- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Azoknak, akik motorhang hiányban szenvednek:
Carrera GT vs. Ferrari F430 Soundbattle!
2x Ferrari F430
FERRARI F430 NOVITECStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
"Nem kezdett el ökör nagy gázzal a poros íven menni, hanem hagyta az autót elfolyni."
(Palik László)
Nézem újra a Brazil Nagydíjat, köszönet a feltöltésért venember83-nak
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hummertime #7183 üzenetére
"Ő az egyedüli megérdemelt győztes, ahogy 2003-ban Brazíliában is Fisichella volt a megérdemelt győztes, mégis elcsalták a finn gyökérnek"
Igen?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Kár, hogy vége a szezonnak
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ennek nincs köze a témához és mint láthatod, csak felesleges vitákat szül. Ne linkelj ilyeneket.
[ Módosította: Atlantis ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Jájj de nehéz elfogadni egyeseknek, hogy Kimi lett a VB
Kommenteket köszönöm
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Alonso autóba ülhet 2008. január 1. előtt? Mikori hatállyal bontották fel a szerződést?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hummertime #7370 üzenetére
Kb. te, és még 1-2 hasadt elméjű kollegád mondogatják ezt folyamatosan, de ez a bundázás már annyira gáz, és kétségbeesett, hogy kár is rá reagálni. Nemzetközi fórumokon ilyen fel se merül, vajon miért?
Legyél boldog azzal a tudattal, hogy bunda volt az utolsó két futam. Ha kicsit belegondolnál, hogy mi történt ezen a két futamon, görcsbe állna az agyad, mert rájönnél, hogy hülyeséget beszélsz. A vidi meg egy teszt volt, és sikeresen reagáltatok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A sírból visszahozott világbajnokság
Teljesen korrekt írás, bundázós barátainknak is ajánlott elolvasni!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Vazz mire kell hazajönnöm... Brawn elárult minket
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ma még dobogó, holnap már győzelem, jövő héten már potenciális VB favorit lesz a Honda...
Ugye nem gondoljátok komolyan, hogy egy szakember érkezésével néhány hónap alatt szarból várat lehet építeni? Szerintem ők is örülni fognak, ha 2008-ban újra stabil pontszerők lesznek.
(#7666) Vigneau: LOL
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Világbajnokság - Long-term fogadások
Constructor Championship 2008Ferrari 1.75x
McLaren-Mercedes 3.00x
Renault 6.00x
Red Bull 20.00x
BMW Sauber 20.00x
Honda 40.00x
WilliamsF1 40.00x
Toyota 50.00xforrás: bwin
Több csapat vajon miért nem szerepel
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
mod: más:
"At Barcelona the first day Schumi will test with Badoer, the second day he'll test with Massa and the third day it's probably going to be Massa and Badoer again. The first F2008 is to be assembled in the second week of January, in time for its launch as well as its first outing at Fiorano. Then 3 to 4 weeks later the second chassis should be ready.
----
A The F2008 is to have a shorter (5-7 cm apperantly) wheelbase than its predecessor. The car should be more responsive to direction changes and overall should have a better performance at slow circuits.
B The front suspension is to have a new lay-out (geometry) and should provide a solution to better get the tyres to work as well as eliminating the problem the F2007 had whilst driving over the kerbstones.
C The same goes for the rear suspension where a new solutions have been introduced (will be further developed for the F2008), especially with the element in the middle which is there to minimize the bouncing over the kerbstones. The design of the rear suspension should also partly make up for the ban on traction control.
D In terms of aerodynamics the F2007 will certainly not be radically changed. The aerodynamic efficiency of the car is already very good. The sidepods are expected to undergo slight changes, with the undersides of them once again placed more lower and more inwards. The fins on top of the sidepods might be extended a la McLaren.
E The new MES ECU is almost bound to give problems getting it integrated in the car. A rather big drop in laptime is expected, but this will be made up for before the start of the season.
F The gearbox must have a four race live span. The new gearbox is to be a bit bigger because of the use of materials that are more withstanding."
forrás: atlasf1
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Midday times
1. P. de la Rosa McLaren 1:23.119 20
2. M. Schumacher Ferrari 1:24.051 14
3. G. Paffet McLaren 1:24.086 12
4. H. Kovalainen Renault 1:24.217 19
5. J. Trulli Toyota 1:24.413 16
6. L. Badoer Ferrari 1:24.574 18
7. N. Heidfeld BMW Sauber 1:24.844 23
8. D. Coulthard Red Bull Racing 1:25.032 18
9. R. Kubica BMW Sauber 1:25.218 8
10. S. Vettel Scuderia Toro Rosso 1:25.881 21
11. K. Nakajima Williams 1:26.133 21
12. N. Rosberg Williams 1:26.454 7
13. G. van der Garde Force India 1:27.196 21
14. J. Rossiter Super Aguri Racing 1:27.257 8
15. A. Zuber Honda 1:27.397 23
16. A. Davidson Super Aguri Racing 1:28.519 8
17. R. Rodriquez Force India 1:29.503 21
18. K. Chandhok Red Bull Racing 1:29.729 9
19. S. Bourdais Scuderia Toro Rosso - 11
20. F. Montagny Toyota - 3Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz (Kolombusz) #7702 üzenetére
Szerintem ezt egyedül Alonso és a spanyol sajtó szeretné
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Top 11 (laatste update: 14:18)
Coureur Team Chassis Laptime Verschil Laps
1 Pedro de la Rosa McLaren MP4-22 1:23.119 26
2 Michael Schumacher Ferrari F2007 1:23.151 + 0.032 22
3 Heikki Kovalainen Renault R27 1:23.691 + 0.572 35
4 Gary Paffett McLaren MP4-22 1:23.791 + 0.672 17
5 Luca Badoer Ferrari F2007 1:23.879 + 0.760 36
6 Franck Montagny Toyota TF107 1:24.047 + 0.928 11
7 Jarno Trulli Toyota TF107 1:24.413 + 1.294 23
8 Sebastian Vettel Scuderia Toro Rosso STR2 1:24.559 + 1.440 40
9 Nick Heidfeld BMW Sauber F1.07 1:24.621 + 1.502 29
10 Nico Rosberg Williams FW29 1:24.689 + 1.570 22Mester
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
1 Michael Schumacher Ferrari F2007 1:22.270 40
2 Pedro de la Rosa McLaren MP4-22 1:22.687 + 0.417 48
3 Kazuki Nakajima Williams FW29 1:23.187 + 0.917 49
4 Gary Paffett McLaren MP4-22 1:23.349 + 1.079 33
5 Heikki Kovalainen Renault R27 1:23.412 + 1.142 47
6 David Coulthard Red Bull Racing RB3 1:23.543 + 1.273 37
7 Robert Kubica BMW Sauber F1.07 1:23.592 + 1.322 23
8 Nick Heidfeld BMW Sauber F1.07 1:23.671 + 1.401 44
9 Luca Badoer Ferrari F2007 1:23.879 + 1.609 38
10 Jarno Trulli Toyota TF107 1:23.949 + 1.679 34
11 Franck Montagny Toyota TF107 1:24.047 + 1.777 30
12 Sebastian Vettel Scuderia Toro Rosso STR2 1:24.428 + 2.158 50
13 Nico Rosberg Williams FW29 1:24.458 + 2.188 43
14 James Rossiter Super Aguri F1 SA07 1:24.580 + 2.310 44
15 Sebastien Bourdais Scuderia Toro Rosso STR2 1:25.109 + 2.839 23
16 Anthony Davidson Super Aguri F1 SA07 1:25.395 + 3.125 26
17 Andreas Zuber Honda RA107 1:25.850 + 3.580 44
18 Giedo van der Garde Force India F8-VII 1:25.996 + 3.726 55
19 Roldan Rodriguez Force India F8-VII 1:26.719 + 4.449 56
20 Karun Chandhok Red Bull Racing RB3 1:27.224 + 4.954 20Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Comparisons of the best test times today and best Q times during Spain GP (between same team cars, test time as reference) :
Place/ Driver /Team /Session /Laptime /Gap
1. Schumacher Ferrari (T) 1:21.922
1. Massa Ferrari (GP Q2) 1:20.597 -1.325
3. Räikkönen Ferrari (GP Q2) 1:20.741 -1.1813. de la Rosa McLaren-Mercedes (T) 1:22.687
2. Alonso McLaren-Mercedes (GP Q2) 1:20.797 -1.890
4. Hamilton McLaren-Mercedes (GP Q2) 1:20.713 -1.9744. Kovalainen Renault (T) 1:22.802
8. Kovalainen Renault (GP Q2) 1:21.623 -1.1795. Kubica BMW-Sauber (T) 1:22.883
5. Kubica BMW-Sauber (GP Q2) 1:21.381 -1.5028. Coulthard Red Bull-Renault (T) 1:23.332
9. Coulthard Red Bull-Renault (GP Q2) 1:21.488 -1.8449. Trulli Toyota (T) 1:23.624
6. Trulli Toyota (GP Q2) 1:21.554 -2.07010. Heidfeld BMW (T) 1:23.671
7. Heidfeld BMW (GP Q2) 1:21.113 -2.558Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Test result's @ 11h48
1 Michael Schumacher Ferrari F2007 1:21.486 20
2 Pedro de la Rosa McLaren MP4-22 1:22.426 + 0.940 18
3 David Coulthard Red Bull Racing RB3 1:22.555 + 1.069 20
4 Heikki Kovalainen Renault R27 1:22.808 + 1.322 29
5 Gary Paffett McLaren MP4-22 1:23.213 + 1.727 13
6 Nick Heidfeld BMW Sauber F1.07 1:23.382 + 1.896 18
7 Robert Kubica BMW Sauber F1.07 1:23.488 + 2.002 21
8 Sebastien Bourdais Scuderia Toro Rosso STR2 1:23.596 + 2.110 27
9 Nico Rosberg Williams FW29 1:23.906 + 2.420 15
10 Kazuki Nakajima Williams FW29 1:24.325 + 2.839 33
11 Karun Chandhok Red Bull Racing RB3 1:24.467 + 2.981 19
12 Adrian Sutil Force India F8-VII 1:24.669 + 3.183 41
13 Jenson Button Honda RA107 1:24.784 + 3.298 20
14 Anthony Davidson Super Aguri F1 SA07 1:25.408 + 3.922 6
15 Christian Klien Force India F8-VII 1:25.418 + 3.932 17
16 Luca Filippi Honda RA107 1:26.457 + 4.971 23[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
2007 test times
12/02/07 F. Massa F2007 Partly cloudy 1:23.077
12/02/07 K. Raikkonen F2007 Foggy then clear 1:23.215
13/02/07 F. Massa F2007 Cloudy then sunny 1:21.181
13/02/07 K. Raikkonen F2007 Cloudy then sunny 1:21.719
14/02/07 F. Massa F2007 Cloudy then clear 1:21.958
14/02/07 K. Raikkonen F2007 Cloudy then clear 1:22.363
30/04/07 K. Raikkonen F2007 Sunny then cloudy 1:21.195
01/05/07 K. Raikkonen F2007 Rain 1:30.280
02/05/07 F. Massa F2007 Clear then cloudy 1:21.506
03/05/07 F. Massa F2007 Cloudy then rain 1:21.483Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ez a vége:
Today's times:
Pos Driver Team Time Laps
1. M.Schumacher Ferrari (B) 1.21.486 90
2. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:21.857 60
3. Kovalainen Renault (B) 1:21.894 65
4. Massa Ferrari (B) 1:22.044 56
5. Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:22.293 57
6. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:22.333 64
7. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:22.555 74
8. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:22.946 102
9. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:23.031 77
10. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.187 74
11. Chandhok Red Bull-Renault (B) 1:23.255 57
12. Button Honda (B) 1:23.358 79
13. Trulli Toyota (B) 1:23.465 54
14. Kubica BMW-Sauber (B) 1:23.488 37
15. Davidson Super Aguri-Honda (B) 1:23.547 80
16. Filippi Honda (B) 1:23.596 74
17. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.753 72
18. Montagny Toyota (B) 1:23.977 45
19. Klien Force India-Ferrari (B) 1:24.446 56
20. Sutil Force India-Ferrari (B) 1:23.537 105
21. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:24.555 55All Timing Unofficial
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #7814 üzenetére
"mert a Mekisek és főként Hamilton nem akar így világbajnok lenni"
Végülis az ügyvéd kitől kapott megbízást? A McLaren nem akar VB lenni, csak az ügyvéd túlbuzgó ugye?
Egyébként semmi értelme kattogni a dolgon, mert nem lesz változás. A McLaren idén megmutatta magát, aki eddíg gerinces, becsületes, sportszerű csapatnak tartotta őket, most már az is tudja az igazságot.
Akinek meg még mindíg nem nyílt ki a szeme, annak meg úgyis mindegy
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #7822 üzenetére
Feltettem egy kérdést és még nem kaptam választ
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #7826 üzenetére
Ha érdemben nem tudsz foglalkozni a témával, akkor inkább ne írogass. A Ferrarin kívül van még jópár csapat az F1-ben de Te érdekes módon mindíg csak őket szapulod. Úgy néz ki elmegy Todt, Schumi sincs már, nem értem mi a bajod velük?
Azt meg végképp nem értem, hogy a Ferrarinak mi köze van ahhoz, hogy Whitmarsh hazudik, jó mclarenes szokás szerint, és pár embert ez zavar
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #7828 üzenetére
Valóban. A McLaren célja, hogy betartassa az előírásokat, védje a sportszerűséget, és hogy igazságot tegyen. Ők a becsületesség felkent élharcosai.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #7831 üzenetére
"Az hogy te és még pár társad az egyetlen szent és szeplőtelen csapatnak állítjátok be az egész sportban. "
Kétségtelen, hogy a Ferrari a mezőny legpatinánsabb csapata, és hogy ennek a csapatnak van a legnagyobb szurkolótábora. A legtöbb pilóta is ezt a csapatot jelöli meg a csúcsként, innen már nincs nagyon hova menni
Ettől függetlenül nem szentek, ezt már csak az elvakult gyűlöleted mondatja veled...
"Nem tudom hogy mi köze hozzá, kédezd meg az ügyvédeteket [link]."
Én téged kérdezlek, hogy miért kevered bele a Ferrarit? És miért akarsz belemenni feltételezésekbe
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #7881 üzenetére
Ha az egyikről bebizonyosodott, hogy sáros, akkor kenjük össze a többi csapatot is ugye? Ezzel a "minden csapat lop, csal, hazudik" állásponttal magatokban szépen felmentitek a McLarent és el is van intézve
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Matrix2006 #7912 üzenetére
És a legjobb
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Xbox series X+2kontroller+akku
- Samsung G9 Super Ultrawide Gamer monitor! 49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/Beszámítás
- ThinkPad 10.gen.core i5(8x4,2Ghz) FullHd IPS,Vil.bill.8GBDDR4,512GB SSD,Jó akku
- Slim Lenovo,15,6"HD,Intel Silver n5000,4mag!4x2,7Ghz,8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus játékra is,7.gen.A9 (3,6Ghz),R5+AMD 8500m 2GB videokártyák, 8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot