- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
- Facebook és Messenger
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- LibreOffice topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- PHP programozás
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- AI segítségével fociztak Genfben a robotok
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
A nyitva van hagyva, az a szárny hátsó kapillárisára vonatkozik, ami létrehozza a stall-t.
Amikor az ott nyitott, ahhoz a pilótának be kell zárnia a kontroll-nyílást a könyökével a cockpitben. A5 félreérthetően fogalmaz vagy nincs képben a pontos működéssel.
Amikor a pilóta nem zárja be a könyök melletti lyukat, max leszorítóerő áll rendelkezésre és a szárny nincs stall állapotban. Ahogy az A5 sugallja, úgy kivitelezve nagyon nagy hülyeség lenne.
Egy komplett F-Duct rendszernek 2 bevezető és 3 kivezető nyílása van. A pilóta csak a kapcsoló csatornára hat, amelyben történő áramlás kapcsolja két választható útra a pilóta feje felett bevezetett levegőt. Ha a cockpitben be van zárva a nyílás a pilóta mellett, akkor a kapcsoló csatornából nem a pilóta mellé fúj be a levegő, hanem megy tovább a kapcsoló torkolathoz, ahol az addig a beam wing feletti hűtőlevegő-kiáramló nyílásra vezetett levegőt felkapcsolja a szárny felé és a levegő a hátsó szárny hátsó felületének keresztirányú kapillárisán áramlik ki, leválasztva róla a megvezetett levegőt. Ezzel egy bizonyos százaléknyi mértékben csökken a hatásfoka, a leszorítóereje és a légellenállása is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Rosberg-nek most azzal kell főzni ami van. Egyszer nagyon látszott hogy baromira túlkormányzott alatta az autó. Szerintem nem is kérdés hogy ezt a csomagos MS-re szabták és Rosberg igényeit azt úgy inkább nem nézték most.
...hát ebből így megint nem lesz Red Bull győzelem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Integra
titán
nem tudom, annyira nem foglalkozom vele, csak ezt a felvételt láttam és ez igenis balesetveszélyes. hogy ha baj lesz, nem hiszem, hogy szarozni fognak, betiltják az összes ilyet.
ezt a felvételt látva, én már most megtenném..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
Jah, hát F1-en kívül ez nem játszik, az biztos. A drágaságban vitatkoznék, a Meki alapból úgy tervezte az autót, nem hiszem hogy drágább lenne, mint a Kers. Viszont a Kers hasznos lehet, csak nem 7s -ig.
Ferrari rosszul oldotta meg, de az biztos, hogy működik. Mondjuk sokra nem mentek vele, lásd Schumacher-Button-Massa triót. Ha Button autólyában Kers lett volna, akkor elmegy Schumi mellett.Don't Tread On Me
-
tjokai
senior tag
Jövőre betiltják a többfedeles difuzorokat is, akárcsak az F-csatornát !A KERS pedig "elvileg" kötelező lesz 2011-től!Tavaly a KERS-t szidták, h milyen drága, nincs pénz rá a kiscsapatoknál, erre tessék....kötelező lesz 2011-től, akkor hol igazolódik be itt a "legyünk tekintettel a kiscsapatokra is" állításuk?!!Ki tud ezen eligazodni?
Üdv!
-
Male
nagyúr
Mindig ezt játszák már évek óta. Új szabályok, tele kiskapukkal... mert még véletlenül sem sikerül nekik egyértelműre csinálni. A télen a csapatok megkérdezik pár ötletükről az FIA-t, hogy szabad e így értelmezni... rábólintanak. Elköltenek rá pár millió dollárt, egyre több csapat megcsinálja év közben, szintén rengeteg pénzért. Aztán ha már eleget költöttek, akkor hirtelen mégis szabálytalan lesz, és be kell tiltani a költségcsökkentés jegyében.
A KERS-es eset külön vicc... ez egy olyan terület, amit megérné az autógyártóknak is fejleszteni. Erre mit akarnak? visszahozzák, de egységes, és külső, független beszállítótól...
(pedig ahogy olvastam volt olyan ajánlat, hogy a Ferrari és a Renault is adná olyan áron a rendszerét, mint a külső cég... tehát lehetne választék, lenne fejlődés, és a többi csapatnak semmivel sem kerülne többe...) -
#70869248
törölt tag
Nem tudom....ez egy speciális pálya, szal az is előfordulhat hogy eltűnik a Mercedes hátránya..és az is hogy nem.
Én Hamilton-t vagy Alonso-t várnám az elejére, de valamit nagyon tud az RB az időmérőkön, azaz ez is sötét....mert egyébként ezen a pályán verhetőnek gondolnám őket qual-n is. -
#70869248
törölt tag
Lehet...vagy az is lehet hogy még mindig ebben a misztikus felfüggesztésben bízik.
A Red Bull elég kihegyezett autó, ez Newey-t már régebben is a VB címek közelébe hozta, ..de rizikós. Én Alonso-ra és Hamilton-ra tennék, csak ez a fránya ködös felfüggesztéses/vagy bármilyen technikai de ezzel összefüggő RB előny ne lenne -
proof88
addikt
szép gondolom tele van sünökkel
-
Flashcash
Közösségépítő
Egy megtörtént bokszutca áthajtásos esetet valóban nem lehet visszavonni. Mert nem tudod utólag módosítani, visszajátszani a futam eredményét.
De ez itt nem ténylegesen letöltött büntetés, hanem egy utólag kiszabott bokszutca áthatjásos 20mp.-re átszámolt időbüntetés.Ettől függetlenül, Norbert Haug azt mondja, hogy a Mercedes (és a McLaren) márkának még sohasem hoztak kedvező ítéletet ezen a bíróságon.
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
Igen ez már a jogászok dolga.
As the overtaking manoeuvre was in breach of Article 40.13 of the 2010 F1 Sporting Regulations, the Stewards decide to impose a drive through penalty but, as it occurred during the last five laps, 20 seconds will be added to the elapsed race time of car Nr 3.Ők az aláhúzott rész ellen fellebbeznek, nem a büntetés ellen, és szerintem igazuk van, mert a hivatkozott cikkely SC fázisra és SC alatt befejezett futamra vonatkozik. A verseny pedig jól láthatóan nem SC alatt fejeződött be: [link]
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
-
prmcsk
addikt
Marha egyszerű.
Azért volt zöld zászló, mert valaki elbaxta és az utolsó körös SC. szabályt nem ismerte, vagy hirtelen nem jól értelmezte és automatikusan lengette, mintha verseny SC. kiállás lenne...
Erre írtam, hogy a szabály az erősebb és nem az emberi hiba, hibák.
Azt is írtam már, hogy éppen az emberi hibák miatt (tábla, lámpa és zászlókezelők, akiknek biztos, hogy egy enber ad jelet), plusz idővel nem büntettem volna sumit, de marad a 7. helyen...Én meg azt kérdezem: Hány sofőr fülére mondták rá, hogy előzni tilos és hányéra, hogy nem ? Mindjárt kiderülne, hogy mi az értelemszerű...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
hunnylander
őstag
Nem tudom, honnan ered az idézet (forrásilag, nem a magyar portált illetően).
Csövekről lehet szó inkább, nem kábelekről, ha tartalmilag helyes az eredeti hír, mert a fordítás pontatlan. Elektronikusan nem lehet vezérelni a rendszert, a kábel meg tömör huzalokra asszociál, holott a rendszer csak üreges csövekkel működhet.
www.HunnyF1.com
-
-
hunnylander
őstag
A Halló, halló! szállóigét nem hiszem, hogy mindenki ismeri.
A lényeg írva vagyon a képen. Ez a legfrissebb Racecar Engineering magazin borítója.
A Toyota titokzatos F1-es autója - a 2010-es grand prix versenygép, amely sosem fog versenyezni ... exkluzív, sose látott, teljes analízis bla-bla (extrém diffúzor, hasmagasság-állítás és egyebek, a diffúzor tervezője azóta már a Ferrarinak dolgozik).
Több miatt is gyalázat.., de ez annyira magától értetődik (nekem)
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TCL LCD és LED TV-k
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- További aktív témák...
- Dell Vostro Notebook 3500 i5-1135G7 15,6 FHD 8GB 256 SSD 28 JAN. 2025 garanciális
- Apple watch Series 9 45mm Apple garancia + 2028-ig biztosítás!!!
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs