Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    Sziasztok!
    Egy gyors kérdésem lenne, remélhetőleg még probléma nincsen. Ma vittem be az egyik ismertebb számítástechnikai szaküzletbe garanciáztatni egy (elég alacsony) árú perifériát. Elvitte a szervizes kolléga "hátra", fél-egy perc múlva jött vissza, hogy visszaküldik, valószínűleg küld majd a nagyker másikat. Kaptam egy szerviz munkalapot (jegyzőkönyvet), amin szerepel a pecsétjük és az átvevő szervizes aláírása. Velem semmit nem írattak alá, azt mondták, hogy két hét múlva érdeklődjek e-mailben, telefonon. Ugyanakkor a szerviz munkalapon szerepel, hogy amennyiben az átvett termék a bevizsgálás során hibátlannak bizonyul, úgy 'n' nagyságú bevizsgálási díjat számláznak (ami több lenne, mint maga a termék vételára :) ). Kérdésem a következő lenne.
    Ha valóban hibátlannak bizonyul náluk történő teszteléskor a termék, akkor megtehetik-e, hogy felszámolnak bevizsgálási díjat, főleg úgy, hogy velem semmit nem írattak alá (direkt rákérdeztem, hogy biztos nem kell semmit aláírnom)?
    Remélhetőleg tényleg hibás lesz, itthon eléggé sok környezetben kipróbáltam és mindenhol produkálta a hibajelenséget.

Új hozzászólás Aktív témák