- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- SkyShowtime
- Facebook és Messenger
- Debian GNU/Linux
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #11598 üzenetére
Ez még csak béta szerintem, megjelenés után meg úgyis adják ki a frissítéseket. Így volt ez az FTX Englandnál is. Ott az első patch 500, a második meg 350 mega körül volt, ha jól emlékszem.
Tuti NAT track oldal+Google Maps: [link]
a két panel külön-külön is teljes értékű modulként használható:
http://flightlane.net/nat_tracks.php
http://flightlane.net/nat_szoveg.php(#11600) wd.taz: A naplementés képek gyönyörűek.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Geryson
addikt
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11601 üzenetére
Ezzel a track oldallal kapcsolatban az lenne a kérdésem (lehet, hogy buta kérdés), hogy azt szabályozzák, hogy mely irányba melyik útvonalat választhatom?
Pl.: a Track C nevűt használhatják mind az Amerikába mind az onnan Európába érkezők egyszerre?
Vagy a két waypoint/koordináta között a FMC/FMS kicsit más irányon visz a két irányból?
Az ütközések miatt kérdezem, bár annyira nem sűrű online repülésnél egy ilyen útvonal, oda lehet figyelni egy útvonal vagy magasság módosításra! -
Cypresss
senior tag
Ezzel a track oldallal kapcsolatban az lenne a kérdésem (lehet, hogy buta kérdés), hogy azt szabályozzák, hogy mely irányba melyik útvonalat választhatom?
Ezt jellemzően a RAD (Route Availability Documents) tartalmazza és minden nap van egy "ajánlott" track is, a gépek többsége ezt használja, de ha valamiért szükséges minden gond nélkül használható valamennyi napi track, ahol az engedélyezett FL-ket is közlik (-tól-ig).
Egyébként az A-G-ig trackeket általában nappal, az U-Z trackeket éjszaka használják.Pl.: a Track C nevűt használhatják mind az Amerikába mind az onnan Európába érkezők egyszerre?
Igen, a lényeg a szeparáció (függőlegesen 1000 láb, vízszintesen 10 perc).
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
czakof1946
tag
Üdv!
Segítséget kérnék. Az unokámmal szeretnénk úgy repülni két számítógépen, hogy lássuk egymás gépét. Hogyan lehet ezt megoldani? Milyen program kell az összekapcsolódáshoz?
[ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
válasz czakof1946 #11606 üzenetére
FSX vagy FS2004?
-
Cypresss
senior tag
Flightlevel 350 fórumon posztolta valaki:
Ööööö....szerintem nem nagyon foglalkoztak a braking action értékekkel.
04:40 és 07:34
13:00: Hopp, már meg is vagyunk a backtrackkel.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
RCH663
aktív tag
válasz czakof1946 #11610 üzenetére
Alapból nem kell neki semmi lehet multiplayer alapon helyi hálózatban
itt egy leírás a beállításokról buktatókról
Vagy van az FSHOST free program.
Alapszabály, hogy csak akkor látod rendesen a másikat, ha az gép, amivel a másik repül, nálad is telepítve van. Más esetben egy nagy sárga háromszög, vagy valami default gép fog látszani. Alap gépek amik benne vannak az FS-ben azok teljesen rendesen látszanak. Ami nincs megoldva, az az hogy az animácikat (flaps stb) nem jeleníti meg hálózaton keresztül az FS.
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11609 üzenetére
Az oroszok olyanokat megcsinálnak a gépekkel zsigerből, ami másnak még a rémálmaiba is sok lenne......
..... csak néha nem jön be .
Azért lenne egy kérdésem:
A jégtelenítést, hogy oldják meg?
Vagy nincs az a jég ami rontaná a szárnyprofilt, vagy vodka, ha nem elég, akkor sok vodka ?Más:
Csináltam videót, 34,1GB lett, EGLL "iskolakör"( vagy valami hasonló), 20 perc.Ezt még konvertálni kellene YouTube-ra, de ekkorát nem lehet feltölteni.....
FSRec-el, utána az MSIAfterburner-rel csináltam. Ha megvágom mit hagyjak benne?
Sajnos a videón látható FPS nem valós, a felvétel el vesz belőle 5-6-FPS-t.
Vagy bizományba betegyem virágboltba és onnan vásároljátok?Tazi
[ Szerkesztve ]
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
RCH663
aktív tag
válasz wd.taz #11612 üzenetére
AZ Il-76 ilyenre lett tervezve. Sőt a legtöbb orosz gép ilyenre lett tervezve. Pl a Tu-134 vízszintes vezérsíkjának a jégtelenítését nem szabad bekacsolni, csak ha van 230 Km/h menetszél, mert csak akkor megfelelő a hűtése, ez alatt rövid idő alatt kilágyul a durál, és elkezd vetemedni a hőtől. Mondom orosz...
Az Il-76-nál olyan megoldások vannak az üzemeltetésre, hogy az ember az agyát eldobja. Gyakorlatilag minden javítható tábori körülmények között, és semmilyen földi kiszolgálásra nincs szüksége.
De pl a segédhajtómű a bal oldali főfutó kerekeire fújja a forró levegőt, amik így télen is melegek, rendesen tapadnak, nem válik keménnyé az abroncs (a jobb oldalon a gondolában az elektromos rendszerek hőcserélője van, így azokat az tartja melegen. A gond akkor van, ha nyáron rakodni kell a gépet az 50 fokos betonon, mert ahhoz kell az APU. így a bal oldali kerekek már nagyon túlhevülnének, ezért van rendszeresítve nyárra pár 20 literes ballon, és abból locsolják a gumikat. Nem legenda saját szememmel láttam nyáron Ferihegyen a betonon, és mivel sokat tököltek a pakolással, mentek még vizet lejmolni a hangárba...
Az Il-76-os navigációs pultja, meg legtöbb kezelő szerve olyan mintha dupló legóból építették volna ovisoknak. Állítólag az amik ki is nevették. Grísa meg mondta hogy jó-jó, de ez -50 fokban is működik, és egyujjas kesztyűben is lehet kezelni, ami pl a sarkvidéken nem hátrány...
-
atys25
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Van egy PMDG-POSKY 747 merge ami tök jól működik,viszont az egyetlen probléma vele az,hogy amikor felkapcsolom a NAVIGATION világítást,akkor a NAVIGATION kapcsolóval és fényekkel együtt a STROBE fények is bekapcsolódnak. Tehát a NAVIGATION kapcsolóval a NAVIGATION és STROBE fényeket kapcsolóm egyszerre, a STROBE kapcsolóra pedig nem reagál semmit. Hol tudnám ezt normálisan beállítani,hogy a NAVIGATION kapcsolóval csak a NAVIGATION fényeket, STROBE kapcsolóval pedig csak a STROBE fényeket lehessen kapcsolgatni?
Köszönöm előre is a segítséget! -
cintula187
addikt
Azt nem tudjátok hogy hol lehet beállítani, hogy NEM full screen módban az fsx abalakon felül is megjelenjenek más alkalmazások ablakai? Egyszercsak hiphop valami miatt csak alatta jelennek meg és csak ha tálcára rakom az fsx et akkor tudom megnézni..
kösziPeasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Valamint a logitech extreme 3D Pro-m "rudderje" rosszalkodik. tegnap sikerült a középet bekalibrálnom de ma már nem :s
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #11619 üzenetére
Szerintem valami háttérben futó process lehet, de ez kb egymillió kombinácót jelenthet a windowsnál.
Nem dobtál fel valamit a gépre a napokban, esetleg valamelyik frissítés?
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
czakof1946
tag
Üdv!
Találtam egy RJTT sceneryt. Feltöltöttem. De a gép benne van az épületben. Csak a farka lóg ki
Ha a kifutóra teszem, ott rendben van.
A scenery a hibás vagy én?[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #11622 üzenetére
Próbáld meg, hogy törlöd az FSX konfig fájlt, hagyd hogy generáljon egy újat.
Persze előtte mentsd el a régi fájlt. Talán segít. Egyébként passz, egyáltalán nem ismerem ezt a joyt.
(#11614) wd.taz: Igen láttam, például azt, hogy kb 25 százalékkal gyorsabb a procid és nem vészes a lag sem. Fasza vas lett, gratula.
#11623) czakof1946 : valószínűleg rossz az AFCAD fájl. Melyik változatról van szó?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz RCH663 #11613 üzenetére
Ez egy tök jó összefoglaló volt, köszönjük.
Az Il-76-os navigációs pultja, meg legtöbb kezelő szerve olyan mintha dupló legóból építették volna ovisoknak. Állítólag az amik ki is nevették. Grísa meg mondta hogy jó-jó, de ez -50 fokban is működik, és egyujjas kesztyűben is lehet kezelni, ami pl a sarkvidéken nem hátrány...
Állítólag a németek azért buktak el az orosz fronton, mert a percízen megépített fegyvereik állandóan befagytak, az oroszok összetákolt, már-már széteső cuccaik meg vidáman működtek -30 fokban is a szetyeppén. Ebben azért lehet valami.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
@matthew@
őstag
Sziasztok!
Régebben már beszereztem egy FSX-et, fel is tettem, de nem nagyon értettem h mit mivel és hogyan, leírást meg nem nagyon találtam róla, ami szájbarágósan mutatja a dolgokat, hogyan intézzük a le-felszállásokat, hogy tudok pl útvonalat tervezni, h felszállok pl Amszterdam-ban és hol szeretnék landolni és ehhez GPS is segítsen elvezetni, van valahol vmi jó kis leírás ehhez a neten, vagy akár itt fórumban összeszedve, vagy vki tud nekem esetleg segíteni kicsit alapokban, hátha aztán én is fejlesztem magam közben
Illetve amikor feltettem akkor egérrel lehetett irányítani, de ezt szeretném inkább billentyűzettel, vagy joy-al megtenni, ezt hol tudom beállítani?
Előre is köszi a helpet mindenkinek!Matthew 24:42
-
Korcsii
őstag
Álmaim hajója: [link]
@matthew@:
A beépített tutorial videók alapnak jók, esetleg fs2004faq ami magyar (itt a segédletek és a faq menüpont). Továbblépésnek talán az online repüléshez tartozó IVAO/VATSIM/MAVA/EEP leírások.
Joystick-ot a billentyűzetbeállítások mellett az Axis assignment fülön tudod megadni. Esetleg FSUIPC ha olyan a joy, vagy valamiért szükséges (csak regisztrált verzió tudja).[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #11628 üzenetére
Azért érdekes érzés lehet egy jobban hullámzó tengeren, ahogy össze-vissza kanyarodsz a géppel is, és akkor találd meg a vízszintet. Azt hiszem tengeribetegeknek nem ajánlott.
-
@matthew@
őstag
válasz Korcsii #11627 üzenetére
Nagyon köszi a linkeket, ezek jól jönnek majd, átolvasom őket, amint lehet. Amúgy a beépítette tutorial videókat hol találom, illetve hol érdemes most venni FSX-et, mert ismerősnek is kéne, jó áron eredeti megoldás, amik itt vannak, azok mindent tartalmaznak?
Matthew 24:42
-
Korcsii
őstag
válasz @matthew@ #11631 üzenetére
Én az 576kbyte-nál vettem (meg is kérdezték, hogy ugye tisztábban vagyok a gépigényével ).
Amibe minden benne van, az a Gold Edition. Ebben benne van a Deluxe edition, és mellé az Acceleration. Utóbbi egy kiegészítőként is felfogható, gépeket, küldetéseket ad hozzá, illetve helyettesíti az SP2-t. Nem feltétlenül létszükséglet, a Deluxe verzióval is meg lehet lenni (sőt, volt még sima is?), főleg ha úgy is telepakolod kiegészítőkkel. De ez volt polcon, ezt vettem...
A beépített tutorial az nem videó, hanem mission. Meg vannak leírások is, csak angolul - nem tudom mennyire probléma.
-
@matthew@
őstag
válasz Korcsii #11634 üzenetére
Ok, úgy lesz
Ja amúgy a joy-os dologra visszatérve: nekem jelenleg van egy kormányom, pedállal, utóbbira elméletileg a földön történő kanyarodást és függőleges vezérsíkot rá tudnám kötni, h azt irányítsa, illetve a kormányom van egy joy, amivel tudnám a gépet irányítani és pár kiegészítő doldog is ott lehet mellette, ilyen részletességig tudok állítani dolgokat rajta? Későbbiekben érdemes lehet vmi ilyet venni, ha igen, milyet?Matthew 24:42
-
wd.taz
aktív tag
válasz Korcsii #11627 üzenetére
Megírtam a karácsonyi levelet a Jézuskának
(#11635) @matthew@
Attól függ, hogy mit akarsz repülni. Nem próbáltam mást, de nekem a Saitek bejött. Nekem Pro Flight Yoke és Rudder van.(#11624) Cypresss Azért, majd próbálkozok még a finomhangolással.
A hétvégén volt egy kis időm, repkedtem egy kicsit. LOWI-LPMA ; LPMA-LEMD ; LEMD-EHAM.
Ott, volt meglepetés (AS LEMD) 2,8 FPS ???!!! Sikerült letennem a gépet de nagyon gáz volt.
Ezután kiléptem, restart, betöltéskor 15-18 FPS, de utána (hátratolásnál) megint bezuhant 2-3 közé és 2000 láb-ig nem is nagyon volt jobb.
Máshol nincs ilyen, ezért arra gondolok, hogy telepítési gond lenne?
Estleg használja valaki még ezt (LEMD) a scenery-t?Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Korcsii
őstag
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #11637 üzenetére
Más: azért HighFly-hoz képest itt kicsit jobb a grafika Madeirán: [link]
De ez már nem sokáig lesz így, mert épül egy új szim a városban ráadásul A320-as.
Igez egy hangyágyit dárgább lesz, mint a HighFly [link]
(Igaz gerilla videó, vagyis nem túl hosszú, és nem túl jó minőségű, de a lényeg rajta van, ami nem más mint a vágyfokozás. )
(#11636) wd.taz: Nekem Barcelona volt ugyanilyen és azt hiszem a support segített, hogy mit kell csinálni, ha megtalálom a levelüket átküldöm privátban.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Bocs, eggyel lejjebb klikkeltem.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
De gondolom ez nem nyilvános szimu lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen notebookot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Surface
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest