Új hozzászólás Aktív témák

  • Superhun

    Topikgazda

    válasz birorichard #14535 üzenetére

    Egy alapvető dologgal nem vagy tisztában. A 24 hónap garancia az nem 24 hónap jótállást jelent, hanem 12 hónap jótállást + 12 hónap korlátozott garanciát. Utóbbi annyit jelent, hogy a bolt továbbküldi a gyártónak a terméket, de ennek is lehetnek feltételei. Ezt értsd úgy, hogy 1 év után minden ajándék, amit a bolt vállal... Ez minden boltnál így van, nem csak az iponnál. Tehát linkelhetted nekik a jótállásról szóló jogszabályokat, jogosoan szarták le... A fogyasztóvédelem sem tud 12 hónap után érdemben segíteni neked.

    Egyébként ha én boltos lennék, tuti nem vennék át csak úgy simán egy törött fejhallgatót, mert szerintem 10-ből 9-szer az a helyzet, hogy az user törte el. Nem vállalnám be azt, hogy saját költségen kiküldöm a gyártónak, aztán ő visszaküldi nekem, mondván ez nem garis hiba, és még a visszaküldést is én fizessem ki neki...

    Mindez nem azt jelenti, hogy az ipon korrekten járt el az ügyedben, de a másik oldalról is meg kell nézni ilyenkor a történetet. Nagyon sok a kamus, szélhámos ügyfél, ezért minimum, hogy óvatosan kezeli a bolt ilyenkor a helyzetet.

Új hozzászólás Aktív témák