- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Earl_Muttley
aktív tag
Mondeoból facelift után (2011) nagyon nagyon ritka lesz az 1.6 Ti-Vct, szinte csak a turbós, Ecoboostok adják a kínálat nagyját, ársávodon fölül. 2007-8 körüliekből lesz sok, akkor még kb. az, meg az elég ritka 2 literes szívó volt a benzinesek nagy része.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Drughi
addikt
Én októberbe vettem a 2009-es 1.6-os (még a sima) MK 2.5 kombi fókát.
Akkoriban 1.7M volt a kínálat felső harmada.
2010-est szerettem volna, extrásabban, mint a mostani, de az vagy súrolta a 2M-et, vagy bizonytalan volt az előélete, így mentem a biztosra.
Nem is bántam meg egyelőre!Mondeo-t nem fogsz értelmeset kapni ebben az ársávban, csak idősebbet, de nincs is rá szükséged, ha keveset pályázol és többségében Üresjárat" lesz.
Erre bőven elég a fóka ~ 480 literes puttonya.Mivel nagyon fel van hígulva a magyar piac a külföldi kocsikkal, ezért vásárláskor nagyon figyelni a rozsdára, mert jellemzőbb tud lenni, osztrák/német kocsik hajlamosabbak is rá, mert ott sóznak rendesen télen. A vezérlés ami gyakran cserés tud már lenni 10 év után, így azt is érdemes ellenőrizni.
Más nyűg nem jellemző, de át kell vizsgáltatni rendesen, minden használt autónak van hibája, senki sem ad el tökéletes autót.[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
-
DeFranco
nagyúr
mi egy lépcsőshátú mk1 fókában is elvoltunk a nem kicsi babakocsival, egy hetes nyaralás összes cucca (ami gyerekkel nem kevés) futóbiciklivel együtt szintén befért a csomagtartóba (utastérben nem szívesen szállítok semmi rögzítetetlen terhet), ez logisztika kérdése, nem centiken múlik.
minden megoldható, de az biztos hogy a szélesség többet ér mint a magasság az esetek többségében.
-
darvinya
titán
Dízellel dunát lehet rekeszteni, már mk 2.5-est 300eFt-ért kapsz.
Mert mindegyik elérte motorgenerált, azaz nagy nyomású és porlasztó csúcs cserét, stb.
Ti-VCT-ből meg csak Német lesz, mert ezeket nagyon ritkán adják el.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
Nem a leggyakoribb, az biztos, zöme kisebbik dízellel ment szerintem, és azok a céges vásárlások kerülnek pár évesen értékesítésre, magánszemély szerintem tovább megtartja, ha újat vesz.
Mivel ismerem az eladót, ezeket megnézném: [Focus], [C-Max], de amúgy annyira olcsó a gázolajos/túlárazott a piacon minden szívó benzin, hogy szerintem a megmaradt százezreket félretéve vésztartalékba az sem elvetendő, nyilván használati mód függvényében.
Focus mk3 1.6 szívó nekem 85, 105, és 125 lóerővel rémlik, de én is úgy gondolom, hogy nem nagyon van fizikailag eltérés, valószínű egy chipes megtalálja az összes lovat benne, meg még párat Mondeo vonalon Predrag Todic szokott ilyet csinálni dízellel, lehet tud mondani infót a benzinesekre is[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Mk2 fóka volt DPF és talán kettőstömegű nélküli 1.6 dízel (a 90 ló körüli verzió), marad a befecskendező rendszer (beszállító passz ), és egy szimpla wastegate-es turbó... Meg a szmogriadó para (2 évente egy hetet még bérelt kocsival is egyszerűbb megúszni mondjuk).
TSI-t vagy új szíjasat néznék, avagy MQB platformban, vagy ha az is kilóg, akkor láncosból talán-talán az 1.2 az egyszerűbbik, viszont annál meg az olajfogyasztás kockázata jobban fennállhat. Esetleg még ott a 102 lovas 1.6 MPI szívó benzin, vagy az 1.9 és 2.0 PDTDI motorok DPF nélküli verziói.[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
TSI-ben, meg kb. az összes turbós benzinesben már benne van minden, ami miatt "a dízel rossz". Ti-VCT-ben meg az okoskerék a varázsszó, ha az tönkremegy, az is 100k feletti összeg. Ez van sajnos, nincs kompromisszum mentes használt autó, és nincs már olyan, hogy bolondbiztos konstrukció.
Just a simple Lineman...
-
darvinya
titán
Most vettem 16 éves Mondeo -t 2.0 benzinest, s mint minden benzinesnél, ez is 2000 fordulatszámtól jön meg a valódi nyomatéka.
Másik autó 23 éves Escort, 1.4 benzines, ez CVH-s, ami kivételként 1600-tól indul a nyomatéka.
Ahhoz képest, hogy 1.4-es, lazán elhúzta 300kg-os utánfutót, mellé az autóba 250kg-mal.
Meglepetést akkor okozta, mikor csille térre felment 1km-es 10-20%-os emlekedőn.
Igaz, volt, hogy 1-esbe kellett kapcsolnom.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest