- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Hivatalos: Timo Glock a Toyota új pilótája
Alonso már ide se jöhet
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Tudhat valamit a srác (vagy a Toyota), mert nem gyakran fordul elő, hogy valaki kétszer is esélyt kap az F1-ben, és most ráadásul egy gyári csapat igazolta le. Kár, hogy a középmezőny végén vannak
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nagy kép, háttérben a 7x...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Schumacher ismét tesztelni fog a Ferrarival
Ez már kezd gyanús lenni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz IRON STORM #8066 üzenetére
Ez melyik mod?
Én ma tettem fel az rFactort, Brazil GP óta "nem ültem autóban", ideje volt kicsit megcibálni a MOMO-t
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
"Nyilvánvaló, hogy a McLaren bizalmas tervezési adatairól tudtak a Renault-nál, és azokat felhasználta a francia gárda tervezőcsapata, amellyel tisztességtelen előnybe került a többiekkel szemben"
Azért van ennek a McLaren nyilatkozatnak egy diszkrét bája nem?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
First Free Practice - Challenge of the Stars
1º) Michael Schumacher (D), 41.500, média de 90,04 Km/h
2º) Lucas Di Grassi (SP), 41.566
3º) Felipe Massa (SP), 41.633
4º) Felipe Giaffone (SP), 41.727
5º) Rubens Barrichello (SP), 41.747
6º) Xandynho Negrão (SP), 41.791
7º) Tonny Kanaan (BA), 41.945
8º) Thiago Camilo (SP), 42.086
9º) Enrique Bernoldi (PR), 42.095
10º) Tarso Marques (PR), 42.118
11º) Luca Badoer (I), 42.151
12º) Marcos Gomes (SP), 42.408
13º) Nelsinho Piquet (DF), 42.481
14º) Alexandre Barros (SP), 42.490
15º) Vitor Meira (DF), 42.534
16º) Antonio Pizzonia (AM), 42.555
17º) Luciano Burti (SP), 42.624
18º) Cacá Bueno (RJ), 42.634
19º) Ricardo Mauricio (SP), 42.732
20º) Rodrigo Sperafico (PR), 42.931
21º) Ricardo Zonta (SP), 42.986
22º) Popó Bueno (RJ), 43.210
23º) Gil de Ferran (SP), 43.519
24º) Pupo Moreno (DF), 43.684Fastest Lap: Michael Schumacher, 41.500
Live Timing!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ha jól látom, akkor az első versenyt Schumi nyerte elég nagy fölénnyel
jó elverte a fiatalokat
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #8098 üzenetére
Schumacher nyerte Massa gokart versenyét
"Jó érzés látni, hogy még tudok és nem vagyok túlzottan berozsdásodva. Az élen lenni mindig kellemes."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
"Az mondták, hogy 1:37-es köröket futott, ami hihetetlenül hangzik. Ha pár évvel fiatalabb lenne, elkezdhetné második karrierjét motorosként"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #8133 üzenetére
"(M.) Schumacher-t is szívesen fogadná a McLaren, de szerintem ő már berezelne egy ilyen kihívástól"
Ezt kifejtenéd?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #8148 üzenetére
Schumacher több, mint 1 éve visszavonult. Nem értem, mi alapján vízionálsz ilyen okosságokat...
A nagy Hamilton bálványozásban teljesen elszakadtál a realitásoktól. A kis kedvencednek még nagyon sokat le kell tennie az asztalra ahhoz, hogy egy lapon említhessük Schumacherrel. De én drukkolok neki
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #8150 üzenetére
"Éppezért nem is szeretné magát összemérni Hamilton-nal, mert főként csak veszteni valója van"
Hányszor írjam le, hogy Schumacher visszavonult. És nem azért nem jön vissza, mert valakitől is berosálna. És miért pont Hamiltontól "félne" (LOL)?
"Ki linkelgeti be a tesztelős híreit, videóit olyan örömittasan? Hányan leírták már, hogy 'de jó lenne ha még visszatérne', 'még nem felejtett el vezetni', 'a kondija a régi', 'nincs berozsdásodva', 'olyan ez mint a biciklizés'?"
És ez szerinted azt jelenti, hogy akár gondolat szintjén is felmerült Schumiban a visszatérés?
De szerintem kattanjunk le a témáról, mert nem sok értelme van erről dumálni...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #8153 üzenetére
Te meg mégokosabb vagy!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Aerodinamikát, és első felfüggesztést teszteltek.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Integra #8182 üzenetére
Birkával és a playboy gyerekkel nem hinném, hogy sok esély van fejlődni, ha Brawn rendberakja a csapatot, és monjuk 2009-2010-re össze tudnak hozni egy olyan autót, amivel futamgyőzelemért lehet harcolni, akkor ott bizony már a két pilóta lesz a szűk keresztmetszet szvsz
Lonzinak meg vannak infói Renault-ról, McLarenről, meg persze a Ferrariról is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Driver of the year:
1. 1st Räikkönen, Kimi: 44,86 Prozent Raikkonen, Kimi: 44.86 percent
2. 2nd Hamilton, Lewis: 29,14 Prozent Hamilton, Lewis: 29.14 percent
3. 3rd Rosberg, Nico: 6,47 Prozent Rosberg, Nico: 6.47 percent
4. 4th Heidfeld, Nick: 4,62 Prozent Heidfeld, Nick: 4.62 percent
5. 5th Vettel, Sebastian: 4,09 Prozent Vettel, Sebastian: 4.09 percent
6. 6th Alonso, Fernando: 3,98 Prozent Alonso, Fernando: 3.98 percent
7. 7th Massa, Felipe: 1,29 Prozent Massa, Felipe: 1.29 percent
8. 8th Sutil, Adrian: 1,09 Prozent Sutil, Adrian: 1.09 percent
9. 9th Kubica, Robert: 1,04 Prozent Kubica, Robert: 1.04 percent
10. 10th Coulthard, David: 0,53 Prozent Coulthard, David: 0.53 percent
11. 11st Kovalainen, Heikki: 0,50 Prozent Kovalainen, Heikki: 0.50 percent
12. 12nd Wurz, Alexander: 0,48 Prozent Wurz, Alexander: 0.48 percent
13. 13rd Button, Jenson: 0,45 Prozent Button, Jenson: 0.45 percent
14. 14th Trulli, Jarno: 0,25 Prozent Trulli, Jarno: 0.25 percent
15. 15th Webber, Mark: 0,25 Prozent Webber, Mark: 0.25 percent
16. 16th Winkelhock, Markus: 0,20 Prozent Winkelhock, Markus: 0.20 percent
17. 17th Fisichella, Giancarlo: 0,17 Prozent Fisichella, Gian Carlo: 0.17 percent
18. 18th Schumacher, Ralf: 0,17 Prozent Schumacher, Ralf: 0.17 percent
19. 19th Barrichello, Rubens: 0,14 Prozent Barrichello, Rubens: 0.14 percent
20. 20th Albers, Christijan: 0,08 Prozent Albers, Christijan: 0.08 percent
21. 21st Davidson, Anthony: 0,08 Prozent Davidson, Anthony: 0.08 percent
22. 22nd Sato, Takuma: 0,06 Prozent Sato, Takuma: 0.06 percent
23. 23rd Yamamoto, Sakon: 0,06 Prozent Yamamoto, Sakon: 0.06 percent
24. 24th Liuzzi, Vitantonio: 0,00 Prozent Liuzzi, Vitantonio: 0.00 percent
25. 25th Nakajima, Kazuki: 0,00 Prozent Nakajima, Kazuki: 0.00 percent
26. 26th Speed, Scott: 0,00 Prozent Speed, Scott: 0.00 percentCar of the year
1. 1st F2007 (Ferrari): 54,97 Prozent F2007 (Ferrari): 54.97 percent
2. 2nd MP4-22 (McLaren-Mercedes): 34,78 Prozent MP4-22 (McLaren-Mercedes): 34.78 percent
3. 3rd F1.07 (BMW Sauber F1): 6,83 Prozent F1.07 (BMW Sauber F1): 6.83 percent
4. 4th FW29 (Williams): 0,93 Prozent FW29 (Williams): 0.93 percent
5. 5th RB3 (Red Bull Racing): 0,48 Prozent RB3 (Red Bull Racing): 0.48 percent
6. 6th STR-02 (Toro Rosso): 0,48 Prozent STR-02 (Toro Rosso): 0.48 percent
7. 7th F8-VII(B) (Spyker F1): 0,37 Prozent F8-VII (B) (Spyker F1): 0.37 percent
8. 8th R22 (Renault F1): 0,37 Prozent R22 (Renault F1): 0.37 percent
9. 9th RA107 (Honda Racing F1): 0,37 Prozent RA107 (Honda Racing F1): 0.37 percent
10. 10th SA07 (Super Aguri): 0,28 Prozent SA07 (Super Aguri): 0.28 percent
11. 11st TF107 (Toyota): 0,17 Prozent TF107 (Toyota): 0.17 percentMotorsport-Total.com-on leadott több, mint 35 000 szavazat alapján
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #8213 üzenetére
A BBC szépen eltakarította az összes videot...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #8218 üzenetére
Remélem keepviden még gyorsan le tudom húzni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Jhonny06 #8227 üzenetére
Azért valljuk be, Hamiltonnak esélye sem lett volna, ha Kimi alatt nem áll meg az autó Barcelonaban és a Nürburgringen.
Hamilton büszke lehet magára és az eredményeire. Vagy számodra szimpatikus egy olyan valaki, akinek nagy az arca?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Jhonny06 #8234 üzenetére
"de azért nem is volt sok olyan versenyző, aki hozzá hasonló eredményeket ért el rögtön az első idényben"
Nem sok olyan pilóta volt - főleg a modernkori F1-ben - aki egyből VB favorit autóba ülhetett.
"Kimi meg mióta pilóta nem mutatott túl sokat"
No comment...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Teszteredmények, Jerez - 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Hátrány Kör1 N. Heidfeld BMW Sauber 1:19.042 - 73*
2 J. Button Honda 1:19.155 +0.113 65 *
3 P. de la Rosa McLaren-Mercedes 1:19.712 +0.670 48
4 K. Räikkönen Ferrari 1:20.083 +1.041 73
5 N. Piquet jr. Renault 1:20.366 +1.324 66
6 S. Bourdais Toro Rosso 1:20.615 +1.573 97
7 G. Paffett McLaren-Mercedes 1:20.638 +1.596 50
8 M. Webber Red Bull Racing 1:20.682 +1.640 65
9 M. Gené Ferrari 1:20.832 +1.790 67
10 M. Conway Super Aguri 1:20.927 +1.885 87
11 S. Vettel Toro Rosso 1:21.086 +2.044 45
12 J. Rossiter Super Aguri 1:21.246 +2.204 71
13 T. Glock Toyota 1:21.336 +2.294 69
14 G. Fisichella Renault 1:21.424 +2.382 41
15 N. Hülkenberg Williams 1:21.556 +2.514 28
16 F. Montagny Force India 1:21.559 +2.517 65
17 K. Nakadzsima Williams 1:21.586 +2.544 33
18 M. Asmer BMW Sauber 1:21.962 +2.920 57
19 K. Kobajasi Toyota 1:22.186 +3.144 111
20 J. Villa BMW Sauber 1:23.583 +3.461 53*= slick gumik
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A számkivetett
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szabozeee #8275 üzenetére
Még nincs vége.
Times at 14.35:
1 Felipe Massa Ferrari F2007 1:19.463
2 Michael Schumacher Ferrari F2007 1:19.885
3 Robert Kubica BMW Sauber F1.07 1:20.031
4 Nick Heidfeld BMW Sauber F1.07 1:20.125
5 Mark Webber Red Bull Racing RB3 1:20.149
6 Lewis Hamilton McLaren MP4-22 1:20.273Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Räikkönen rosszul érezte magát a McLarennél
"Nem tudom, hogy a jelenlegi-e az utolsó szerződésem, de remélem, hogy (a Ferrari) az utolsó csapatom."
"Nem lenne problémám vele (Alonsoval). Nem változtatná meg az életem vagy a vezetési stílusomat. Érdekes lenne egymás ellen versenyezni ugyanabban az autóban. Nem tudom, hogy ez mikor válik valóra, valószínűleg soha"
Szerintem 2009 év végén sanszos a búcsú
De itt a lényeg:
"Én vagyok a világbajnok, és ezen már semmi sem változathat. Engem csak a trófea érdekel - az, amit pénteken én fogok átvenni Monte Carlóban. A többi díjat - az év versenyzője, meg ilyesmi - boldogan átengedem a többieknek."
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
a mai mérleg 8 red flag és 3 kress
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
you´re as cold as ice
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Tudja valaki, hogy mi lesz Kovával? Egyáltalán milyen lehetőségei vannak? Trulli, Kúltárd, meg a többi 40 éves nyomoroncnak fix helye van, Kovalainen meg autó nélkül marad...
Drukkolok, hogy rózsikát ültessék be Hamkó mellé
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz manutdzoli #8428 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- ASUS DUAL RX 480 OC 4 GB
- Új Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim "Kis Gamer" Laptop 16" -30% Ryzen 5 7530U 16/512 Radeon 2GB FHD+
- LG UltraGear 49GR85DC-B Gamer Monitor!49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/HDMI 2.1
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
- Casio Edifice Karóra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen