-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Hali! Haveromnak beszart az alaplapja és már 1 hónapja gariban van, visszament érte, de azt ondták még kb 1 hónap mire tudnak adni egy ujjat. Az lenne a kérdésem, h addig ideiglenesen egy cserealaplapot kérhet-e tőlük? Köszi
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Hali!
Van egy videokártyám, amire még van garancia a Lord-ba! Szerintem a kártya túlmelegszik és kikapcsol a monitor. Majd csak restart segít... Nos szerintem visszafogom vinni, de persze előtte kipróbálom más gépben, hogy biztos ez e a baj. Ám a garancialevelen az áll, hogy csere esetén, csak amortizált áron tudják beszámolni más termékbe. Mit jelent az amortizált? Mert már nem kapni náluk a terméket. Nem a régi ár 100%-át kéne alapul venniük? Aquaban így volt, mikor gariztattam. Egyáltalán a túlmelegedés garanciális kérdés? Hiába megy 100%-on a ventillátor... kikapcsol... elég forró levegőt is hány magából. Ha azt kérditek, hogy ez most derült-e ki a válaszom igen. A kártyát használtan vettem garanciával. Egy X1950 Pro kariról van szó! Nekem az is jó, ha adnak vmi hűtőt... Előre is köszi!
Üdv!
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Szia!
Már felraktam Rivatunert és érdekesen mindig 62°C-nál kapcsol ki. Aztán nem indul a win, míg le nem hűl a vga! Már átpasztáztam, de az sem segített! Én meg nem akarok hűtőkre költeni.
Tehát akkor jöhetek nekik az amortizációs problémával, hogy azt felejtsék el? A régi 100%-os árt vásárolhatom le? Persze ez elég valószínűtlen, mert előbb fogják felajánlani az ingyen hűtőt! Hiszjavítási garanciát is vállalnak, gondolom a hűtő csere annak bizonyul. Bár ha én azért vettem ezt a kártyát, mert tetszik a hűtése? Akkor mivan?
Ma átjön ismerősöm és kipróbálom egy Zalman VF700-al. Ha azzal is kikapcsol jövőhéten irány gari..Köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Hali!
Mennyi a szükséges garanciális ügyintézési idő, hogy kérhessek ideiglenesen cserekártyát, míg szervizelik a videókrátyám? Előreláthatólag 2 hetet mondtak, hogy annyi biztos, de lehet több is lesz! Illetve mennyi az az idő, amennyit én köteles vagyok várni? Mert hát hónapokig csak nem halasztgathatják a dolgot...
Köszi!
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Nah felhívott a szervíz a dölgött X1950Pro-m miatt! Mondták, hogy cserét tudnak felajánlani. Kettő lehetőség: 2600Pro/2600XT GDDR4 Mondtam, hogy utána olvasok, hogy milyen pontosan az a kártya, de a csere nekem teljesen jó lenne amúgy. De kiemelte, hogy ezeket tudják felajánlani... Nah én megnéztem és gyengébb ez a kártya a régimnél. Most mi tévő legyek? Én nem igazán szeretnék 2600XT-t. Azt sem akarom, hogy kifizessék a régi ár 100%-át, nem szándékom kitolni velük. A listájukban viszont láttam ATi 3850 VGAkat, ami 24.000 Ft! Míg a 2600XT 20.000! A régi kártyám ára 30.000 volt! Dobjam fel nekik, hogy akkor adják azt? Nekem az is jó, ha szereznek nekem 1950Pro-t...
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Vagy valaki tud adni egy pontos címet, amit ki tudod nyomtatni, hogy kötelesek 30.000 Ft értékig cserélni vagy vissazadni a pénzt? És akkor eleve azzal mennék be... De tényleg nem kell nekem 30ért 100x jobb vga... Nem akarom megszívatni őket, teljesen rendesek voltak velem...
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Ariadne #2669 üzenetére
Nagyon köszönöm a segítséget! Ám ne haragudj, de nem találok erre pontos írást, hogy kötelesek megtéríteni a számlán szereplő ö összeget, ha javítást vagy cserét nem tudják megoldani. Illetve cserét én csak akkor vagyok köteles elfogadni, ha ugyan azt a fogyasztási cikket kapom, ha jól értelmezem.
Nagyon megköszönném, ha pontosabban megmutatnád, hol találom meg erről ezeket a részeket! Köszönöm!
Amúgy egész jó ötlet lenne szerintem az 1. hsz-ban összegyűjteni ezeket! Lehet sok felesleges kérdést megelőznénk!Köszi!
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Ariadne #2671 üzenetére
A számlán 34.000 Ft-os ár van. Találtam egy kártyát, ami nekem teljesen jó lenne 26.000 Ft-ért. Szerintem ez elég korrekt ajánlat nekik és nekem is. A 2600XT, amit adni akartak az 20.000 Ft. Ez a 26.000 Ft pont az eredeti ár és az ő ajánlatuk között van. Ha ez sem tetszik nekik, megmondom, hogy akár a pénzemet is visszakérhetem, ha valami problémájuk van.
Nagyon köszönöm!
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Ariadne #2671 üzenetére
Nem hajlandóak jobbat adni! Azt mondták, 2600XT-t küld nekik a nagyker és az van. Ezt a nagyker ajánlotta nekik. Nincs választási lehetőség. Mondtam neki, hogy rendben, akkor a szerződéstől elállok és kérem vissza a pénzem. Vagy élnek az ajánlatommal, hogy XY kártyára cserélnek, ami van Önöknél, és a meghibásodott kártyám számláján szereplő összegnél 7.000-al így is kevesebb.
Az válasz: Ő nem fog nekem 2x gyorsabb kártyát adni. Még a végén vele fizettetik ki a különbséget.
Erre én: ez miért az én problémám lenne? Nem akarok surmó lenni és 100x jobb kártyát kérni Önöktöl. De megtehetném, hogy elmegyek a 34.000 Ft-ommal más boltba.
A háttérből megszólalt egy kollégája: Jajj, csak a pénzt akarja vissza!
Erre én: Kérem mondja meg a kedves kollégájának, hogy nem a pénzem visszafizetése az elsődleges. Már ha jól értettem amit mondott...
Erre Ő: Ő.. igen jól értette... De hát a csere kártya van olyan jó, mint a régi kártya! Mutassa meg nekem, hogy hogy lenne már rosszabb?!
Én: Szerintem nem jobb, de lényegtelen, mert nekem nem megfelelő a kártya! Teljesen mindegy miért, nem vagyok köteles elfogadni. Én felajánlottam, hogy XY kártya jó lenne nekem, ami bőven a régi kártyám ára alatt van. Önök sem kötelesek ezt elfogadni, de akkor álljunk el a szerződéstől és adják vissza a pénzem. Vagy mondjon még lehetőséget, hogy mik közül választhatok!
Erre Ő: De a kártya amit kér 2x jobb, és drágább, mint amennyit az Ön kártyája most ér! Holnap hívjon fel és megmondom miket tudnék még szerezni helyette a nagykerből. Mert nem rajtam múlik, hanem a nagykeren, hogy mit küld. Vagy ha ennyire ragaszkodik a jobb kártyához, akkor megvárjuk míg szerzünk egy ugyan olyan kártyát, ami az Öné volt, vagy amíg ki nem lesz javítva a hiba!
Erre én: Rendben, de ez úgy érzem nem az én problémám, hogy mit küld. Nem tudom, hogy működik a nagyker és kisker közt ez a dolog.Nagyjából ennyi... Nem pontosan így hangzott el, de ez volt a lényeg... Ötlet? Nagyon felbosszantottak! Amikor a törvényekkel jöttem, csak a "hát de..." jött mindig, hogy nem ér annyit a kártyám és ez nekik többe kerül így.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Ariadne #2675 üzenetére
A Lord Computer ez a csodaüzlet... Nem tántorodok el! Ha holnap nem hajlandóak megadni azt a kártyát, a pénzem fogom kérni és jöhet akár a fogyasztóvédelem, akár bíróság, mert nagyon utálom ezt az igazságtalan dolgot. Be is megyek a kinyomtatott törvényekkel, szabályokkal. Szépen írok egy kis cikket is róluk, ha lezárul a dolog, amit megpróbálok minél több helyre eljuttatni és lejáratni Őket. Szerintem kapósak az ilyen történetek több nevesebb oldalon is talán.
MOD: Lehet nyomtatok egy papírt holnapra, amiben az fog állni, hogy: Ő nem hajlandó visszaadni a pénzem és az ajánlatom sem fogadta el. A jogaimat ezzel megsértette blabla!" És kérek rá egy aláírást.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Üdv mindenkinek! Érdekes kérdést teszek fel:
Köztudott, hogy az MSI notebookok garanciáját az Albacomp cég végzi. No de.. Ha én vettem egy MSI notit egy "x" kiskerben és az meghibásodik:
Elviszem az Albacomphoz gyorsabb ügyintézést remélve és ő elküldi az MSI-nek külföldre. Ha az már 3 hónapja tart hova fordulhatok? Albacompot hiába keresi a páciens, "mi elküldtük-mi elküldtük MSI-nek, kesse a kiskert ahol vette!!" Kiskernek mi köze ehhez? Nem is tudnak a termékről, hogy hibás...
Megoldás, hogy MINDIG a kiskerhez kell vinni, mert akkor számon tudod kérni? Igy én elvittem egy cégnek, aki elherdálta a rossz notim? Ők vették át, miért nem ők mondják meg mivan? Kiskernek mi köze van ilyenkor ehhez?
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Helló!
Ha egy garis cucc javítása megtörtén a kiskerben, meddig kötelesek tárolni? Illetve mettől kérhetnek tárolási díjat?
Üdv!
Köszi!There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz FuckeR19 #3788 üzenetére
Normál boltban minuszos tételként rajta van a régi termék a számlán és pluszosként az új! Amortizáció nincs, számla teljes árát le kéne h tudd vásárolni. Mivel új számlát nem kaptál a régivel érvelj, illetve hogy számlát nem is kaptál az újhoz.
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Ariadne #3792 üzenetére
Őszinte leszek most fordított helyzetről van szó! Kiskerben dolgozom és van nagyon sok garanciális cucc, ami több mint egy éves. A telefonszám elérhetetlen, vagy nem veszik fel soha. Ott rohad nálunk egy zsák ilyen javított termék. Ugyan nincs jelezve a papíron, amit adunk, de csak nem tartogatjuk örökké. Lassan saját raktár kell neki...
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Hali! Ha a vásároló 3 munkanapon belül szeretne elállni a szerződéstől, mert "nem vállt be a termék", milyen paragrafussal tudnám a fejébe sulykolni, hogy ilyen nincs?
Csak olyat találtam, hogy "Ha 3 munkanapon belül csereigényt tart". Na de mi van ha elállni akar a szerződéstől és a pénzt visszakérni? Mi szabályozza ezt a 3 munkanapos cserét, HIBÁS termék esetén. Mert az nincs feltüntetve a paragrafusban, hogy csak hibás termék esetén.There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Ariadne #4603 üzenetére
Tehát, a hibás 3 munkanapon belül a terméket az eladó nem köteles visszafizetni, maximum cserélni és azt sem azonnal, hanem csak törekedve a gyorsaságra? (Mondjuk ez egyértelmű, nem lehet mindig minden raktáron)
A 3 napon belüli NEM hibás termékre pedig nincs jogszabály, mivel ha nem hibás nincs is kérdés... ?Most persze csak a kötelezettségekről beszélünk. Tudom, hogy van olyan bolt, aki egyéni garanciafeltételek vállal pluszba. Persze most személyes vásárlásról beszélek amúgy.
Köszönöm, mindig gyorsan segítetek!
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Sziasztok!
Leadtam az Iponba egy garanciális alaplapot. Bent azt mondták, hogy kb 4 hét a javítási idő. Gondoltam nem kötekedek a 15 napos dologgal. Sajnos eléggé biztos vagyok benne, hogy ilyen alaplapot már nem fognak tudni adni helyette, ha nem javítható a dolog.
Szóval ha 15 nap után nem cserélik vagy javítják, akkor kérhetek egy hasonló tudású ideiglenes alaplapot? (itt van valami megkötés? pl amit leadtam lapot 2x16 PCI-E felületű és Crossban is használom, ami azért jó lenne a csere lapnál is ha van) Ha meg nem teszik ezt meg, kötelesek nekem cserélni, ugye? Ha pedig csere nincs, elállhatok a dologtól és kérhetem a vételár teljes értékét gondolom. Természetesen én egy másik alaplapot is elfogadok, de nyilván nem fogok egy gagyi lapot helyette lenyelni.Persze az átvételi papírjuk hemzseg a hibáktól: [link]
"értékcsökkentet áron" írnák jóvá a papír szerint.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Hali! Online rendeltem kedvezményesen a hűségemre való tekintettel "olcsón" egy Samsung telefont, amit a futár hozott ki. Többször lefagyott pár nap alatt. Van lehetőségem személyesen bemenni és azonnali cserét kérnem? Vagy ha szoftvert akarnak frissítgetni nekem azt el kell fogadnom? Vagy követelhetem a cserét is? Végül is tudtommal a nem tetszik is helyt állhat, mert online rendelés volt, nem?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz sasa311 #10184 üzenetére
Hűség hosszabbítással lett vásárolva! Nem hiszem, hogy csak úgy elállhatok ilyen esetben. Meg szeretném megtartani a telefont! Ráadásul a hűségre való tekintettel kaptam árat, amit máshol biztosan nem tudnék ennyiért megvásárolni.
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
-
addikt
válasz Retro DJ #10198 üzenetére
Nem, végül a 8 napon belül való elállásról beszéltünk hogy az így működik. Eljöttem, mert addig akarok kérni kölcsön telefont. Szóval hiba esetén kötelező? Még amit elfelejtettem, hogy nem az én nevemre szól a számla, ha nem rokonoméra. Az ő előfizetésével lett véve. Ez problémás lehet a cserében, mert ő nem ér rá ilyen hirtelen, ha alá kell írni valamit...
psg5: Magyar Telekom Nyrt.
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Superhun #10205 üzenetére
Nem kell reprodukálni a hibát! Az eladónak 3 napon belül helyben cserélni kell, nem is vizsgálhatja be. Miután kicserélés megtörtént bevizsgálhatja. Amennyiben a vevő a hibás vagy nem is hibás a készülék utána tehet bármit is az eladó.
Olvasgatás a miértekre: [link] Kicsit hosszú, de megéri! Én is meglepődök ezeken amúgy. Kicsit kitolás az eladóval is ha nem hibás cuccot kap vissza.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Superhun #10208 üzenetére
De ha a vásárló azt mondja hogy van!? Most csak kerítek egy példát! Régebbi telefonom mikrofonja random beszart néha egymás után, aztán 1 hétig semmi. Ez úgy vélem akadályozza a rendeltetés szerű működést. Vagy ha egy notebook kékhalálozik mert RAM hibás. Tipikus hiba, ami nem jöhet elő azonnal, de nem tudod így használni, ha random kikapcsol. Nekem ebből az jön le, hogy az eladó higgye el és kész! Szerintem nem vagy köteles bemutatni a hibát. Ha jelzed, hogy hiba van, akkor az van. Rosszul látom?
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Sziasztok! Nemreg volt nalam a Samsung helyszini szervizes srac telefont javitani. Elbeszelgettem vele amig csinalta. Aztmondta hogy a Samsung barmilyen EU-n belul vett keszuleket javit mivel sajnos ez a torveny. Meg ha sufni GSM boltba is lett veve es ha nincs hozza markaszervizes papir akkor is! Ossz-vissz egy szamla kell az allitasa szerint. Ez hivatalosan valoban igy van? Mert akkor nem ertem az LG markaszerviz miert hajtja el az embereket akiknek csak egy magyarorszagi szamlajuk van garipapir nelkul? Az hogy a beszerzesuk szurkeimport volt-e a cegnek miert en ellenorizzem? Ez igy nekem eleg furcsa! De ha EU-n belul veszi az ember, de Mo.-n kivul akkor elfogadnak szamlat is ha rajta van pl a telefon imei szama. Ez a legfurabb!
Hivatalosan ez igy korrekt?
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Hali! Mi a helyzet akkor, ha:
Vásároltam egy elég drága 150e Ft-os telefont MM-ban. Vásárláskor kötöttem egy MM Garancia Plusz Gold csomagot. Ez azt jelenti, hogy van rá baleseti kárra is jótállás. A brosúrában az áll, hogy meghibásodás esetén a teljesítési határídő: "Az elbíráláshoz szükséges összes dokumentum beérkezését követő 15 napon belül,ha a biztosítási esemény tekintetében a Biztosító szolgáltatási kötelezettsége beáll."
Nos én leadtam a készülékemet mert beázott és most mikor megkaptam az átvételi papírt ott az van, hogy törekszenek... Letelt a 15 nap azóta és azt mondták, hogy ez minimum 3-4 hét szokott lenni.
Ez így elég megtévesztő sajnos szerintem. Mikor megkötöttem a feltételeket nem olvastam teljesen végig és az a papír már nincs meg, így bizonyítani nem tudom, hogy én 15 napon belüli feltétellel vásároltam. Viszont jelenleg is így hírdetig a weboldalukon. Akkor miért írnak az én papíromra más szöveget?
"A kijavítást 15 napon belül törekszünk elvégezni. A készülék leadását követő 15. napon átvehető, ha az kivitelezhetetlenné nem válik rajtunk kívül álló objektív körülmények következtében, minden szükséges lépés megtételének ellenére."
At okostelefon pedig egy igen fontos funkciót tölt be a munkámban, így nagyon nem mindegy....
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Sziasztok! 2év garis notebook-nál, ha a második évben alaplapot cserélnek jótállási kereteken belül, akkor a jótállás tovább folytatódik, vagy arra kötelező szerű a +1 év? Erről van valami rendelet? A szerviz szerint 3 hónap jótállást adnak a cserealkatrészekre,v agy folytatódik tovább a jótállás, az eredeti időpontok szerint.
Mi az igazság?
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Sziasztok!
Vásároltam online egy kabátot aminek a mérete a mérettáblázattól nagy mértékben. Kérhetem hogy ne nekem kelljen visszapostázni? Nem kicsit eltér, hanem nagyon. Én körültekintően lemértem minden méretemet és ez köszönőviszonyban sincs az általuk megadottakkal.
Illetve ha nem... azt írják személyesen nem lehet leadni az áruházaikban (van több). A visszaküldési cím pedig budapesti ahogy én is az vagyok. Ilyenkor bevihetem személyesen annak ellenére hogy kiemelik az alábbit az elállásnál?
"Figyelem: Internetes rendelés esetén a termék(ek) személyes átadására nincsen lehetőség."
Bekorlátozhatnak engem ezzel, ha az általuk kért címre én viszem vissza? Ilyenkor mit kellene velük aláíratnom? Viccesnek tartanám ha postázgatnom kellene mikor itt van mellettem az általuk megadott visszaküldési cím.köszi!
There's a device that I've been using called a whoop.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs