Aktív témák
-
AMD Power
titán
Új angol csapatok lesznek?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #43702 üzenetére
Jóé hangzik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #43696 üzenetére
Nem semmi. Szerintem még azt is összehozzák, hogy többé nem adnak a közvetítési díjakból, és a csapatoknak kell majd licitálni, hogy felkerüljenek a 13-as listára.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #43704 üzenetére
Mosleyból simán kinézem, főleg ha olyan dolgokkal bosszantsák, amivel a hatalma ellen akarnak tenni.
A csend is nagy FIA részről. Én nem lennék meglepődve, ha a június 12.-én publikálandó listán nem lennének rajta a FOTA csapatok, ugyanis még annak is el kell ismerni, hogy a nevezésük szabálytalan és érvénytelen, aki mellettük áll és helyesli a javaslataikat.
Nyakig vagyunk a jogi és hatalomharc kulimászban. Az F1 még soha nem volt ilyen közel a halálához, mint most.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #43705 üzenetére
És ez miatt eléggé el is hal bennem a szívem. Nyomaszt legalább is.
Nyakig vagyunk a harcban, és nem tudjuk, hogy ki győz. Remélem nem Mózli.
2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
válasz JJános #43706 üzenetére
Na azért a Dunának ne menj
Mosley csinálhat amit akar, a lényeg akkor is mi vagyunk. Nézted az F2-t? na azt ki lehet hozni 200ezer euro/szezon/autó...igaz hogy a 450LE-s autójuk uazt tudja mint az IFM autó 250LE-ből.
Nagyon akarják tolni az F2-t, de alapvetően mi fogjuk eldönteni....én ezt a helyzetet sem látom annyira rossznak mint Hunny' de attól még jobban fázok hogy behajolnak Mosley-nak..[ Szerkesztve ]
-
copin
őstag
válasz hunnylander #43702 üzenetére
A minden verseny végére rojtos lesz a kék zászló, ha ezek bejönnek.
Értsétek, ahogy akarjátok.[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Lehetetlen helyzetbe kerülhet a Ferrari?
A Ferrari szót kicserélhetitek F1-re is...
www.HunnyF1.com
-
Black Dragon
addikt
Szerintem ilyen váltotatásokkal meg rendeletekkel az F1 et egy gokart versenyhez lehet már hasonlítani----->semmi értelme
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #43710 üzenetére
A Ferrari nem hinném..nem tudom mekkora büntetést helyez kilátásba Bernie, de ha üti a megfelelő mércét, szvsz akkor a Ferrari egy névleges csapattal 'nevezni' fog azt F1-ben.
A versenyzőkön kiválóan le lehet majd mérni hogy melyik sorozatra helyezik a hangsúlytNem tudnak kicseszni a csapatokkal, mert max elmennek...de saját magukkal viszont de .
Mosley bármennyire is arc akar lenni, akkor is csak egy figura a táblán...az első sorban.[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Kimi fanoknak 2:40től ez.
-
laci666
senior tag
válasz Oliverda #43714 üzenetére
Úgy látom ez a jégkrém kóla már rajta marad Kimin.
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
shteer
titán
..szerintem jónak tűnik
-
brownus
veterán
válasz Motion_Blur #43690 üzenetére
üdv, mit mondasz arra, hogy massa nyeri az időmérőt és a futamot is? csaknem kéne azt a szép sorozatot megszakítania....
-
brownus
veterán
-
hunnylander
őstag
Williams
Lola
Prodrive
USF1
Campos Meta1
Litespeed GP
March
Superfund
Brabham Grand Prixwww.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #43722 üzenetére
Még a végén igazad lesz, és a FOTA-s csapatok már nem is kellenek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #43723 üzenetére
Pedig mekkora show lenne összeereszteni az új csapatokat velük. Lenne nagy csihi-puhi, az biztos, és sok újonc kapna lehetőséget... színesebb lenne a mezőny, szerintem ez hozna sok izgalmas előzést.
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #43723 üzenetére
De kellenek, de Mosley be akarja kényszeríteni őket a saját szabályai szerint.
A Ferrari nem tud kilépni, mert több milliárd dollárt kellene visszafizetnie, a McLaren a versenyzésért él, ha minden kötél szakad, belemennek a 40 milliós sapkába is a felesleges alkalmazottaikat meg átszervezik az autógyártásba.
Lehet egy vegyesfelvágott mezőny, mondjuk a következő listával:
Ferrari, McLaren, Williams, Brawn, Force India, Red Bull, USF1, Lola, Prodrive, Brabham, March, 'Toro' (-t állítólag valaki fel akarja vásárolni és a helyén akar bekerülni az F1-be), Briatore GP = 13
Toyota, Renault (mint gyári csapat), BMW out...
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #43726 üzenetére
Reméljük ez a prófécia nem fog beteljesedni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shteer
titán
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #43727 üzenetére
Tudok komolyabbat is.
A FOTA egységes marad, Mosley meg hajthatatlan és jön egy ellenszéria. A Mosley F1 már az első évében kínlódni fog; egyes csapatok nem tudnak majd egy épkézláb autót létrehozni, mások néhány futam után tönkremennek (fejlesztési harc nulla, a mezőny 10 másodperc különbséggel szétszórva), Bernie pipa lesz Maxra, mert a nézettség a béka feneke alá esik. Végül Mosley-t leváltják és visszatérnek az igazi csapatok a fapados F1 életképesebb csapataival kiegészülve.
A Ferrari uniós bíróság elé megy és megnyeri a pert, hogy ne kelljen fizetnie, ugyanis nem erre szerződött hogy tönkre tegyék gazdaságilag egy nevetséges sapkával és emellett vagy a szerződés teljesítéseként indít két autót a tesztpilótáival. Zéró fejlesztés évközben, a sztárpilótáival az ellenszériában fog versenyezni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43729 üzenetére
Na, ez már sokkal izgalmasabban hangzik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
-
madstunt
addikt
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #43725 üzenetére
De én úgy szeretném, ha mindenki maradna és nem lennének azok a pénzügyi korlátozások és két kasztos szabályrendszer...
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #43729 üzenetére
Azt nem nagyon hinném, hogy ha a Ferrari kényszerből marad az F1-ben, akkor csak félgőzzel versenyezne, mert azt nem teheti meg, hogy a vert mezőnyben szerepeljen. Lejáratás lenne a márkanévnek és ezáltal anyagilag nem kifizetődő, vagy inkább egyenesen veszteséges.
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #43736 üzenetére
na igen, boldog békeidők...
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #43735 üzenetére
Nade, ha odateszi magát, azzal Mosley malmára hajtaná a vizet és az új ellenszéria ellen vétene, ahol a komoly érdekeltségei lennének a mostani pilótákkal.
Azt az eshetőséget arra vázoltam fel, hogy (horribilis kártérítés fizetése helyett) kényszerű szerződésteljesítést hogy kellene megoldani úgy, hogy a fapados F1 nézettsége is essen annak megbuktatás végett.
www.HunnyF1.com
-
7Heads Drago
veterán
Mosley azt is elmondta, hogy a tavalyi évben kirobbant szex-botrányán már túl van, és a most történtek sem fogják befolyásolni azon döntésében, hogy indul-e az októberi elnökválasztáson.
"A szövetségen belül mindenki azt akarja, hogy maradjak. Néhány forma-1-es csapat mást szeretne, de az nem számít, hiszen nekik nincsen szavazati joguk. Mindezek ellenére nagyon nehéz döntés előtt állok" – mondta a brit üzletember, aki a tavalyi évben kis híján elvesztette elnöki székét a botránya miatt.
Nózli még kis térdnadrágos paraszt volt mikor a Ferrari elkezdte a F1 alapköveit letenni. És nagyban köszönhető az egész széria kialakulása Enzo-nak és a hozzá hasonló elvakult embereknek. Erre most jön egy kétes hírű Nózli és azt bizonygatja, hogy lesz élet a Ferrari után is. Kíváncsi leszek hogy a mezőny legnagyobb szurkoló táborával rendelkező csapat szurkolóitól mit vár el? Tapsoljanak neki? Tartok tőle hogy a nézettség rendesen visszaesne. És azt sem értem hogy most a FIA kinek az érdekeiért harcol. Mert ezt egyik csapat sem akarja. Anno szerintem a sportszerűség ellenőrzésére hozták létre. Most meg a trónra kerültek. Jövőre meg lehet hogy Bernie kerül lapátra, ha nem figyel.
Ez persze mind csak saját vélemény. De ő szerencsére túl van rajta. Én még sajnos nem és gondolom nem vagyok egyedül. A F1 elvileg a Forma1-es csapatokról szól és nem a FIA-ról. Most meg néhány F1 csapat nem számít?
Érdekes...[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #43738 üzenetére
Hát igen, gyakorlatilag ha Mosley nyer, és csak az ő feltételei teljesülnek, akkor az senkinek sem lesz jó, tulajdonképpen a Ferrari bukja a legnagyobbat. Főleg, ha a többi csapat lelép.
Egyébként nincsenek szurkolói kezdeményezések Mosley jobb belátásra térítése érdekében? Mert azért mégiscsak mi, nézők vagyunk a legnagyobb erő az F1-ben... Ha mi valamit nagyon nem úgy akarunk, ahogy Mosley tervezi, akkor annak súlya kell, hogy legyen.
-
JJános
addikt
válasz wildrain #43740 üzenetére
"Egyébként nincsenek szurkolói kezdeményezések Mosley jobb belátásra térítése érdekében?"
Ez motoszkált az én fejemben is már sok nap óta. Azonkívül, hogy itt leírjuk, hogy Nózli huje kocsog, tudunk valamit tenni? Polgári engedetlenség? Tüntetés?
Esetleg egy olyan netes szavazás, hogy akinek ez nem tetszik húzzon egy strigulát? Esetleg mél címmel, névvel? Talán akkor, ha lenne pár százezer szavazat, talán gondolkodnának?
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
lenox
veterán
válasz hunnylander #43729 üzenetére
En meg azt tennem hozza, hogy mar iden nem indulnak majd versenyeken a csapatok, vagy elindulnak, mennek egy kort, es kiallnak muszaki hibara hivatkozva, Ferka, Meki, ugyis eselytelen iden jo eredmenyre, akkor meg lehet szopatni.
Amugy en azt kerdeznem meg, hogy a szponzorok fogjak adni a Lola meg egyeb gagyi csapatnak a penzt? Meg a hirdetok fognak hirdetni a tv-ben? Meg az orszagok, mint pl. Magyarorszag, akik egy csomo penzzel tamogatjak a versenyeket, mivel osszessegeben a sok idejovo nezo miatt megeri, de konkretan a jegyeladasok miatt nem, fognak fizetni? Szerintem egy Lola/Prodrive/March szuperverseny helyett siman beraknak egy baratokkoztot a tv-be, akkor meg ennek a biznisznek vege.
Osszeeskuveselmelet: nem gyanus, hogy a nagy gyari csapatok (direkt csak autogyarat irok): Ferrari, Merci, BMW, Renault nincsenek ott az elejen, pont abban az evben, amikor felmerul, hogy kilepnek?
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #43729 üzenetére
Szerintem a FOTA nevezéseket aszerint fogja elfogadni, hogy kivel hogyan tud kicseszni jobban...
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #43743 üzenetére
Megy a keverés,..ez a pár régi név is próbálja komollyá/versenyképessé tenni a nagyközönség számára az új tagok bejelentkezését, ...na meg az F2 mint F1 utánpótlás sorozata...
kiváncsi lennék mennyire komolyak ezek a nevezések,...bárcsak lehetne egy párhuzamos jövő. ahol a gyártók és nagycsapatok valóban kiszállnak, és megnézhetnénk, hogy micsoda komoly autókat raknak össze önerőből.
Mert szvsz a Williams még a Cosworth erőforrásokkal is köröket adna ennek a mezőnynek.Jelenleg a jelentkezők nyomott áron kapnának erőforrást, és hajtásláncot maximális minőségben, és fejlettségi fokon. ..hozzáteszem olyan erőforrást és hajtásláncot ami megbízhatóságban és teljesítményben messze verné a cosworth várható erőforrását és hajtásláncát...pusztán azért mert rengeteg versenykilométer, munka és pénz által lett ilyen amilyen.
Nem lepődnék meg ha a gyártók kivonulása után pár szabály hirtelen megszünne (8motor/idény, 3 hétvégés váltók ..stb)Nagyon szivesen venném ha láthatnám azt a 'minőségi' F1-t amit ezek a csapatok önerőből megvalósítanának.
Pár év múlva az igazán elkötelezettek valószínűleg valóban versenyautókat gyártanának, de amíg Bernie és Mosley az üzleties felfogást idealizálják az F1ben, addig bizony az meg is fog érkezni minden szennyével együtt,....ha elvész a presztizs, a nézettség..akkor mi indokolja üzletileg a 40millát?
..és ha lecsökken ez a mezőny is, akkor ki jön a helyükre?
Ki a t'köm...orosz vagy kínai belfutamok Spa-ban?[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #43745 üzenetére
"Nagyon szivesen venném ha láthatnám azt a 'minőségi' F1-t amit ezek a csapatok önerőből megvalósítanának."
Én is szívesen látnék mondjuk egy újabb turbó korszakot 1500 LE-s edzésmotorokkal
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
"A Ferrari a hétvégi Török Nagydíjra több aerodinamikai újítással is készül, melyek közül szerepel a dupla diffúzor továbbfejlesztése, módosított fékhűtők, és átdolgozott első, illetve hátsó szárnyak."
Fel kell fejlődnünk szorosan a Brawn és a RBR mögé
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #43747 üzenetére
A fiúk a bányában dolgoznak
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #43747 üzenetére
már a Brawn és RBR mögött vannak, inkább a szintjükra, vagy fölé kellene nőni
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #43747 üzenetére
A Ferrari arról is beszámolt, hogy nem csak a versenypályán, hanem azon kívül is csökkenti a "köridőt", hiszen az elmúlt évekkel ellentétben az ázsiai oldalon szállásolja el csapatát, így nem kell minden nap áthámozniuk magukat a Boszporuszon átívelő hídon.
Jól hangzanak a dolgok... a Ferrari most tudna nagyon szerepelni, ha nem romlana el semmi és a KERS-et is tudnák használni...