- VoIP telefonálás
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rossz hírt kapott, aki Xiaomi EV-t venne
- Autodesk - Revit
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Aliexpress tapasztalatok
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
Új hozzászólás Aktív témák
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #300 üzenetére
Akkor tegnap szentséget törtem
-
roul
csendes tag
válasz TriackFeri #301 üzenetére
Multiban érdekes az ovál pálya. Viszont én mentm már indyben és ott asszem olyan 0.35 volt asszem de lehet rosszul emlékszem, majd megnézem.... -
Motion_Blur
félisten
Sikerült 20E fordulat fölé cibálnom az RH2004-es Ferrarit [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #304 üzenetére
Át lehet írni a motor fordulatát, sőt a 2004-es rönónak én csináltam 7. fokozatot is és úgy nagyon durva a rencsi
Egyébként ovál pályán ki kell kapcsolni a Steering Assistot mert akkor sokkal gyorsabb a kocsi. Asszem én 3-as hátsó szárnyal megyek
2003-as A1 ringen megy valaki. Jó lenne tudni időket. 1:03.064 -
Motion_Blur
félisten
válasz TriackFeri #306 üzenetére
EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\SeasonData\Vehicles\Renault\2004RH_R24
itt az engine-t kinyitod notepad-al én erre tippelekStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #289 üzenetére
Monza: 1:17.188 [link]
Ahogy Palik Laci mondaná, ''kapott az autóó!!''
szerk: telemtriám sajnos nincs
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mad_Boy
csendes tag
Motion_Blur, nekem is meghoztad a kedvem Monzahoz, de en csak 1:19.3xx futottam rajta. Valamit rosszul csinalok. Ha megkerlek kuldenel egy setup-ot meg egy replayt.
Udv,
Mad_Boy -
Motion_Blur
félisten
Kb. 4 tizedet úgy nyertem, hogy körön belül ki-be kapcsolgattam az F1-et (steering assist) Kanyar ill. féktáv előtt bekapcsoltam, de rögtön, ahogy kigyorsítottam kikapcsoltam, mert sokkal jobban gyorsul az autó, végsebesség is jobb egy 10-essel legalább
Meg brutálokat kell visszaváltani féktávon, pl. az első sikán előtt úgy 110-120 méternél veszek féktávot és úgy pakolok vissza, hogy folyamatosan visít a motor. Minden kanyarban stabilizálja az autót, ha visszaváltasz. Setup megy, replay meg nincs, mert online edzésen futottam, de megpróbálok produkálni egy hasolnlót és elküldöm ok?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mad_Boy
csendes tag
Nagyon szepen koszonom !!!
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #310 üzenetére
majd elküldöm a rönó hétfokozatú váltóját mailben jöv héten
Én csak egyetlen egy alkalommal próbáltam ezt ki LeMans-ba, de ott nagyon bejött -
roul
csendes tag
a 7. váltó fokozat beállítása a rencinél:
keresd meg az R_24 mappáját és ott lesz egy *.hdv fájl. Simán nyitható wordpaddal.
Megnyitod és megkeresed benne a váltókat. ilyen fomában
1st gear
2nd gear
3th gear stb....
most megnyitod a ferrári 2004 nél is ugyanezt a hdv fájlt. És ott is megkeresed. A ferráriét átmásolod a Rönóéba és elmentve bezárod. Azt kész is.
próbáltam manuálisan beírni 8. fokozatot de nem ment. Mert nem pörgöt egyáltalán mikor felváltottam. Nemtom annyira nem értek hozzá
Új idők D
Magyar: 1:13.311
Spa: 1:41.322 -
Spook
csendes tag
Sziasztok!
2002- höz tudna valaki beállításokat küldeni?
spook 1980@gmail.com emilen elértek.
Előre is köszi! -
roul
csendes tag
Bocsánat, ígérem holnap elküldöm mailben....
Közben Spa: 1:40.137 -
Ati_X_321
aktív tag
szerdán lesz újra funrace
[link]
azért írok ebbe a fórumba is, mert ez jobban pörög
Ha vkit zavar, az értesítsen, és többé nem teszem -
IRON STORM
őstag
-
roul
csendes tag
válasz IRON STORM #319 üzenetére
Annó 2004 BAR-Hondával mentem 1:24.222-t
végre mennyit mész spa-ban? 330?
Azóta egyszer mentem ferkával de még nem tudtam belőni rá a kocsit, majd próbálkozok. -
Motion_Blur
félisten
Mától végre egy MOMO-val tolom Játékban a FFB beállításoknál feltoltam mindent 100%-ra (vagy amit lehetett, akkor még tovább), és hát Palikosan szólva kegyetlen!
Alapjáraton majd szét esik, annyira remeg De ez kell! Bírkózni kell vele! Az idők egyelőre jóval elmaradnak a bill-es időktől, meg persze kormánnyal steering hlp nélkül kell tolni.
Egyelőre a GTR2 tűnik a legélvezetesebbnekStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mad_Boy
csendes tag
Hali.
En nem ertem azokat akik steering helpel mennek es bevagjak hogy: uj rekord.
Gyereke, az auto verseny arrol szol hogy milyen gyorsan takarodsz ki az adott kanyarbol. Bekapcsolot steering helpel meg egy vak is tud versenyezni es jo idoket menni,
En jobban szeretem ha valaki minnel kevesebb segitseg nelkul megy (foleg steering help es break assistance nelkul), akkor mar lehet villogni az idokkell meg a bealitasokkal. -
Eagl3
veterán
válasz Motion_Blur #322 üzenetére
Próbáld ki az rFactort
-
-
Mad_Boy
csendes tag
Hat most elarulnam hogy 4 eve (bill-el) steering help nelkul nyomom. Egyetlen segitsegem az a Tc ugy ertheto okokbol !!!!!!!!
Eloszor csak neztem ki a fejembol, hogy itt emberek 1,5 mp gyorsabb idoket mennek mint en, aztan rajottem hogy steering helpel, persze steering helpel en 2mp gyorsabb vagyok mint nelkule, szoval ez a csoda is csak 3 napig tartott.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Rengeteget számít.
Megszokás kérdése, billentyűről kormányra sem egyből olyan az átállás hogy 4-5mp-vel jobbat megy az ember...eleinte.
Az F1C-ben meg csak akkor érdemes időt nézni, ha van mellé replay és egy telemetria.
Amin lényeges dolgot változtattak annak a 'replay-e' nem töltődik be, nem látni az autót.
Itt ki lehet szűrni a csíter autókat (rengeteg van)...erősebb motor, jobban tapadó gumik..stb-stb.
A telemetria pedig megmondja milyen segítségek vannak bekapcsolva.
Vmint az F1C alap TC-je gyík, egyszerűen túl könnyű.
Akkor már inkább az rFactor/CTDP illetve BmwSauber, illetve Live For Speed S2 BmwSauber állítható TC-je.
[Szerkesztve] -
Zoza24
senior tag
válasz #70869248 #331 üzenetére
ok ezzel tisztában vagyok,csak azt kérdeztem,hogy steering help használatával mindenkit lenyom-e,hisz azt irta hogy 1,5 seccel megy lassabban ha nem használja mint azok akik használják,s 2 secet javul ha használja
ergo fél seccel gyorsabb az itt lévőknél a segítség használatával
de amit írtál az teljesen helyénvaló...
[Szerkesztve]Forza Italy!
-
Mad_Boy
csendes tag
Zoza24, pont a lenyeget nem fogtad meg !!!!
En ezzel az egesszel nem felvagni akartam, hogy en milyen gyors vagyok (van aki ezt mar megtette helyettem), nem ezen van a hangsuly hanem azon hogy en tobbre tartom azt, aki sajat erejebol probal jo idoket menni es nem ugy hogy az auto beveszi helyette a kanyart, ugyanakkor ez a velemenyezes nem kiritika akar lenni azoknak akik steering helpet hasznalnak (tehat ezzel senkit sem akarok bantani). -
roul
csendes tag
Nekem 1 mp a különbség a steering help nélküli és azzal idő között. Persze kormánnyal.
F1c-ben nem lehet tc nélkül menni 2004-ben mert annyira szar hogy elmondhatatlan. kicsit rálépsz és pörögsz. 99-ben még tudtam menni vele aránylag stabil időket.
Ferrári 2004. Általában minden segítséggel kivéve fék és persze közepes steering help. Nem szoktam leszedni mert pl2005ben orbitálisan tolja a hátulját (F1c). Meg nincs is időm napokig a gép előtt ülni mire összehozok egy valamire való beállítást. Egy időben úgy mentem hogy segítség nélkül csak TC de ha valaki billel megy úgy az csak elismerést kaphat tőlem.
Egyébként az a baj, hogy jó setup nélkül nagyon nehéz segítségek nélkül menni, és abban túl jó nem vagyok sajan. De talán már fél év múlva elérem azt a szintet hogy csak TC legyen bekapcsolva
Nekem csak wingman-em van a stabilityvel nehezen bírok, mert valamiért nem nyügszik a gáz-fék szabályzom és nem tudom egyszerre használni a két pedált. Ha nyomom a gázt és rálépek a fékre akkor a gázt veszi vissza, mintha lelépnék a gázról. És úgye egy brutál féktávnál már repül is a kocsi ha brutált akarok fékezni. Ha valakinek egyébként van ötlete várom
Elkezdtem egy bajnokságot otthon AI-val 110%-on, hát elég gyengék Melbournben. Nagyon gagyi időket mentem kb 1:24 1:25 volt 1-2 1:23 is de Button jött mögöttem kapott 40 mp-et és két körrel a vége előtt elment a bal első fékem. Pedig a fékbetét nem is kopott el
[Szerkesztve] -
BloodElf
csendes tag
Cső all! Lenne egy apró kérdésem... Nem tudja véletlen hogy az F1 2006 os mod ban miért szaggat nekem a Ferrari, Renault, McLaren ? Fontos... irjatok ha tudtok segiteni pls... thx
-
BloodElf
csendes tag
Hopp ... Nem tudjátok* igy akartam irni
-
roul
csendes tag
válasz #70869248 #340 üzenetére
meg van a hiba!!
Eddig az volt a baj, hogy a kormánynál beállítottam hogy engedélyezze a két pedál egyszerre való használatát, de a játékban nem volt se gáz, se fék. A kormány jó volt.
De rájöttem. Eddig így nézett ki a gomb kiosztás: Ax+ és Ax-
na most újra fel kellett konfigolni a pedálokat és most ilyen Ax, Az
most jó. -
Đusty
addikt
Tudna valaki küldeni 2002-es setupokat?
köszi
(rudi50@freemail.hu) -
IRON STORM
őstag
1.24.299 Nürnburgring alakul lassan....
Csak a TDi!
-
Motion_Blur
félisten
válasz IRON STORM #344 üzenetére
Kormánnyal, steering help nélkül mennyit mész?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IRON STORM
őstag
válasz Motion_Blur #345 üzenetére
Nincs kormányom. nem szoktam steering help nélkül menni billentyűvel.
Csak a TDi!
-
Motion_Blur
félisten
válasz IRON STORM #346 üzenetére
Bill + s. help-el én is ennyit megyek
Kormánnyal jóval gyengébbet
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IRON STORM
őstag
válasz Motion_Blur #347 üzenetére
még van benne kb 2-3 tized, aztán úgy néz ki ennyit tudok.
Viszont a versenysetupom marha jól sikerült.Csak a TDi!
-
IRON STORM
őstag
-
IRON STORM
őstag