- OpenWRT topic
- Router gondok
- Távoli asztali kapcsolat
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Béta iOS-t használók topikja
- Rendszergazda topic
- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz Phülöp #115765 üzenetére
Elsőre nem tűnik egyértelműnek, hogy miért kell ez a teszteléshez. De egy meg nem nevezett prototípus hátsó elektronikusan vezérelt differenciálműve képest kábé 2,5 Nmm nyomatékot osztani egy oldalra. Tehát a teljes tengelyt érő nyomatékban fellépő delta (bal-jobb) lehet "valamekkora" a szoftvertől függően. Ezzel már jelentős mértékben lehet befolyásolni a Z-tengely menti viselkedést. Attól függően, hogy melyik hajtási kvadránsban fejtesz ki nyomatékot, ez simán elég ahhoz, hogy bekanyarodj a szembejövő sávba, az árokba vagy alacsonyabb mű esetén nem szándékos Z-tengely menti mozgást is előidézhet (elkezd a kocsi fara kimenni oldalra).
Ezzel a licensszel már tudok chassis tuningolásban is részt venni, valamint a hajtási stratégiákat is tudom analizálni. Persze mint fiatal padawán, aki 30 éve ezt csinálja az vélhetően pár fokkal többet tud erről...