- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz Phülöp #115765 üzenetére
Elsőre nem tűnik egyértelműnek, hogy miért kell ez a teszteléshez. De egy meg nem nevezett prototípus hátsó elektronikusan vezérelt differenciálműve képest kábé 2,5 Nmm nyomatékot osztani egy oldalra. Tehát a teljes tengelyt érő nyomatékban fellépő delta (bal-jobb) lehet "valamekkora" a szoftvertől függően. Ezzel már jelentős mértékben lehet befolyásolni a Z-tengely menti viselkedést. Attól függően, hogy melyik hajtási kvadránsban fejtesz ki nyomatékot, ez simán elég ahhoz, hogy bekanyarodj a szembejövő sávba, az árokba vagy alacsonyabb mű esetén nem szándékos Z-tengely menti mozgást is előidézhet (elkezd a kocsi fara kimenni oldalra).
Ezzel a licensszel már tudok chassis tuningolásban is részt venni, valamint a hajtási stratégiákat is tudom analizálni. Persze mint fiatal padawán, aki 30 éve ezt csinálja az vélhetően pár fokkal többet tud erről...
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Android szakmai topik
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Drón topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...