-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz jubilleum #4689 üzenetére
Szerintem megállapodás kérdése, kötelezettségük nincs. A gyártó egyébként sem tudhatja, hogy mennyiért vetted a gépet, vele nem állsz szerződéses viszonyban, csak a kiskerrel, ahonnan vetted. Jelen esetben hiába van szó gyártási hibáról, ha a jótállás és a szavatosság érvényesítési határideje is lejárt, ők gyakorlatilag jófejségből intézik ezt.
werszomjas: A saját garanciapapírja nem volt benne a dobozában? Azt szokták ilyenkor lepecsételni a vásárlás napjával, ez fontos nagyon, mert a szerviz nem biztos, hogy szóbaáll veled, ha ez nincs, és akkor viheted az üzletbe. Alapesetben egyébként az üzlet az, ahol kötelesek intézni a garis ügyet, és ehhez elég a számlát felmutatnod, de ilyen műszaki cuccoknál nem hátrány, ha a szerviz is lehetőség, van hogy kényelmesebb - de sosem kötelező. Ahogy luciferc is írta, a 3 évről mindenképp fontos lenne, hogy legyen pecsétes papírod, erre lenne jó a gyártói garancialevél.
mod: Üzletben lehet asztalracsapni, főnököt kérni, fogyasztóvédelemnek telefonálni helyből ("itt állok az üzletben, és az a helyzet, hogy .... máris adnám akkor a hölgyet, beszéljék meg "), vásárlók könyvét kérni és bele is írni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs