Új hozzászólás Aktív témák

  • Cypresss

    senior tag

    Sziasztok,

    Letöltési sebesség:
    először is az FS-nél több giga egy-egy patch, ha ezt egyszerre ezren kezdik letölteni, akkor nincs az a szerverpark, ami ezt megfelelően ki tudja szolgálni.

    Másodszor, ha egyszerre ez az ezer ember több kontinensről tölt le, akkor pláne problémás a traffic management. Hasonló gond volt pár éve a simmarketen is, ők ezt úgy oldották meg, hogy beállítottak két európai és egy amerikai szervert. Illetve ha szükséges CDN-t is használnak.
    Asabonál tudtommal ilyen nincs.

    Ha nagyon lassú a letöltési sebesség, akkor érdemes bezárni a programot, ezután eszközkezelőben megnézni, hogy nem ragadt-e be valami FS process. Ha nem, akkor újra kell indítani az FS-t, ezután onnan fogja folytatni a letöltést (remélhetőleg sokkal nagyobb sebességgel), ahol abba hagytad. Ez általában segít.

    Ha ez sem segít, akkor érdemes VPN-en keresztül próbálkozni. Nálam az mindig működött.

    #17418jozsi252: Nagygépen, ahol komoly robot van, háromféleképpen tudod elérni és tartani a beállított magasságot (a kézzel repülésen kívül persze ;] ). Ami egyben a három pitch mód is.

    Vertical speed: mondjuk ötezer lábon vagy, és tízre szeretnél emelkedni, beállítod a robot altitude kijelzőjén (az alatta található forgókapcsolóval) a kívánt értéket, majd aktiválod a V/S-módot, ezután pedig beállítod, hogy percenkénti mekkora V/S értékkel süllyedjen vagy emelkedjen a gép. Ebben az esetben azonban a gép sebességét nem felügyeli a robot, tehát ha túl nagy V/S-t állítasz be, akkor emelkedésnél figyelni kell rá, hogy ne essél át, süllyedésnél pedig, hogy ne gyorsulj overspeedre. Ezt a V/S módosításával tudod elérni.

    LVL/CHG: Beállítod mondjuk a 10 ezer láb magasságot, és ha aktív az autothrottle (tehát a tolóerőszabályzót az FCC-k kezelik), akkor a robot mindig olyan varióval fogja emelni vagy süllyeszteni a gépet, amivel tartani tudja a speed kijelzőn beállított sebességet. Pofonegyszerű, és atombiztos megoldás.

    VNAV: Ehhez már kell az FMC vagy FMCG (gyártófüggő) teljes felprogramozása, ami azt jelenti, hogy a repült útvonal a FMC-ben van (minden szükséges adattal együtt), és amikor megérkezel a TD ponthoz, akkor a gép magától elkezd süllyedi és a sebességet is tartja az előre kiszámított profil alapján, ami légnyomást, különböző magasságon mérhető széladatokat, a STAR hosszát, valamint az esetleges constraineket is tartalmazza, nagyon szépen és pontosan le lehet így hozni a gépet belső markerig, vagy akár DH-ig, de ez azért már feltételez egy viszonylag mély ismeretanyagot a gépet illetően. :K

    Remélem tudtam segíteni.

    [ Szerkesztve ]

    A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

Új hozzászólás Aktív témák