet. Emlékszem, mikor a 80-as években a franciák atomkisérletet folytattak, nyári gyakorlaton csak egy művésznő jelentette ki: ő pediglen nem vesz francia terméket!!!
A kiskerek összefoghatának a multik ellen, a webáruházak ellen, stb. Erről már született egy regény. Volt benne valami szélmalomharcos jelenet isNem tudok erre mit mondani. Negatív tapasztalatok lesznek mindig is. Szerencsére nálunk nincsennek ilyen gondok. Megfelelő magatartással az ügyfél érzékelheti, hogy nincs hülyére véve, fontos a számunkra, és ugyanúgy az ő problémájának megoldásán vagyunk. Sokan vannak így a fórumon, mint vevők, akik szintén megtalálták már a nekik megfelelő boltot. Mások meg megtalálták, hogy hova nem mennek be többet.
Ember tervez, Isten perverz...
-
z0d1AK
veterán
-
stargazer
senior tag
válasz Ariadne #2568 üzenetére
igen egész biztos. e-mail-ben. ültek rajta majdnem 1 hónapot úgyhogy valszeg jól átgondolták. de asszem hivatalosan is úgy van hogy 30 napon belül reagálniuk kell rá.
de te is egész nyugodtan megkérdezheted tőlük, van egy ilyen lehetőség a honlapjukon. lehet hogy neked már gyorsabban megválaszolják mert már állást foglaltak az ügyben. valahol logikus, mert ha már nem tudnak ugyanolyat adni helyette a boltban akkor az már elég régi lehet ahhoz hogy gyakorlatilag majdnem teljesen avultatva van az értéke. most mit szarozzanak ott 1-2ezer forintokon.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
spammer
veterán
válasz Ariadne #2622 üzenetére
11-én érkezett a cucc, 3 napon túl voltunk mindenképp, mert azután jött elő a hiba.
Miután edigital a másikhoz küldött, írtam (ez volt múlt héten), vártam, nincs válasz. Ezért írtam most ide, sajnos már több mint 15 nap így is.A termék szervizébe vinni a cuccot is csak egy lehetőség, kötelezővé nem tehetik önhatalmúlag.
Tehát akkor mindenképpen visszaküldhetem az edigitalnak, majd ők elintézik, ahogy tudják.
Mivel nem pesti vagyok, futárral kell visszaküldenem , azt írták 1980 Ft-ért kérhetem tőlük oda-vissza. Amennyiben ugye nem külsős a garijegy. De ezekszerint akkor nem kötelezhetnek arra, hogy én intézzem az importőr kft-nél. Akkor megy majd még egy mail nekik, hogy jöhet a futár.
Minden további tanácsot szívesen fogadok, és köszönöm a segítséget!
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
addikt
válasz Ariadne #2669 üzenetére
Nagyon köszönöm a segítséget! Ám ne haragudj, de nem találok erre pontos írást, hogy kötelesek megtéríteni a számlán szereplő ö összeget, ha javítást vagy cserét nem tudják megoldani. Illetve cserét én csak akkor vagyok köteles elfogadni, ha ugyan azt a fogyasztási cikket kapom, ha jól értelmezem.
Nagyon megköszönném, ha pontosabban megmutatnád, hol találom meg erről ezeket a részeket! Köszönöm!
Amúgy egész jó ötlet lenne szerintem az 1. hsz-ban összegyűjteni ezeket! Lehet sok felesleges kérdést megelőznénk!Köszi!
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Ariadne #2671 üzenetére
A számlán 34.000 Ft-os ár van. Találtam egy kártyát, ami nekem teljesen jó lenne 26.000 Ft-ért. Szerintem ez elég korrekt ajánlat nekik és nekem is. A 2600XT, amit adni akartak az 20.000 Ft. Ez a 26.000 Ft pont az eredeti ár és az ő ajánlatuk között van. Ha ez sem tetszik nekik, megmondom, hogy akár a pénzemet is visszakérhetem, ha valami problémájuk van.
Nagyon köszönöm!
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Ariadne #2671 üzenetére
Nem hajlandóak jobbat adni! Azt mondták, 2600XT-t küld nekik a nagyker és az van. Ezt a nagyker ajánlotta nekik. Nincs választási lehetőség. Mondtam neki, hogy rendben, akkor a szerződéstől elállok és kérem vissza a pénzem. Vagy élnek az ajánlatommal, hogy XY kártyára cserélnek, ami van Önöknél, és a meghibásodott kártyám számláján szereplő összegnél 7.000-al így is kevesebb.
Az válasz: Ő nem fog nekem 2x gyorsabb kártyát adni. Még a végén vele fizettetik ki a különbséget.
Erre én: ez miért az én problémám lenne? Nem akarok surmó lenni és 100x jobb kártyát kérni Önöktöl. De megtehetném, hogy elmegyek a 34.000 Ft-ommal más boltba.
A háttérből megszólalt egy kollégája: Jajj, csak a pénzt akarja vissza!
Erre én: Kérem mondja meg a kedves kollégájának, hogy nem a pénzem visszafizetése az elsődleges. Már ha jól értettem amit mondott...
Erre Ő: Ő.. igen jól értette... De hát a csere kártya van olyan jó, mint a régi kártya! Mutassa meg nekem, hogy hogy lenne már rosszabb?!
Én: Szerintem nem jobb, de lényegtelen, mert nekem nem megfelelő a kártya! Teljesen mindegy miért, nem vagyok köteles elfogadni. Én felajánlottam, hogy XY kártya jó lenne nekem, ami bőven a régi kártyám ára alatt van. Önök sem kötelesek ezt elfogadni, de akkor álljunk el a szerződéstől és adják vissza a pénzem. Vagy mondjon még lehetőséget, hogy mik közül választhatok!
Erre Ő: De a kártya amit kér 2x jobb, és drágább, mint amennyit az Ön kártyája most ér! Holnap hívjon fel és megmondom miket tudnék még szerezni helyette a nagykerből. Mert nem rajtam múlik, hanem a nagykeren, hogy mit küld. Vagy ha ennyire ragaszkodik a jobb kártyához, akkor megvárjuk míg szerzünk egy ugyan olyan kártyát, ami az Öné volt, vagy amíg ki nem lesz javítva a hiba!
Erre én: Rendben, de ez úgy érzem nem az én problémám, hogy mit küld. Nem tudom, hogy működik a nagyker és kisker közt ez a dolog.Nagyjából ennyi... Nem pontosan így hangzott el, de ez volt a lényeg... Ötlet? Nagyon felbosszantottak! Amikor a törvényekkel jöttem, csak a "hát de..." jött mindig, hogy nem ér annyit a kártyám és ez nekik többe kerül így.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Ariadne #2675 üzenetére
A Lord Computer ez a csodaüzlet... Nem tántorodok el! Ha holnap nem hajlandóak megadni azt a kártyát, a pénzem fogom kérni és jöhet akár a fogyasztóvédelem, akár bíróság, mert nagyon utálom ezt az igazságtalan dolgot. Be is megyek a kinyomtatott törvényekkel, szabályokkal. Szépen írok egy kis cikket is róluk, ha lezárul a dolog, amit megpróbálok minél több helyre eljuttatni és lejáratni Őket. Szerintem kapósak az ilyen történetek több nevesebb oldalon is talán.
MOD: Lehet nyomtatok egy papírt holnapra, amiben az fog állni, hogy: Ő nem hajlandó visszaadni a pénzem és az ajánlatom sem fogadta el. A jogaimat ezzel megsértette blabla!" És kérek rá egy aláírást.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #2675 üzenetére
Vásárlók könyve beírás meg békéltető testület lehet még ezután, ez ingyenes, de nem kötelező erejű a döntésük, ha a cég nem veti alá magát, és nem szokta...
azt világos, hogy a békéltető testület döntését nem kell elfogadniuk, de azt is meg tehetik, hogy elhajtják őket, nem engedik a vizsgálatot?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs