-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agyasima
senior tag
Huhh, erre hirtelen nem tudok mit mondani elsőre. Faramuci egy helyzet. Nagy hiba volt aláírni azt a papírt. Ezzel elismerted, hogy hibátlanul vetted meg, majd sérülten vitted vissza.
Tanácsom az, hogy keress meg egy szakembert, mert ehhez az én tájékozottságom már nem a legteljesebb:
Tel: 4594-836, 4594-999, 06-80-201-205 Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
Lehet, hogy telefonon is tudnak segíteni, lehet, hogy személyesen kell majd egyeztetni velük. Ingyenesen dolgoznak, és általában véve igen kedvesek. Volt olyan is, hogy elkísérték a panaszost az ügyintézésre.
Szóval hívd fel őket! A 80-as szám még pénzbe se kerül!toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
Új hozzászólás Aktív témák
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...