Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz Phülöp #115765 üzenetére

    Elsőre nem tűnik egyértelműnek, hogy miért kell ez a teszteléshez. De egy meg nem nevezett prototípus hátsó elektronikusan vezérelt differenciálműve képest kábé 2,5 Nmm nyomatékot osztani egy oldalra. Tehát a teljes tengelyt érő nyomatékban fellépő delta (bal-jobb) lehet "valamekkora" a szoftvertől függően. Ezzel már jelentős mértékben lehet befolyásolni a Z-tengely menti viselkedést. Attól függően, hogy melyik hajtási kvadránsban fejtesz ki nyomatékot, ez simán elég ahhoz, hogy bekanyarodj a szembejövő sávba, az árokba vagy alacsonyabb mű esetén nem szándékos Z-tengely menti mozgást is előidézhet (elkezd a kocsi fara kimenni oldalra).

    Ezzel a licensszel már tudok chassis tuningolásban is részt venni, valamint a hajtási stratégiákat is tudom analizálni. Persze mint fiatal padawán, aki 30 éve ezt csinálja az vélhetően pár fokkal többet tud erről... :B

Új hozzászólás Aktív témák