- Crypto Trade
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Google Chrome
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Photoshop
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
roul
csendes tag
Hy!
Látom végre egy hely ahol azért vannak segítőkész emberek és nem vérkomolyra véve egy játékot úgy titkolják saját setupjukat mintha az életük függne tőle
Na de néztem a monzai időt hát nekem csak olyan 1:19.523 volt a legjobb igaz én csak BAR-ral megyek. A legjobb mislenes csapat volt 2004-ben és nekem nem teccik a ferrári virsli gumija , de akkor is eléggé gyenge idő. Úgy gondolom max 0,5 mp lehet az eltérés.
Kínába én most nem emlékszem mert egy hónapja nem ültem kormány előtt, szóval olyan 28 hátsó és 42-es első szárny körül megyek és volt már segítségekkel 1:26.xxx segítségek nélkül (steer ass., stab cont., anti-break,) 1:28.265 volt e legjobb időm.
Viszont arra lennék kiváncsi hogy van egy pálya ahol nagyon brutálisan megvertem havert (ált. ugyanolyan időket megyünk). Nurburgring segítségekkel 1:24.854 ???????
Valaki aki nagyon tud menni rajta rakhatna be nekem időt.
Viszont ajánlom figyelmébe mindenkinek hogy a Rh2005modban szereplő bahreni pályát írjátok át 2004-re, mert én 2005-ben megfutottam a 2004-es időmet. Sokkal jobban tapad a 2005-ös pálya.
na egyenlőre ennyi -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #102 üzenetére
hát az nem fog menni, mert a kormányom most sztenderen, de megyek egyet bill-el hátha össztudok hozni valamit, +a setupot nagyon szívesen elküldöm.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #102 üzenetére
Nurburgringen nekem elsőre egy 1:25.8 jött össze
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #104 üzenetére
Mail ment.
Ne lepődj meg. Találtam egy poros telemetriát 1:24.221
majd csekkold meg. Monzám az 1:18.359 alakul -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #104 üzenetére
mindenképpen replay-t nézzél, mert sok oka lehet az eltérő időknek.
Ha a te játékod is lejátsza a replay-t akkor oké. -
Smallfont
tag
sziasztok! Nekem némi infora van szükségem srácok! Az a helyzet h esőben egyszerűen nem találok olyan beállítást h ne korcsolyázna a kocsim (2005 RH)... Már tényleg sok mindent néztem mondjuk még a teljesen részletes setupot nem tudtam megtanulni rendesen 4 hónap alatt Ha valakinek van valami fasza megoszatni valója úgy általánosságban vagy tanácsokkal azt megköszönném....Kéne a segítség, h versenyképes legyek mindenhogyan.
Hardcore Fucking Asshole!!
-
migmion
csendes tag
nem tud nekem vki segiteni???
RH 2005 ös setupok kellenének nekem(f1)
ha van ako add már meg a linket!!!!!
köszi
csá -
roul
csendes tag
válasz Smallfont #107 üzenetére
Hát igazából alig mentem 2005Rh-val
Inkább 2004Rh-val megyek. Mert a 2005 sokkal csúszósabb. Tényleg bazi nehéz.
Alap szabály NEKEM 2005Rh-hoz, hogy mindig olyan 60-70%-os difizárat kell használni, főleg esőben. Esőben, a kormány szöget visszakell venni. Meg kell emelni a kocsi mert ha felül az alja akkor gameover
Aztán az eslő szárnyat minél magasabbra és a hátsó szárnyat is jóval magasabbra kell tenni mintha csak szárazon mennél. Ha lágyrúgókat használsz(én kb közepeset minden pályán) akkor magasabbra kell tenni a kocsit ha keményebbet akko lehet alacsonyabra.(eslő olyan 160kb hátsó mindig 75 ) A gyuminyomást a melegedéshez kell igazítani. A váltókat hosszabb fokozatra való beállítása segít hogy gyorsításkor ne tolja ki a hátulját. De a motor valamennyi visszafolytása is segíthet a dolgon, pl egy hosszu közepes kanyarban alacsonyabb fordulaton könyebben boldogulsz, mint magasan. És pl pedállal se mindig tom szabályozni olyan szépen.
Na kb ennyi az én tanácsom de abszolút nem alapköny ez, de nekem bejött -
Smallfont
tag
Húha pajti ez sok sok segítség volt.. Bár a difzár, kormányzár, az nemtudom h melyik. Különben esetleg nincs valami magyarosítása ennek? Jól tudok angolul de a szakszavakkal nem mindig vagyok jóban...Vagyis nagy részét már megnéztem kiszótáraztam. JAh Redbullhoz jöhet a dolog mert én Redbull, Williams BMW párti vagyok!
[Szerkesztve]Hardcore Fucking Asshole!!
-
migmion
csendes tag
thx roul!!!!!!!!!
nálunk lesz 1 lan és ott az autok optimalizálva lesz és sztem jo lesz a setupok más kocsikra is!!!!!! -
Motion_Blur
félisten
Suzukában mit mentek?
Most néztem Ferrarival, egy nagyon egyszerű setuppal:
RH2004: 1:27.5xx
MF1LC 06: 1:31.1xx
4-5 kör alapján, 2-es radival, kevés benyával.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #117 üzenetére
RH2004-el 1:35eleje
A bellitások nekem nem igazán mennek. -
migmion
csendes tag
roul miko tudsz setupokat adni?????
-
TriackFeri
aktív tag
RH2004-hez honnan tudok letölteni setupot? Vagy küldene valaki?
Nagyon megköszönném. -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #117 üzenetére
váo
asszem nekem csak 1:28 vége felé van, de megnézem majd mitet bírok ott
China pedig reménytelen 1:29.284
van magyarítás hozzá, google...
difizár: diferential lock.
k.zár: steering lock.
Srácok keresgélek, múltkor is nagy nehez tudtam elővadászni egy régi cd-ről egy setupot. Mostanában nem menek, de ma du.-n megnézem suzukat meg a setupokat 2005 ill 2004 hez, bár a szomszédom nem tud velük naon menni, de azért elküldöm.
tényleg Motion_Blur te csak alap pályákon mész, vagy próbáltál más kiegészítő pályákon is. Pl 2004-be beraktam az osztrákot, de most jelenleg van 50 pályám, amin lehet dörgölni.
ilyenek, mint: Vancuver, valencia, mugello, aida, adelaide, buenos, phonix, zandvoort, régi osztrák (6 perces) , brno, laguna seca..... -
#70869248
törölt tag
Pályából asszem olyan 120körül kezel le a játék (vagy 130 már nem emlékszem pontosan)
Mikor még használtam a játékot volt vagy 9giga az F1C könyvtáram
szerk: Smallfont
A guminyomás mindig egy érdekes kérdés, általában a belső-középső-külső értékeket közel kell tartani egymáshoz, versenybeállban főleg, qual beállnál lehetnek nagy különbségek is....főleg olyan pályán ahol a terpesztéssel többet nyersz mint a egyenletes gumimelegedéssel és kopással.
ki kell tapasztalni.
Általában persze a belső a legmelegebb, aztán a középső érték és a külső, de bizonyos pályákon (döngetős), van hogy jól jársz ha nagy guminyomást állítasz és nem akkora baj ha a középső érték a legmagasabb (ez leginkább oválon jöhet jól...egyébként nem jellemző, de van ilyen is azért).
[Szerkesztve] -
roul
csendes tag
JÓ hírek!
holnap meglesznek a setupok elküldöm mindenkinek aki kérte (aztán nem megdönteni az időket )
Viszont Suzukában mentem egyet (kikapcsolt mechanikai hiba) és
1:27.785 - úgy 30 kör kb.
(susuka experience laps: 228)
rájöttem hogy a híd előtti gyors jobbosban elég bátortalan voltam, így lágyabb rúgokkal a belső kövön küdöm át a járgányt. -
migmion
csendes tag
thx roul
!!!!!!!!!!!!! -
Motion_Blur
félisten
A híd előtt 2 jobbos van, az első bekoptatott gumival fullos (egyébként itt a legkönnyebb rommá törni az autót). Az abból forduló 2. jobbost én is ráengedem a belső kerékvetőre, de a kijáratnál csak érintem a rázőköves részt.
2006-os szezonban mennyit mész? Én ott egyelőre 1:30.5xx-nél járok (Renault-al)
nem azért, de ezek már k*rva irreális idők!
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nem, alappályákon megyek.
Illetve mentem eddíg, mert most leszel szíves és egy email-ben elküldöd nekem őket Meg persze egy magyarázó részt is, hogy mit hova kell
Előre is thx
szerk: nekem Valencia és Laguna Seca lenne a legfontosabb
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Smallfont
tag
Srácok ugye még nem jött ki az RH2006? Fáj a fogam nagyon...ki kéne pörgetni egy Torro Rosso-t ...
Hardcore Fucking Asshole!!
-
roul
csendes tag
MÉLEK MENTEK
Alapszabály: Ezek nem prof beállítások, csak az én amatőr ügyeskedéseim, saját magamhoz igazítva. Enyhe túlkormány, főleg a hátsó szárny van leszedve mindig naon. Hosszabb egyes fokozat, puhább rúgok...
Ha furcsa nevű pályanevekkel találkoztok ne lepődjetek meg.
Van egy pár pálya ahol iszonyat béna vok, Magyar, San Marino, Brit, szóval ha ott nemtudtok jót menni az én setupommal, akkor ne lempődjetek meg
A másik fontos hogy az összes setupomban a motor a leghosszabb egyenesben pont elpörög, tehát ha két körnél többet akarsz menni, akkor kapcsold ki a Mechanikai meghibásodást, vagy tegyél egyet a 7-es fokozatra.
Ja és persze én szeretek brutálul menni, tehát nem vagyok egy Jenson Button, szóval versenyre csak egy-két pálya van ahol a gumik kibírják a 2 cserét, sőt nürburgringen pl a 4 javallot
2004 - BAR-Honda, a ferkánál kicsit csúszkál az összes setupom, csak nemtom miért, de sztem kisebb átállítással orvosolható.
Jöhetnek az idők! -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #128 üzenetére
Egy pálya kb 40 vagy akár a 70 megát is elérheti, szóval inkább linket keresek, bár már rég volt de megprószálom majd.
Japán nem megy jobban
az első jobbossal van bajom, de úgy állítottam be most a 6-osom hogy csak visszadobom azt jóvan. úgy 328-at megyek
Viszont 2005-ös fizikával, (2006) én se mentem 1:30 alá még -
Smallfont
tag
az a baj h én hihetetlen amatőr vagyok még ebben ... És sajnos sok sok mindent nem udok helyesn eállítani. Igazából nicns enek konkréte eltrvezéseim, h miko mit állítsak be tudatosan. Pld én még részeletsen sose nyúltam bele a váltóba. Továbbá a gumi nyomást nem tudom mihez és hogyan állítsam be. szóval van a melegedés azt látom annak van 3 értéke. Van olyan h nyomás meg vannak ilyen százalékos györörűségek is. TOEIN stb. Nincs valaqhol a neten valami leírás h valami alapján elindulhassak h hogyan állytgassam. Ti hogyan kezdtétek el? egyből tudtátok mit mikor kell állítani milyen értékre kb és mindig tudtátok h mi mit jelent és mi minek a függvényébe változik? Már 4 hónapja aktívan játszom vele és rádöbbenek h szart se tudok sajnos. Ha van valami leírás amit értek is vagyis lehetőség szerint magyarul. Hiába tudok jól angolul ha a szakstzavakkal nem vagyok tisztában. Bocsi a kitörésért. Csak rossz nézni h ti tudjátok mit állítgattok én meg csak vaktába tologatok húzogatok, és a kocsi akkor se tapad meg normálisan az esőben meg ilyen finomságok.
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Smallfont #135 üzenetére
Tegnap zúztam egyet esőben Suzukában.
Monsoon körülmények, monsoon gumival. (RH2004 - Ferrari)
Legjobb idő: 1:47.2xx Ti mennyit mentek?
TOE-IN: ha jól tudom, akkor kerék össze-, ill. széttartást jelent
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Smallfont
tag
válasz Motion_Blur #136 üzenetére
Sajnos az RH 2005 az lényegesen nehezebb nekem... Pedig akkor is azt eröltetem a legjobban. 2004-en megtudok maradni a pályán esőben is. De 2005-ben már tényleg mindent lefolyottam majdnem de akkor se akar megmaradni alig merem nyomni 1 kicsit is neki
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #134 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #139 üzenetére
Azt ne mond hogy az én setupommal!!!!!
Vazze többet nem kapsz semmit!
tényleg Europe nevű helységgel tudtál mit kezdeni, vagy ott még jó vagyok?
van nekem van egy magyar leírás. Hétfőn elküldöm. LEgalábbis most úgy rémlik hogy van. -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #139 üzenetére
Állítottál rajta, vagy jó így, csak hogy tudjam hátha én is kitok sajtolni még belőle
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #141 üzenetére
király
na majd hétfőn egyeztetünk, megproszálom én is
mék haza... -
Motion_Blur
félisten
-
Smallfont
tag
égő leszek most srácok. Én még nem használtam a telemetriát.... Az segítségemre lenne a setupban? Hogyan kell értelmezni? Bocsi ezekért a kérdésekért... Honna tudoom leszedni az RH 2005 Hot fixet ?
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Smallfont #145 üzenetére
A telemetriát én a gumik hőmérsékletének ellenőrzésére szoktam használni
Ugyanis méterről méterre le lehet olvasni, hogy a gumik melyik kanyarban mennyire hevülnek fel, és ez alapján pl. aszimmetrikus beállítást alkalmazni, mind guminyomás, mind a felfüggesztés terén. Pl. Barcelona-ban ez nagyon fontos.
Egyébként meg ha 2 kör telemetriáját összehasonlítod, a grafikonból ki tudod olvasni, hogy mit, hol rontasz el, adott kanyarban pl. elég gyors vagy 3-asban, esetleg vissza kell váltani 2-be. Ilyenek.
Akár több kör sebesség-grafikonját is egymásra tudod tenni, és a különböző színek miatt meg tudod állapítani, hogy hol rontottál, melyik ívek gyorsabbakStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Smallfont
tag
válasz Motion_Blur #146 üzenetére
Már kezdem magam kiismerni az aerodinamika terén a játékban meg a motor beállítás is tök jól megy. Max méga felfüggesztés és a keréknyomás hagy kívánni valókat. Sajnos nem tudom h mikor háky pascal nyomást toljak a gumiba. Az lentebb leírták h az a jó ha a közel tratom egyxmáshoz a 3 értékat. Mag az h hol kell több nyomás elöl vagy hátul? vagy ezek varriációi. De köszi különben sokat segítetek nekem
Hardcore Fucking Asshole!!
-
#70869248
törölt tag
válasz Smallfont #145 üzenetére
szinte biztos hogy egyenlőre nem.
esetleg a gumikopást nézheted belőle, meg hogy hol üt le az alja, de ahoz hogy a telemetriát használni tudjad, ahoz szükséges hogy azonos íven több uolyan gyors kört tudjál autózni különböző beállokkal.
Addig szvsz csak összezavar.
Húzz le beállokat és hasonlítsd össze őket azon a pályán amire valók, és úgy meglátod hogy kb. milyen beállokat kell alkalmazni bizonyos pályatipusokra.
F1C setup-t bizos találsz...de amilyen moddot használsz ahoz húzd le a setup-t is(!).
most nincs előttem az F1C beálllapja, de rakok be az rFactor alól:
-[link]
itt:
-Anti-roll: merevítés, a két rugóstagpár között (egy F1-s verdán már bonyolultabb összetevőkből áll, de pl. Nascar verdákon ez a rugótornyokat összekötő rúd..annak keresztmetszetével és falvastagságával növelik ill. csökkentik az anti-roll hatást elől és hátul)
Ha elől nagyobb merevséget alkalmazol akkor alulkormányzott lesz, tolja az elejét, ha hátra raksz nagyobb merevséget, akkor túlkormányzottá válik és könnyen elmegy a segg'e.
-Tire Pressure: guminyomás, elég könnyen kiismerhető, alapvetően ezt használod a gumihőmérséklet kiegyenlítésére (mást is, de ezt elsősorban)
-Spring Rate: a rugó keménysége alapvetően, ...itt ki mit szeret.., általánosan a keményebb rugó nagyobb végsebesség, a puhább rugó jobb stabilitás/kezelhetőség.
-a Bump és Rebound értékek: benyomódás és kirugózás, meglehetősen fontos a rugózás finomhangolásakor, pl. ha erősen használsz rázóköveket sík pályán akkor kisebb rebound értéket használsz nagy anti-roll mellett (valószinűleg alacsonyabb spring értékkel...ez attól függ hogy a pálya többi részén hogyan használod az autót).
-Packers: határolók, meghatározza hogy a rugóstag meddig ülhet össze maximálisan (Spa-n az Eau Rouge-ban fontos lehet).
-Ride Height: az autó 'hasmagassága', azaz a legalacsonyabb pont.
-Camber: kerékdőlés, azaz a terpesztés, ezt úgy nézzed kb. mint amikor te terpeszállásban vagy mondjuk kiegyenesített bokával..lényegesen nehezebb feldönteni mintha összezárt lábakkal állsz uígy.
dombosabb pályákon nagy szerepe van, kanyarokban stabilabb töle az autó, viszont erős hátsókerekesnél hátul óvatosan kell állítani mert kigyorsításkor instabilabb lesz.
ha nagy terpesztést állítasz, akkor a gminyomást hozzá kell igazítani, különben nagyok lesznek a különbségek és könyebben elmelegszik, és elkopik, a gumi.
második kép: [link]
-Gears a váltó, itt éppen van lehetőséged fokozatonként és a végáttételt (final is állítani.
-Radiator Size: hűtőbeömlő nagysága, minnél kisebb annál magasabb hőfokon üzemel az autó, és vmivel jobb a légellenállás, tehát gyorsabb a motor,..viszont hosszútávon gyilkolod vele, felrobbanhat..stb.
-Engine Brake Map: a motorfékhatás, ez a coast diffibeállal együtt fontos,..és persze kihat a fékezhetőségre.
-Aerodinamics (Front-Rear) : leszorítóerő nagysága elöl illetve hátul...értelemszerű, növeled->stabilabb, de lassabb nagy sebességnél, csökkented->instabilabb, de gyorsabb nagy sebességnél.
-Weight (Distribution-Lateral): súlyeltolás mértéke, hosszirányban illetve oldalirányban.
-Steering Lock: ez itt speciel a kerékelfordulás maximális szögét állítja...bizonyos játékoknál a kerék-kormánykerék hatására is találsz beállokat, pl. bizonyos kormányelfordulásra mekkora kerékelfordulás következik be...már nem emlékszem hogy az F1C-ben hogyan van.
-Brake Bias: fékeltolás..hasonlóan a súlyeltoláshoz, általában vezető és pályafüggő, és persze a fékerőségtől is függ, elől használják a legtöbben (de több WR replay-t láttam már hátraállított fékkel fordulni), de összhangba kell hozni a fékerővel és a gumikopással is.
-Brake Duct Size: fékhűtés mértéke, hosszútávon fontos, LCD panel-n rá tudsz nézni hogy általában milyen hőfokon van a féked, és jól be kell állítani hogy a lehető legjobb fékhatást tudd kivenni a fékedből.
-Differential: nagyon fontos dolgok, minden hajtástipusnál (Fwd-Rwd-Awd), de talán hátsókerekesnél a legfontosabb.
power: kigyorsításkori diffi, magasabb zárási értéken stabilabb a kigyorsod de alulkormányzottabb a gázos kanyaroknál, alacsonyabb zárásnál idegesebb a kigyorsod de jól és stabilan veszed a gázos kanyarokat.
A 'gázos' szót értsd úgy hogy használod/nyomod a gázt.
általánosan igaz hogy nyitott difinél veszítesz az aszfaltra vitt teljesítményből. (sokszor megéri beáldozni..kanyargos pályákon)
-Coast: gázelvételi diffi, elvett gáznál (azaz motorféken) hat ki az irányíthatóságra elsősorban.
magas záráson stabil féktávon, de alulkormányzott a kanyarba engedve.
alacsony záráson idegesebb kicsit féktávon, de könnyebben befordul a kanyarívre.
-Preload: ez a diffi szorosságát jelzi, általánosan kihat a diffi gázos és gázelvételi beálljaira is.
Van még pár dolog:
-Caster: csapdőlés..ezzel az utánfutást állítod, hátul aszfaltra nagyon ritkán állítanak, akkor is Oválon mondjuk.
Elől viszont segít a csúszásokat megérezni, sokszor jó sokszor nem..., kézbentarthatóbb az autó magasabb értékeket használva, de sokszor jó az ha nem akarsz minden megcsúszást korrigálni.
- Toe in-Toe out: kerékösszetartás, illetve széttartás.
Fontos érték, de óvatosan kell vele bánni, főleg hátsókerekes autóknál, általában előre szoktak rakni széttartást, ezzel jobban lehet kanyarba tenni az autót, ha összetartást használsz akkor kicsit jobb lesz az egyenesfutása.
Hátra hátsókerekes autóknál egy kevés összetartást adnak bizonyos pályákon, de széttartást elvileg soha.
Itt is úgy képzeld el a legkönyebben ha száttárod a kezeidet (Toe out) illetve összezárod (Toe in) ...így állnak a gumik is.
elfáradtam, ha vmi van írd be, nem emlékszem az F1C-re sajna
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
Schumi 1:28.9-et futott időmérőn, ezt azért nehéz lesz megközelíteni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Crypto Trade
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Final Fantasy VII Remake/Rebirth (PS4 / PS5)
- Villanyszerelés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...