Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz anzo #4622 üzenetére

    Le lett írva párszor már a topikban, de azért megismétlem, mert szépen kérted. :)

    Egyedül azzal a céggel állsz jogviszonyban, akitől vetted a cuccot. Tehát nekik kell gondoskodniuk arról, hogy javítsák/cseréljék a telefont, vagy ha egyik sem megy, visszaadják a pénzt. Ezért gáz egyébként akármilyen gsm üzletekben mobilt venni, mert gyakorlatilag mind magánimportbanhozza be, a márkaszervizek kihagyásával, ezért szívás a külföldi ügyintézés. Kicsit több idő pl. Németországba kiküldeni a cuccot cserére vagy javításra, és ezt a vásárlónak kell előre mérlegelni, hogy megéri-e.

    Lehetőségek: asztalborítás a cégnél, akitől vetted, 1. beírás vásárlók könyvébe (kell lennie és kötelesek válaszolni), 2. haszna ugyan valszeg nem lesz, de egy bejelentés az NFH-hoz, hátha mégis kedvük szottyan kimenni, aztán 3. békéltető testület, és ha ez sem megy, 4. fizetési meghagyás benyújtása a cég ellen.

    A lobogtatható jogszabályokat itt Ptk, 151/2003. korm, 49/2003. GKM rend. találod.

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák