-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Tommmmka #4844 üzenetére
Csak a készüléket vetted ott, kifizetve a teljes vételárát? Mert akkor egyszerűen elállsz a szerződéstől, tekintettel arra, hogy javítani nem tudják és a csere sem megoldás, mivel az újakkal is gond van, visszajár a teljes vételár.
Ha előfizetésről van szó, az gond, ugyanis egyrészt a telefonszolgáltatással együtt vetted, másrészt nem fizetted ki az árát, azt majd folyamatosan részletekben fizeted, legalábbis legtöbbször így megy, ha jól tudom. Vagyis ha elállsz, akkor csak az egész szolgáltatástól tudsz cakkpakk... De látni kellene, hogy pontosan milyen konstrukcióban vetted, a szerződés alapján, mert így látatlanban, ha ez az eset van, nehéz mondani bármit.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen