Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #16532 üzenetére
Inkább az kellene leessen hogy nem Hamilton miatt lett 9.
.. max Hamilton Alonso mögé kerül, de attól még Alonso a 3. helyről a 8. lett.
Régen értem mi böki Alonso szemét Hamiltonnal kapcsolatban, de sztem(!) nem az a lényeg hogy a rivális mit csinált...vele max egy pozíciót nyerhet, hanem hogy hogyan bukott 6 pozíciót.
Egyébként a nagy Hamilton védés azért indult be, mert akkora csaló lett meg életeket veszélyeztetett....eltunyult a nép..ehh -
Oliverda
félisten
válasz Peat;) #16601 üzenetére
"Én nem tudom melyik nyilatkozatot fordították félre: de egyrészt ha nem tököl akkor Alonso is elmehetett volna..."
Akkor túllépte volna (ahogy a többi x versenyzővel tette) az SC alatt aktuálisan éppen betartandó sebességet (vagy időt). Azt is büntetik ahogy a példa mutatta.
"Nem Hami ellen irányult a kiakadása, hanem a háttéremberek, döntéshozók ellen. "
O rly?
"Hamilton nagyon unfair volt, amikor a sárga zászlós jelzés ellenére megelőzte a biztonsági autót." – kezdte a spanyol pilóta az értékelést.
"A versenybíróságnak mindig igaza van, de az eredmények önmagukért beszélnek. Hamilton a második lett, én a kilencedik. A legjobban azt a hetvenezer nézőt sajnálom, akik nem ezt várták. Nem értem, hogy sárga zászlónál miért előzött. Ez az eredmény nem tükrözi a valós erőviszonyokat, mintha manipulálták volna."
Technikai hibák tekintetében 1-1 az állás köztük. Sőt Button és Webber is egyszer-egyszer esett ki idén, igaz az utóbbi nem technikai hiba miatt.
A Kobayashi-s esetről meg annyit hogy a Q1-ben durván két másodperccel volt lassabb mint Alonso úgy hogy rajta már lágyabb gumi volt.
Menjen Alonso is a VB csatába csak szerintem mindenki (ő is) jobban járna ha a vezetésre koncentrálna a Ferrari meg az autó fejlesztésére. Ugyanis a jelenlegi pozíciójukat leginkább csak maguknak köszönhetik. Vezetői és megbízhatósági problémák valamint egy nem konstansan gyors autó.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
mrlujoak
veterán
válasz Peat;) #16840 üzenetére
Dehogy.
Félreértettél.
Múltkor hibázott Hamilton - nem volt szép, nem volt sportszerű - és meg is kapta érte a büntetést.
Most Alonso hibázott - szintén nem volt sportszerű - kapott is érte büntit.Mindkét esetben beleszólt az ítélet meghozásának ritmusa.
Múltkor ez Hamiltonnak nagyon kedvezett, most Alonsonak nagyon nem.Ez a döntéshozók sara, az ő döntéshozási metódusaikat kellene megregulázni.
De lehet? Nem biztos.Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #16913 üzenetére
Vettel nekiment Sutil-nak, de köze sem volt a kilökéshez.
Szvsz Kubica neki sem ment Alonso-nak...és igen Alonso beesett oda, mert külső íven az ember csak azért szokott benézni hogy hátha, ..de ez nem a török sikán ahol van hely körbeautózni valakit ha külső ívről mélyebbet fékez.
..és hiába lehet összemosni egy sikán két kanyarjának kivezető és bemeneti ívét, attól még ez az első kanyar kűlső ívről jött támadás volt.De nem kell ennyire szétszedni, Alonso kanyarkülső oldalról beesett Kubica mellé, hogy hátha...de ott csak akkor lehetett volna hátha, ha Kubica nem az ideális íven, hanem öblösebben fordul Alonso miatt.
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #16917 üzenetére
absz. igaz. Én csípem Alonso-t és látom hogy bukik sokat, szal csípem az a lényeg.
Viszont ez a futam onnan kezdve hogy mérgében túl nagy gázt adott amikor elment neki Hamilton, onnan nem volt az irányítása alatt. Elment neki Kubica is, majd Rosberg.
Nekiesett Rosberg-nek de nem ment, és Rosberg-nek jobb volt a taktikája így ő elment, Alonso megkapta Kubica-t, nekiesett Kubica-nak, de nem ment illetve amikor ment akkor nem volt jó...vissza kellett volna engednie...még akkor is ha nem született döntés, és CW még nem írta ki hogy vizsgálják...még akkor is dönthettek volna úgy hogy biztos ami biztos visszaengedik Kubica-t.
Hallottam már ilyen rádióbeszélgetést ahol erre kérdezett rá egy versenyző.
Utána meg teljesen bezárkózott..és leverte a mérgét az autón.Szvsz nem volt jó futama az a helyzet.
-
venember83
nagyúr
válasz Peat;) #17567 üzenetére
No igen, csak a Ferrari olyan szerencsétlenül csinálja idén, hogy őket mindig megbüntetik érte, ez ügyben se hiszem, hogy megúsznák, és megérdemlik a büntetést, ha nem képesek okosan kezelni az ügyeket. Balfék bagázs.
hunnylander: Szegény Massa, mindjárt sajnálni fogom. Lassabb volt, kellene legyen annyi esze, hogy ne tartsa fel a csapattársát.
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #17641 üzenetére
Persze, nyílvánvalóan más az érzéseivel lát, viszont te a szemeddel
Nem csak hogy nem szép ha megnyeri Alonso a VB-t 6 pont alatt, hanem egyszerűen nem nyeri meg...és nincs is rajta mit vitázni. Hiszen nem lett volna az övé.
Ezt a Hamilton-s szabálykönyves m@rhaságot meg sztem hagyjuk, mert nincs és nem lehet érved, csak feltételezéseid amiket te már elfogadtál és bepasszintottál a nagy F1 igazság könyvedbe, ..ami viszont mindenkinek van, vagy írja aki azt hiszi hogy jobban lát másoknál. -
Peat;)
veterán
válasz Peat;) #19080 üzenetére
Illetve mocsok gondolat, de holnap szerintem már a rajtnál lesz baleset. Webber Hami előtt, Button elejében, kicsit összekavarodtak a dolgok, ráadásul az első helyeken már rég volt baleset, mármint rajtnál. Illetve most fel vannak pörögve a srácok, két-három arcnak a további vb harc a tét, nehezen vezethetőek az autók..a vb első helyezettek meg hátrébb akik azért még mernek kockáztatni ennyi futammal a vége előtt. De ha pályán dőlne el a dolog előzésekkel, az jobb lenne!
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #19322 üzenetére
Én nem igen csípem Vettel-t, és pláne nem Webber-rel szemben...bár én Hamilton drukker vagoyk, még is örülnék ha Webber nyerné az évet, mert ő nem 'sztár' versenyző, nem fiatal, ellenben viszont kemény.
Hamilton-nál tök mindegy hogy sztár vagy sem, ő akkor is ugyan ilyen versenyzői habitussal bírna ha le se tojnák.
Neki csak árt a médiafigyelem....mármint nem a pénzügyeiben persze, hanem a döntési szabadságában.Na mindegy,...a lényeg az hogy nem igen vagyok oda Vettel-ért, de a teljesítményt az akkor is elismerem, ha olyantól érkezik akik kifejezetten nem bírok...pl. Capirossi-t de nem kedveltem mikor kilökte Harada-t a VB-ért (1-2-ben mentek az utcsó körben, de a 2. hely nem volt elég Loris-nak, így lelökte Tetsu'-t a pályáról), aki viszont (mint a legtöbb ázsiai versenyző) ritka jó felfogásban motorozott,..de Loris-ban is meg kellett kedvelni a mindig jelen lévő eltökéltséget, és amennyire piszkosul feltette rá az életét.
ezeket úgy is átugrottad, és csak a magam kedvéért írtam
ezt kell csak elolvasni
De Vettel többet kihozott a helyzetből, és nem feltételezem hogy azokon a gumikon olyan egyszerű lett volna akkora tempót menni, én azt gondolom, hogy amikor feltette magának a feladatot, akkor nem hagyott benne a pályában semmit, és inkább a feszített tempó miatt, és határ tapogatása miatt veszthetett tizedet egy körben.
Vettel-nek nem volt dolga...csak ez az egy, és ezt hozta.
Ez van.
Mark-nak volt dolga...de nem csinálta, Hulkenberg és a Cosworth...na és ezt nem tudom túl magasra tenni.
Meg kellett volna előznie..ez van, de eltökölte..de olyan csúnyán, hogy nagyon.
Mit kell tökölni?...amikor meg megelőzte akkor elment mint a szél mellette.
Arra várni hogy majd a kerékcsere alatt meglépi??!..aztán azt sem tudta összerakni.
Nem volt jó futama,...nálam aztán biztos nem.
Még jó hogy MS-t megelőzte...ha már visszabukott a rajtnál 8-nak...és nem a csapaton múlott, mert ott mindenki jól dolgozott, villámgyors kerékcserét csináltak.
Ők megverték a Williams-t a munkájukkal, Webber viszont alulmaradt Hulkenberg-l és a Cosworth-s Williams-l szemben amikor fontos lett volna.
Szal tökölt mögötte, és aztán mikor fontos összerakni a nyers tempót hogy átugorja a kerékcserénél, akkor Hulkenberg jobb volt nála.
pont.
...Vettel meg átugorta, és ezzel megint odatette a csapatnak a lehetőséget hogy elbizonytalanodjanak Mark-ban.
Webber nincs olyan helyzetben, a VB-t tekintve sem, és a csapaton belüli pozícióját nézve sem, hogy csak úgy vezetgessen, ütni-verni kell, nem tökölni.. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Peat;) #19413 üzenetére
Az FIA vizsgálata az elengedés ügyében annyit állapított meg, és ezért hagyták helyben a büntetést is, mert a telemetria alapján kiderült, hogy Alonso gyorsabb motorbeállításokat használt mint Massa, és erről Massát természetesen elfelejtették értesíteteni, Massaával pedig visszavetették a motort és csak annyi infó jutott el hozzá, hogy Alonso gyorsabb.
-Alonso mögött egy komplett team van, akik azon dolgoznak, hogy pályán kívül vagy pályán belül bármi áron legyűrjék a másik pilótát.
Lehet ő gyors meg über mindenes, de mellé nem való olyan pilóta aki odaérhet mellé vagy lerajtolhatja, mert akkor jövőre is annyit látunk ami idén már Ausztráliában elkezdődött álljon félre a csapattársam téren.
"nincsenek olyan különbségek autó és autó között" A BBC mai műsorában Coulthard, Jordan, Brundle pont ezt, magyarázták hogy bizony vannak különbségek az autók között, van eltérés, hogy kinek adják az év közbeni tesztlehetőséget (hivatalosan bemutató) egy egy új csomaggal, illetve lehet különbséget is csinálni ha van elég támogatásod, lásd motorbeállítás, szárnyak stb.
Kovalainen nagyságrendekkel jobb másodpilótának mint pl. Raikkönen, a McLaren jól járt vele abban az évben és megérdemelten húzták be a segítségével a pilóta VB első helyét.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #19780 üzenetére
Nekem igazából nem az a bajom, hogy Webber mit csinált...belebólintok abba hogy versenyhelyzet volt...Webber-t látom hibásnak, de belefér.
Amivel bajom van hogy ez minimum véleményes szitu volt...gondolom ezért látta másként Walter és Webber, Brandl és mások..és ezért nem döntötték el pár kör alatt hogy mi legyen.
....viszont ha véleményes volt akkor én másként döntök...mármint ha dönthetnék.
Mert ha így döntöttek, akkor az a helyzet hogy Webber tök jól jött ki a helyzetből, mindenki más szrul.
...ha behozzák egy áthajtásosra, akkor viszont pusztán az történik, hogy a VB szorosabb lesz, és Webber vs. Hamilton sem dől el szinte a VB-t befolyásolóan...a köztük lévő különbség nő ugyan, de nem ilyen nagymértékben.
....azaz szerintem ez lett volna a jó döntés...véleményes helyzetben egy olyan döntés amivel a legkevesebb kárt okozom, és a legkevésbé befolyásolom a VB kimenetelét.
Hozzáteszem utálom ha asztal mellől befolyásolják a versenyt, de így is ez történt...és a két rossz közül a legkevésbé rosszat kellett volna meglépni.
...alapvetően ez bosszant valahol, mert ha ez egyértelműen eldönthető eset lenne akkor oké, kezeljük versenybalesetként, és döntsünk úgy ahogy ezt megkívánja a helyzet.
De nem az volt, az egy dolog hogy én a senki is másként látom, mint mások, de mint írtam Walter és Wéber is más állásponton volt, és többen mások is,...ezért én az adott szituban úgy döntenék hogy a legkevésbé nyúljak bele a VB-be.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #19836 üzenetére
Sztem még a jövő évet meg kell neki adni, akkor egy olyan autóval fog rajthoz állni ami alapvetően jó neki.
Úgy gondolom hogy az egész Merga 'leseggelt' kicsit az idei évet tekintve, és jövőre dolgoznak, mert elég nagy arculcsapás lehetett hogy csak 5. erő lettek...mert a Renault is verné őket ha 2 Kubica ülne a 2 autóban. -
MPowerPH
félisten
válasz Peat;) #19836 üzenetére
Szerintem ez nem így működik. Nem szabad elfelejteni, hogy az autó karakterisztikája nem Schuminak kedvez. Ezért tartom elhamarkodottnak ezeket a megnyilvánulásokat. Én azért megvárnám azt a köv. évet, és nem a gumik miatt. Schumi sítlus pont az ellenkezője Button -énak, mégis egy olyan autót vezet, amit Jenson -re építettek. Rosberg jó pilóta, nincs mese, hozzá valszeg közelebb áll ez a stílus, és talán könnyebben is tud alkalmazkodni a körülményekhez. Ha megnézed, volt pár olyan pálya, ahol Schumi elemében volt, és ment a szekér, csak közbejött egy olyan esemény, amiről nem tehetett. Ez azt jelentheti, hogy ott sikerült eltalálni az autó beállítást. Itt azzal van a legnagyobb probléma, nem sikerül magára állítani az autót. Mindig küzd a gumikkal, gyorsan elkoptatja őket, míg Rosberg-nek nincsenek ekkora problémái.
Azért Schumit nem szabad senkivel sem összehasonlítani... A névnek óriási reklámértéke van. Ez érezhető a pályákon is, mivel sok szurkoló csak miatta látogat ki futamokra, és biztosan a Mercedes is megérzi, szponzorok sem közömbösek a Schumacher névvel szemben. Ráadásul az óriási tapasztalata miatt a fejlesztések terén is hasznos lehet a Mercedesnek.Szóval én azt mondom csöndben kellene lenni, és azt kellene nézni, hogy mit tud majd azzal az autóval jövőre, amit a csapattal együtt fejleszt. Aki már leírta, az életében nem volt Schumacher fan. Nem csak akkor kell egy pilótának szorítani, amikor megy a szekér, és nyeri a futamokat. Hanem akkor is mellette kell állni, amikor nem találja magát, és végig szenvedi az évet. Aki nem így tesz, az nem igazi szurkoló, ez a véleményem.
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz Peat;) #21948 üzenetére
Remek mert akkor mindketten örülünk. Én rád hagyom a hülyeségeket te meg azt hiszed hogy igazad van. Így mindenki jól jár.
Őszintén szólva eléggé morcos lennék ha nem lett volna olyan borzasztóan szétesve Hamilton mert akkor Alonso lett volna a VB és még buktam volna pénzt is.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Peat;) #21952 üzenetére
Szerintem a kettő nem fedi egymást de ezen kár tovább pörögni.
9,5-ös szorzó volt még a hét elején Vettel címére. Kemény 500at tettem rá, forintban sajnos. Hamilton-ra 51es volt...de annál értelemszerűen buktam az 500at.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
cyberkind
félisten
válasz Peat;) #22190 üzenetére
Kubica sokkal többet kihozott ebből a Renault-ból, mint amennyit tudott a kocsi, Alonso is a Ferrari-ból !
Azért volt motiválatlan, mert akkor már aláírt a Ferrari-hoz, és minek dolgozzon maga ellen, ha úgy is elmegy !
Azért az se semmi, hogy tavaly Button 95 pont-tal bajnok lett, idén több mint kétszer annyit szerzett, és ez sem volt elég !
A Mclaren nagyon jó a gyors fejlesztések miatt, a Ferrari meg Alonso miatt, a Red Bull meg Adrien Newey miatt !Paranormal Cocktivity
-
bdav
őstag
válasz Peat;) #22190 üzenetére
"Szerintem jövőre Mclaren megesz mindenkit a Kersszel..."
úgylegyen amúgy belegondolva, jövőre nincs ddd se f-duct; tesznek az (évvégi) mp4-24-be egy nagyobb benzintankot és szinte jó is lesz
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Xirtam
veterán
válasz Peat;) #22951 üzenetére
Szerintem azért vannak innovatív elemek , most így lehet , hogy mi nem látjuk teljesen vagy ők nem akarták felfedni előttünk.
Tavaly elkezdtek egy irányvonalat a Ferrari-nál amit szerintem jó, ha folytatnak. Hiszen az F10-es mégis csak jobb volt mint az F60-as. Év végére meg mondjuk úgy, hogy a 2. legjobb autó volt a mezőnyben a RB6 után.
Ha megnézitek az orrkúpjának az elejét és letakarjátok a szárnyakat stb, tisztára RB6!
-
zuchy
őstag
válasz Peat;) #23165 üzenetére
A rajt lesz az érdekes meg a box. Ha megy a kocsi, akkor szerintem nem lesz vele gond, csak a pilótának hangosabb lesz a kocsi. Biztos ki van az úgy találva, hogy ne fűtse be a pilótát. De talán nem is a meleg a legfőbb baj, hanem a kiáramló gázok. A rajt előtt nem igazán jó, bár ahogy néztem eléggé hátrafelé áll a kipufogó, talán a kasztni alá nyomja valamelyest.
PC-STYLE.hu
-
Nowhereman
őstag
válasz Peat;) #23226 üzenetére
Hát ilyen sérülések talán még Webbot is visszatartanák az indulástól. Pedig nem régiben azt cikkezték, hogy nem engedi rajthoz a Renault ezen meg ezen a versenyen... - Akkor most Bruno Senna megy helyette?
A 35 nap a gipsz, terhelni legalább 3 hónapig nem lehet.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz Peat;) #23412 üzenetére
Nem csak neked szol,de nem értem miért megy ennyire B. Senna fikázása,a legszarabb autóban ült.
Ha esetleg bekerül Kubica helyére és leszerepel rendben van fikázzuk,de ne egy év után amikor egy HRT-ben ült.Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz Peat;) #23422 üzenetére
Szerintem nem lényeges,hogy kisebb kategóriában mennyire volt kimagasló mivel az F1 teljesen más.Ha bekerülne a Kubica helyére eldőlne mit is tudd,ha ugyan úgy leszerepel rendben van,írtam előbb is,hogy akkor lehet szidni.De várjuk meg és azt se felejtsük el,hogy sok pályán életében először ment tavaly.
Btw lehet olyan csinálni,hogy ketté osztják a kipufogót,teszem azt "egy"(az az kettő a két oldalszekrény alá) előre és egy(ugyan úgy kettő a diffúzor megfújására) hátulra?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz Peat;) #23422 üzenetére
"Tavaly mindenki elverte Brunot gyorsaságban, a beugró, a befizető és még ki tudja milyen alacsony kategóriás egyén."
Időmérő eredmények:
Senna - Chandok
6 - 3
Senna - Yamamoto
5 - 1
Senna - Klien
1 - 2
Ez a mindenki elverte szerintem ezek fényében nem igazán állja meg a helyét.
"E mellett a korábbi sorozatokban sem mutatott fel nagy dolgokat, sosem dominált sehol sem."
Vannak illetve voltak még ezzel így páran akik később ennek ellenére mégis jól szerepeltek az F1-ben. Ellenpéldának meg ott van Liuzzi.
Amúgy nem sok kellett hozzá, hogy GP2 bajnok legyen 2008-ban.
"Aki egyébként mutogatott is már tavaly, amikor még neki állt feljebb valami bénázásnál."
Igen, bár nem ő volt az egyetlen. [link]
Szvsz a Renault-nál valszeg nagyobb rálátásuk van arra, hogy mit is tudhat valójában. Ezért ezen kár is tovább pörögni szerintem. Majd ha megkapja az egy napos teszt lehetőséget ahol az lesz a feladata, hogy mindent kihozzon magából és az autóból akkor kiderül mit tud. Tavaly amúgy Heidfeld is eléggé leszerepelt a visszatérésével. Kobayashi 4-1-re elkente az időmérőkön. Nem is csoda, hogy nem tolongtak érte erre az évre.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Külpolitika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dragon Age: Origins
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PHP programozás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest