-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #4786 üzenetére
Na pláne... A gyártóval egyébként lehet közvetelnül egyezkedni, hajlandóak rá, nem tudod? Meg úgy általában, kb. melyik gyártók hajlandóak magánszemélyként közvetlenül intézni ilyeneket, és melyikek biztos nem? Jó lenne összegyűjteni, vinyóknál rémlik hogy hallottam sikeres eseteket.
Sajnos még most is elég sok mistralista/bluefishiszta cég van - ez a "gyorsan megszedjük magunkat, garanciára tojunk, aztán szépen becsukjuk a boltot" üzletmenet, szóval mindig lesznek újabb emberek, akiknek kellene ez az infó... Bár ugye amíg a rossz boltok topikjában hetente kérdeznek noname webáruházakról vagy annak kinéző izékről, hogy ez mennyire jó, mer' egy ezressel óccsóbb a deszka, addig ez a probléma folyamatosan újratermelődik.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen