-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
::Geri::
tag
Agyasima , először is köszönöm a reagálást! Igen, mikor először bementem, azt a választ kaptam hogy ''hmm most nem tudom neked megnézni, átveszem'' és kaptam egy paprt amire csak az volt felvezetve hogy ''nincs képe'' de utána volt az hogy visszamentem rá 4-5 napra és közölték hogy ''felfeszítve'' és csak akkor küldi ki a nagykernek ha ezt aláírom, na lehet itt követtem el azt az ártatlan de nagy hibát hogy ezt aláírtam. Neked erről mi a véleményed ? és még azt kérdezném, hogy ezt mire alapozzam : utólagos külsérelmi reklamálásukat, van ennek valami törvényi nyoma amire hivatkozhatok ? Előre is köszönöm.
Life is Short, Upgrade Hard