Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • birorichard

    őstag

    válasz Superhun #14538 üzenetére

    Tisztában vagyok a két fogalom közti különbséggel, azonban nem értem, hogy kapcsolódik ez a témához? A jótállási jegyen szerepel, hogy annak időtartama 24 hónap, és annak helyét, ahol ezt érvényesíteni tudom.

    Innentől kezdve részemről ennyi. Ezen túl, hogy ők mit lépnek erre, mit leveleznek a gyártóval, pontosan mik a korlátozott garancia feltételei, annyiban érdekel, hogy az ügyintézés során a tőlük elvárható legnagyobb mértékben az én érdekeimet képviseljék - félreértés ne essék, nem kell erőszakoskodni, meg levelekkel bombázni őket elutasító válasz esetén, de pl. ne merüljön már ki abban az ügyintézés, hogy "ugye ezt a hibát nem cserélik?", pláne abban ne, hogy meg sem próbálnak eljárni. Ne nekem kelljen már sz*rul éreznem magam, meg elnézést kérnem, mert a kereskedő vagy a gyártó a jogszabályban foglaltakon túl vállalt jótállást, garanciát egy termékre - nyilván ez is szerepet játszott abban, hogy ezt választottam.

    Ne haragudj, ha félreértem, amit írtál, de jelenleg azt látom, hogy pontosan ugyanezt a balkán hozzáállást tapasztaltam ott is, amit igazán nehezményeztem - jogosan szarják le? Tekintsünk el egy pillanatra a jogszabályban foglalt kötelezettségükről - mióta divat leszarni a vevőt/ügyfelet bármilyen okból kifolyólag? Nem mentem be hőbörögni, hogy vettem 5 éve egy usb kábelt tőlük, ami most megadta magát, mert megrágta a kutya és most azonnal cseréljék ki. Fél percembe telt utánanézni, hogy ismert anyaghiba, a gyártó cseréli a terméket. Ne vicceljünk már...

    Az általad írtak is tökéletesen prezentálják, hogy mitől is olyan - elnézést a kifejezésért - szar az egész - az a fontos, hogy meg kell ragadni minden lehetőséget, nehogy még véletlenül is kettő percet szánni kelljen az ügyfélre, ne adj' Isten dolgozni - fizetett, innentől kezdve fejen állhat, az se érdekel senkit. Hát kösz, furának tartom, hogy szerinted ez elfogadható eljárás - homályos okokra hivatkozva visszautasítani az ügyfelet, nyegle, félsoros válaszokat prezentálni, számon kérni, velem végeztetni az ő dolgukat - sajnálom, erre nem tudok mit mondani. Hangsúlyozom, nem vártam semmi olyat, ami nekik 1 FT költségükbe is került volna, kettő levelet lett volna szükség írniuk, és magasról tettek rá - ez nem óvatosság, ez szimpla türhőség.

    Két rövid mondatban leírom, ezt nekik is megtettem, mit vártam volna: napszaknak megfelelően köszön, sajnálatát fejezi ki a negatív tapasztalatomért, megkér, fáradjak be az üzletbe, hogy a jegyzőkönyvet felvegyék, a szükséges dokumentumokkal (jótállási jegy, max számla), megköszönni, hogy utánajártam helyettük a gyártó állásfoglalásának a hibával kapcsolatban, elköszönünk egymástól, megígérik, a tőlük telhetőt mindent megtesznek, hogy segítsenek (nem kell lopni, csalni, hazudni - eufemizmus a minimumra), elköszön, elmegy.
    Tanácstalanság, 1 év jótállás lejárta, korlátozott garancia, stb., stb. esetén felveszik a kapcsolatot a gyártóval, leírják a hibát, keletkezésének körülményeit, fotókat csatolnak, ahogy én, állásfoglalást kérnek, ahogy én, és még folytathatnám - erről érdemben 2 naponta küldenek 2 rövid mondatot e-mailben, h nagyon igyekeznek, itt tart az ügyintézés, végül a gyártó által közölt pozitív vagy negatív válaszról írásban tájékoztatnak - nem fog menni, nem cserélik, itt a levél, olvasd el, ha nem hiszed - vagy várhatóan x munkanapon belül érkezik a csere termék, e-mailt küldenek, amint mehetek érte.
    És ennyi. Ha ez sok, kövezzetek meg.
    Nem kell saját költségükön küldözgetni sehová, nem a betárcsázós internet korában élünk, egyszerű nemtörődömség, ahogy eljártak. Ahogy mostanában utánuk olvastam, a csapból is ez folyik, hogy milyen nyegle, lekezelő az utóbbi 1 évben az ügyintézés, az alkalmazottak viselkedése, de még vásárláskor is... No comment - Taigetosz+

    [ Szerkesztve ]

  • Gyuri27

    félisten

    válasz Superhun #14538 üzenetére

    A 24 az 24-t jelent. A 12 + 12 az 12+12-t jelent.

    Amd - Radeon - Ryzen

Új hozzászólás Aktív témák