-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz nordenrena #14577 üzenetére
Szia!
A 18 hét nem kicsit durva. Egy külföldi körnek legfeljebb 2 hónap alatt le kellett volna zajlania. Kérd meg a kiskert, hogy kérdezzen rá a nagykernél, hogy mi a fene tart eddig, és hogy nem-e akadt el a dolog valahol.
Még egy infó: amennyiben 1 év kötelező jótállás lejárt és a korlátozott gyártói garanciába léptél, a bolton semmi sem kérhető számon, a fogyasztóvédelem sem tud érdemben segíteni neked. Ilyenkor csak a kivárás játszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs