Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz jubilleum #4689 üzenetére

    Szerintem megállapodás kérdése, kötelezettségük nincs. A gyártó egyébként sem tudhatja, hogy mennyiért vetted a gépet, vele nem állsz szerződéses viszonyban, csak a kiskerrel, ahonnan vetted. Jelen esetben hiába van szó gyártási hibáról, ha a jótállás és a szavatosság érvényesítési határideje is lejárt, ők gyakorlatilag jófejségből intézik ezt.

    werszomjas: A saját garanciapapírja nem volt benne a dobozában? Azt szokták ilyenkor lepecsételni a vásárlás napjával, ez fontos nagyon, mert a szerviz nem biztos, hogy szóbaáll veled, ha ez nincs, és akkor viheted az üzletbe. Alapesetben egyébként az üzlet az, ahol kötelesek intézni a garis ügyet, és ehhez elég a számlát felmutatnod, de ilyen műszaki cuccoknál nem hátrány, ha a szerviz is lehetőség, van hogy kényelmesebb - de sosem kötelező. Ahogy luciferc is írta, a 3 évről mindenképp fontos lenne, hogy legyen pecsétes papírod, erre lenne jó a gyártói garancialevél.

    mod: Üzletben lehet asztalracsapni, főnököt kérni, fogyasztóvédelemnek telefonálni helyből ("itt állok az üzletben, és az a helyzet, hogy .... máris adnám akkor a hölgyet, beszéljék meg ;] "), vásárlók könyvét kérni és bele is írni.

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák