- YouTube
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Synology NAS
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smallfont
tag
Nincs semmi gond.. Gond csak akkor van ha nem találok rendes F1C 2007-es modot. Már kipróbáltam egyet húú gyerekek az nagyon ótvar szar volt.. Senki ismétlem senki ne akarja kipróbálni a Bridgestone Formula One (BFO) 2007-es modot!!! Akkor a korcsolyapálya mint állat a grafika nintendo majdnem Schoma és Mateke befejezhetné már végre az övékét az lesz a nyerő idáig...
[Szerkesztve]Hardcore Fucking Asshole!!
-
Napster01
tag
válasz Smallfont #601 üzenetére
Hát.......... én ismerem a BFO07 vezetőséget, korábban találkoztam egy Hexenking mod módosítással amit sloan csinált, szereti csúszóssá tenni a pályát. Az akkori 06-os módban elindultunk egy szezonban, csak túl sokan lettünk hirtelen és serverhiány miatt, mivel csak fun ligának tartottuk vége lett (2 futam volt). Nos visszatérve a módra, Bahrainben végig vezettem a futamot, viszont az alacsony tapadás és nagy kopás/melegedés miatt a vége előtt 2 körrel már szinte csak csúsztattam a kocsit a kanyarokban, míg a mögöttem levő, aki az uccsó kiállásom előtt 10 seccel volt mögöttem hirtelen utólért, és az utolsó előtti körben nem bírtam megfogni az autót, ezért megcsúsztam és átvette a vezetést, majd 2. helyen bedöcögtem a célba, de nagyon bántott, mivel jóval gyorsabb setupom volt, de előtte nem teszteltem a gumikat, csak toltam a rövid etapokat, de póruljártam. Amúgy már az edzéseken is, istenség volt mikor bementem én egyedül 1:27:9-be, a csapattársam akivel setupoltunk 1:28-ba volt, a többiek 1:28 vége, vagy 1:29 eleje, szal időkön láccik, h mennyire volt rossz a gumi..............
_.(-.-)._
-
Smallfont
tag
válasz Napster01 #606 üzenetére
Tiszta szar én azon vagyok h minél évezetesebb leygena játék számomra és számotokra de közben elhaynagoloma setup beállítás megtanulását. Sokat szktam menni. De még mindig nem tudtam rendesen kitapasztalni hogy miként vanna összefüggésbe a dolgok és mely értékek változtatása eredményez jobb tapadást szép sebessélg mellett. Erre még nem jöttem rá teljesen csak halvány fogalmaim vannak konkrét tudatos mozzanataim a beállítások során nicnsenek. a Kocsi is csak kb jó a többi a vezetési technikámon múlik h hogyan tudom a pályán tartani... Minden tanácsa vagy infó áradatot szívesen veszek!
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Smallfont
tag
Némi tanácsot kérnék. Bahrain-ben tesztelek 2006-os SuperAgurival. Próbálom metgalálni a helyes beállítást de most elsősorban a tapadást nézem. Az a bajom, hogy a kocsi nagyon idegesen viselkedik a kanyarokban, és van úgy hogy a fenekét kivágja és így kipördülök. Úgy gondolom a rugók kiegyensúlyozásával lehet a baj. Nagysebességből érkezek és lelassítva venném be a kanyart de akármilyen lassan is érkezem be a kocsi elpördül... Felemeltem a hasmagasságot, lágyítottama rugókon de nem tapadok...
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Balinov
félisten
válasz Smallfont #608 üzenetére
csak 1 tipp: hátsó szárny dőlésszöge ? nem értek hozzá,abszolút kezdő vok telemetria terén,de ezek nem tipikusan kevés leszorítőerő miatti tapadásbeli gondok?
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Smallfont
tag
Hexeking 2006-os mod. A szárnyak 27-27-es álláson vannak egyenlőre. Én nagyon nagyon a rugózásra gyanaxom, mert az a pálya rendesen tud dobálni és lehet h nem mindig van mindegyik kerék az úton. A hasmagasságot megeltem mert a deszka valamikor leért és akkor is keményen lehet pörögni.
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Smallfont
tag
Igen ehez raktam fel azokat a kis szépítő kiegészítő elemeket. Már sokkal több mint 6 van a játékba beleépítve. Az RH 2004nek is 2005-ös hangokat adtam persze csapathot megfelelő motorhangot. Szal a 2004-es Jordannek nem Toyota hanem Corsworth hangja van meg egyéb fincsi dolgok. Most kísérleteztem még új kormányokkal. De ez már sokkal mélyebb vizekre való evezés, mert itt konkrétan egy segédprogrammal kell átvarriálgatni a dolgokat. Egy érdekes kérdés. Léttezik tényleg az, hogy a 2006-os TorroRosso kormányán nem volt sebességmérő? Csak helyezés mutató és a sebesség fokozat?? Érdekes.
Hardcore Fucking Asshole!!
-
#70869248
törölt tag
válasz Smallfont #608 üzenetére
emlékszel még? :
-[link]
Sok minden lehet, és persze nem tudom melyik mod mire van buherálva.
De kb elindul a hátulja:
magas hátsó merevítés (illetve arányaiban alacsony első), sok hátsó rugófeszesség, vagy kemény be és kirugózási értékek, illetve a már felmerűlt kevés szárny.
..de idetartozik még term. a túl magas hátsó guminyomás-hideg gumi, vagy éppen elmelegedett hátsó gumik.
..és természetesen a súlyelosztás.
Ha féken vagy még (akár motor akár a pedált nyomod):
túl nyitott diffi, visszaváltásoknál, vagy magas motorféket használva kiperdíti a hátulját.
túl hátul van a fékegyensúly.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Igazából nem bonyolult, egy idő után már az ember alapból állítja át a pályákra, elég hozzá egy-két kör.
De az utolsó tizedek kihozása az már bonyolult tényleg
Az általam elérhető legjobb köridőt nézve 1-1.5 másodpercre jutok kb. 5-10 perc alatt.
..az utolsó fél másodperc stabil ledolgozása viszont van hogy fél nap
Ezek után kiváló érzés amikor benézek online és látom hogy van aki 1 másodpercel jobbat tud
...na akkor elkezdi támadni az ember a pályát fogak csikorgatásával, és lemegy még valamennyi, kinél mennyi..
De aztán el kell fogadni hogy ez van, és rá kell készülni a versenyre.
..Lehet a kormánybeállt. is buherálni pályánként..de annyira már nem érdekel
jókat csapatni az a lényeg úgy is.
szerk: Viszont vannak az un. csúszós moddok, na az tényleg művészet setup-ból beállítani...általában hanyagolni is szoktam, ami diagonal abroncsok érzetét kelti azt félrerakom, kűzdjön vele más.
Kivéve az ilyet mint az rFactor-s '79 mod (amiből a videó volt), mert ott olyan a hangulat, és végül is ha bemelegszik a gumi akkor már nem olyan rossz.
[Szerkesztve] -
Napster01
tag
válasz #70869248 #616 üzenetére
Én általában azt csinálom, hogy a kapott vagy inkább töltött setupokkal megyek pár kört (néha pár száz ) és úgy készül el egy nem tökéletes setup, amiből a végére (online szabadedzéseken) akár egy teljesen új is kijöhet de a lényeg h vannak pályák, ahova megvannak a kellő eszközeim, amivel nagyobb tapadást és gyorsabb autót tudok kihozni . Az tény h nem egyszerű, de ha lenne kedvem átolvasni a leírásokat, és jobban szeretnék egyedül tesztelni, akkor már rég kitanultam volna, bár így is elég sok dolgot tudok, de h éppen min kéne javítani, hogy ez jobb legyen arra nem mindig jövök rá, vagy épp nem vagyok formában, és lehet h jobb lenne, csak nem tudok jobbat menni
_.(-.-)._
-
#70869248
törölt tag
válasz Napster01 #617 üzenetére
Általában egy jól kidolgozott setup lehet gyors körös, vagy versenybeáll.
..és sajna azokat is butítva rakják fel a netre (tisztelet a kivételnek), ha átlátod a beállítást, akkor könnyebb kihozni hogy mit butítottak le rajta, vagy hogy hogy lesz alkalmas egy hotlap setup versenyre.
A legjobb a saját sztem, akkor legalább tudod mi van, nem kell bogarászni hogy mi dolgozik mi ellen (legjellemzőbb a rugózás).
Pl. ha egy merev autó kell mert az adott pályán használod a rázókövet, akkor máshol kell megoldani hogy alul, vagy túlkormányozottá tedd, a merevítés magas lesz elől-hátul, kirugózás alacsony hogy ne dobja el az autót a rázókőről, tehát már csak a berugózás és a rugófeszesség az amivel el lehet rontani, a rugófeszesség arányaiban puhább lesz mint a berugózás (fordított állásban kigyorson behimbál az autó hátulja), így óvatosan kell állítani hogy alul vagy túkormányozott irányba állítsd mégis az autót.
Ha buta a beáll, akkor vhol veszteni fogsz..ezért jó ha magad csinálod.
arról nem beszélve hogy vannak arcok akik szinte alapbeállon is nagyon gyorsak.
őket gyors körön nehéz megverni, de versenyben könnyebb, mert a beáll hibái miatt nagyobb a hibázás lehetősége, máshogy melegíti el a gumit, ahogy fogy a benzin megváltozik a súlyelosztás..stb.
Sztem jó dolog nagyjából érteni, a telemetria szerint állítani már nagyon kemény, bár az az igazi. -
Napster01
tag
Igen vannak emberek akik már alap setuppal is jól mennek, nekem pl egy serveren gyaxin monták h jó setuppal könnyű, és akkor mondtam h menjünk alap rh-val nos, 1 mp volt közöttünk a gyorskörökön átlagban (Bahraiben) csak ugye mivel én kihasználtam a setupot ahogy szoktam egy 14-5 körös verseny 6. körében már nem volt vmi jó a gumik állapota de a telemetria az nagyon kemény, én pl nem tudok rajta elmenni (nem mintha olyan sokszor próbáltam volna) csak szoktam nézni a köreimet (szektorok) és próbálok a pályának azon szakaszára vmi kitalálni a beállításra
_.(-.-)._
-
#70869248
törölt tag
válasz Napster01 #619 üzenetére
Egy baj van a beállításokkal, hogy ebben a formában nehézkes.
Ott volt régen a Viper Racing, tök jól lehetett látni hogy mit állítottál, és az milyen hatással van az autó viselkedésére.
De még az LFS-ben is frankón le lehet követni.
De a legjobb lenne egy telemetria-ra támaszkodó progi ami maga elvégzi ezeket...egy unevezett főmérnök (a versenyző sem maga állítgatja az autót).
Szal letekernél 5 darab egymástól max 3tizedes különbségű gyors kört alapbeállon, és a progi számolná átlagolva hogy milyen ívet használsz, mennyi kerékvetőt, milyen kigyorsot, féket.
..és erre adna egy tippet, ...dobna egy új setup-t.
Oké nem kell hogy 3d-ben számoljon, egye penész dombos pályán kelljen szöszölni.
De pl. Montreal jellegű pályákra igen frankó lenne.
Megvan a váltóáttétel, a diffi, a fék és egy jónak mondható rugózás.
Marad a versenyzőnek a szárnybeállításonkénti szöszölés, vmint a versenyre a gumikopás, és fogysztás.
[Szerkesztve] -
PazsitZ
addikt
Ti hogy szoktatok menni? Mármint mik vannak bekapcsolva a rásegítésekből?
- http://pazsitz.hu -
-
PazsitZ
addikt
Várok véleményeket, ki milyen beállításokkal megy.
Bahrein 2007mod Webber 1:36.793 a legjobb időm (bill.-el).
steering ass.,stability ass. anti lock breaks - low-on
traction controll - high
spin recovery - high ezt nem igazán értem mi?
Breaking point - off
a többi on
Online versenyeken például mik vannak bekapcsolva?- http://pazsitz.hu -
-
Smallfont
tag
Nekem az a nagy bajom a 2007-es modokkal, hogy egy alapvető problémát nem tudnak konkrétan megoldani. Ez a probléma konkrétan a visszapillantó tükör. Szóval mint tudjuk pár csapat új tükröket helyezett fel más helyre. Ezt a dolgot szépen figyelembe is veszik h másol van a tükör. DE arra már nem figyelnek oda hogy a tükröt Copkitben nem lehet látni. Egyszerűen nincs. Nah hát így bizony igazán érdekes versenyezni. Ezt nem tudom hogy a francba ronthatták el. Shoma Mateka 07-es Béta modjában már ott vannak a csírál elültetve a Ferrari megoldásában., hogy ha oldalra nézek akkor látom és nagyon jó helyen is van. De a Redbull Racing kocsin már nincs ott... Engem ez rettenetesen zavar. És egy kérdés . A 2006-os Torro Rosso kormány nem mért sebességet? Mert ez a Hexeking féle Torro Rosso nem méri, csak a sebességfokozatot, helyezést, körök számát. Nos ez mennyire volt ténylegesen így? (én mindenesetre kétlem) Bár én utána néztem a kormánynak ami totál így néz ki mint ami a játékban megtalálható de h mér-e sebességet ezt nem tudom.
Ez nekem azért fontos mert én a heads up display-t nem használom, teljesen csakis a kocsi műszereire támaszkodom a teljes realitásért.
[Szerkesztve]Hardcore Fucking Asshole!!
-
Smallfont
tag
Nosza ez itt egy eredeti STR 01-es (Torro Rosso 2006) kormány. [link] Az látszik, hogy a hexeking féle modban ugyan ez a kormány ilyen szépen ki is van dolgozva. De vajon ti láttok rajta olyan helyet ahol mérheti a sebességet? Tudom h már hülyének néztek h elmegyek a részletekbe de én HUD nélkül játszom teljesen a kocsi műszereire támaszkodva. Én spec most így nem látom hogy hol lehetne sebességet mérni rajta és esetleg ténylg a torro rosso fedélzetén baromira nem tudják h épp mennyivel mennek. Ellenben azal h tuti nem tévednek el a pályán
[Szerkesztve]Hardcore Fucking Asshole!!
-
Smallfont
tag
-
Smallfont
tag
Azért van Km/H jelző ha a pilóta lássa milyen ütemben és sebességgel veszi a kanyarokat, és, hogy az egyenesekben meg van-e a kellő sebesség a jelenlegi szárny beállításokkal nagyobb tapadás esetén is. De ez a Torro Rosso nagy fájdalom mert ez az egyik kedvenc csapatom
Hardcore Fucking Asshole!!
-
-Mike-
addikt
válasz Smallfont #636 üzenetére
elárulom h ezeket vagy mondják a fülére vagy két futás között kielemzik. a legnagyobb csoda folytán látná a pilóta lassú vagy akár gyors kanyarokban hogy épp mennyivel megy. az lenne a 100adik dolga abban a pillanatban. sokkal fontosabb információ neki az hogy melyik fokozatban van pl
vezetni egy ilyen kocsit(gyk: nulla rugózásút) nem egyenlő azzal hogy te otthon a foteledben tekergeted vagy nyomkodod az a,y-t és mindent látsz a kijelzőn. nagy tempónál a fejeddel lennél elfoglalva hogy kine szakítsa a szél;) kis tempónál, miután fékezés után visszajönne a látásod;P berezonálsz a rázókövön, szal ott sem tudod mivan;))
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
-
Smallfont
tag
van aki billentyűzettel játszik és használ kanyarodási segítséget? Csak érdekel h a többség hogy van ezzel. Mert nem tudom úgy beállítani a kocsit hne ránton baromi nagyokat a kanyarokban. Mert persze a bill. az maxra tekeri a kormányt akárhogyan is állítom az érzékenységet ezt így nehéz...
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Smallfont
tag
válasz Smallfont #642 üzenetére
Vagy inkább a stabilitás a kérdéses. A Kormányzási segítség szerintem az már nagyon olyan dolog h nem te uralod a kocsit.... Tehát inkább a stabilitás a kérdés mennyire használjátok azt a segítséget. NEkem billentyűzethez ezek vannak beapcsolva: Stabilitás, Kuplung segédlet, Kipöri gátló, Blokkolás gátló. ezek még elfogadhatóak billentyűzet mellé... sztem ti hogy gondoljátok? Én arealitásra törekszem de a játékban is akarok érvényesülni...
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Smallfont
tag
Előző kérdésedre, h online mi van bekapcsolva arra tudoma választ. Automata váltó, kuplunk segítség, Kipörgés gátló, Blokkolás gátló, Stabilitás segítség (néhány helyen kormányzási segítség). Én még szerintem a reálisba tartozom a stabilitás bekapcsolásával. Kormány nélkül így tudok versenyképes lenni 100%-os AI mellett, 80%-os versenytávon.
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Smallfont
tag
válasz #70869248 #645 üzenetére
Nekem is van kormányom, de megmagyarázhatatlan módon FOS. PEdig egy Logitech Wingman Force GP kormány. Egyszerűen F1 C-ben nem lehet vele menni. Mert ha finoman tekerem azt nem érzi és ha elér a tekerésem egy bizonyos pontot akkor ott hirtelen berántja... Tiszta szar magyarul az egész. A Logitech-ről meg annyit h mindnek van 1 hibája ami ellen nem lehet tenni. 1-1.5 év utána gari lejártát követően a botkormány, vagy a korány egyik irányba való mozgatása nem 100%-os hanem gyengébb jelet fog fel. A software újrarkásával megoldódik a probléma de aztán 20 perc múlva ha nem kevesebb megint csinálja. Ez egy fasza dolog és a Logitech csinálja csak ezt. Nagyon kiábrándító mert sztem ők gyártják a elgjobb vezérlőket. Épp ezért megtehetik azt, hogy egy apró idegesítő hibát beleraknak szoftveresen és veheted a következőt mert ugye ezek a legjobb vezérlők. Sztem elég trágya egy dolog ez.
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Motion_Blur
félisten
Zúztam egy kicsit Barcelona-ban
2007-es mod (''sajna'' a pálya még a 2006-os vonalvezetés), McLaren@Hamilton: 1:18.6, hosszabb etapokon: 1:19 eleje
Aut. clutch, low TC, stab on, többi off...kormánnyal.
Próbáltam Ferrarival is (Kimi), tizedre ezeket a köröket tudtam, annyit vettem észre, hogy a Ferrari az utolsó két tempós jobbosban jobban túrja az orrát, mint a meki.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Smallfont #647 üzenetére
Sok Logitech kormánynak minuszba kell húzni a force feedback értékét, akkor lesz jó.
Nálam is ez volt, az F1C-t már egy Logi' Momo-val kezdtem el, és bután szétfele húzott a kormány.
azelőtt egy Thrustmaster 360Modena volt, utána meg még két Logitec (DFP és G25).
Próbáld ki hátha...
Érdemes sokat szöszölni a kormánybeállal mert ha van, akkor azt kell tekerni, és csak jól beállítva érdemes.
nálam így van most, kép:[link]
Igaz ez rFactor, de az F1C 'örököse'.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Dell XPS 13 9315 Gyári dobozában, gyári töltőjével i5-1230u(8mag)/16RAM/512SSD/magyar bill.
- Üzletből, garanciával, Lenovo X1 Carbon ,i7-8665U/16GBRAM/512GBSSD FULLHD IPS matt/magyarított bill
- HP ProBook 650 G5 Ezüst i5 8365U/8GB/256GB SSD/Windows 11/HUN BILL - 10% Most Csak 110.150 Forint
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással