- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Max
- ASUS routerek
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Finn kísérlet: kijelző helyett könyvet a diákoknak
- Most jöhet el a VR-headsetek kora?
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Samott #133494 üzenetére
nyomkodtam a beta photoshopot a gyárban nemrég, egyrészt sokszor tényleg nagyon ügyes, a fb cover fotómat is azzal egészítettem ki egyik oldalon, mert csak úgy jött ki a kompozíció de nagyon sokszor csinál nagyon meredek dolgokat. persze még nagyon az út elején járunk.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133494 üzenetére
Elvis elég gyenge lett, grafikában meg eddig is tudtak ilyesmit. Meglestem 2017 januárjában vettem ilyesmi szofvereket ami ha nem is ennyire IQsan, de elég jól termelt az meg informatikában már kőkorszak.
Itt most a fotós életnek kb. annyi is lett, hogy bedobták a világpiacra, mert eddig is nehéz volt megállapítani ha valamivel trükköztek, nemzetközi vizeken is sok volt a megrendezett jelenet a nem megfelelő kategóriában, de ennél sokkal komolyabb dolgokat kiegészít, mint amit fent mutat. Egyelőre megy a pingvinezés rendesen, hogy nem csak égboltcsere lesz, hanem minden is.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #133494 üzenetére
Jópár éve volt egy Adobe előadás, amikor beszédet szintetizált egy gép.
A lényege az volt a bemutatónak, hogy ha egy ~20 perces hanganyag - nyilván megfelelően előkészítve - rendelkezésre áll, akkor kábé bármit be lehetett írni a gépnek, azt egy alkalmazás a hangmintát adó hangján előadta.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz Samott #133535 üzenetére
Az egész BEV-koncepció halott, ha nem lehet értelmesen tölteni. Jelenleg képtelenség "csak úgy" tölteni. Mindenféle agyhalott applikáció kell, meg RFID és extrém esetben előfizetések is.
Az appok még jobbik esetben is hagynak kívánnivalót maguk után. Rosszabb esetben fagynak, dobják a kapcsolatot. Tesla Björn valami videóban mutatta, hogy egy Tupperware edényben viszi a sok különféle RFID tagot és kártyát magával. És külön mobilt tartott a sok agyhalott applikáció kezelésére.
A Mercedes EQC bevezetésekor a Mercedes megpróbált egy olyan csomagot megalkotni, hogy a kocsi megvásárlásával kapsz egy mindent magába foglaló előfizetést, ami kezeli a töltési mizériát és nem kell kézzel regisztrálgatni egyenként.
Ehhez képest a Tesla bedugom és működik megoldása tényleg egy másik dimenzió. Az egész EU és iparág tetű hozzállása is kellett ehhez a helyzethez, hogy évtizedek alatt képtelenek voltak valami értelmes törvényi környezetet megalkotni az elektrifikáció érdekében.
-
npera
újonc
válasz Samott #133538 üzenetére
Göteborg városa ezen is túltolta. Úgy értem IS....
Van egy városi AC töltőhálózatuk, 22 kW-os oszlopok itt-ott a városban. Többnyire bekrepált töltők, némelyik működik. A koncepció az, hogy fizeted a parkolási díjat, ami 24 órán át hétvégén is aktuális. Nincs ingyenes időszak, mindenhol és mindig kell fizetni. Legfeljebb éjszaka olcsóbb rátával. Belvárosban akár 30 SEK per óra is lehet a díj, éjszaka 2 SEK.
A parkolási díjon felül fizeted a töltést. És nem szerények. 7 SEK per kWh egyes helyeken, máshol 5,5 SEK per kWh. Ez nem DC-töltés, sima AC kerül ennyibe.
Az app egy katasztrófa. Kell regisztrálni, aztán utána egy ideig működik és utána dobja a kapcsolatot és ennyi volt. Lehet vásárolni előre megszabott mennyiséget kWh-ban, aztán találd ki, hogy most 15 kell vagy 30 vagy 50 kWh. Mert ugye fejből tudod. Addig tölt, aztán dobja a sessiont.
Ha előfizetsz és úgy regisztrálsz, akkor lehet egyéb mennyiségeket is tölteni, de kábé Ionity DC-töltés árban mérik a delejt. Agyhalott.
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #133538 üzenetére
Kicsit túl van lihegve ez a téma szerintem.
Persze nagyban felhasználás függő, és aki megszokta hogy naponta ingázik 1 seggel 1000 km-t Berlinbe annak tényleg probléma lehet, és maradjon a dízelnél.Asszony autóját elmúlt 1 évben talán 1x töltöttük nem itthon. A mobiliti tokenemmel gond nélkül ment.
Én amúgy az elmúlt 4 év/120k km alatt összesen 3 appot használtam töltésre - Mobiliti/Mol Plugee/Parkl
Ausztriában volt 1-1 töltés, amit simán lehetett bankkártyával fizetni/indítani. (terminál nem volt, csak QR kód, és weblapon kellett bepötyögni)Tegnap fater is lefoglalózott egy Y-t, elvileg 2 héten belül megkapja (fél éves, németországból hozott, most papírozzák).
Ő azért nem a mai fiatal app nyomkodós fajta, kiváncsi leszek hogy boldogul a témával. De szerintem nem lesz gond.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133547 üzenetére
igen, csak ahonnan ezek a vilagmegvalto nagy otletek jonnenek, ott a metrohalozat tipikusan a bp-i tobbszorose km-ben akar meg egy kisebb varosban kevesebb lakossag mellett is
a bp-i tomegkozlekedes tul van terhelve, igy is a legnagyobb kihasznaltsaguak egyike EU szinten (is)
a 3.6millios Berlinben a 156km-nyi 9 metrovonalon 1.5millio utas van per nap
a fele ekkora Budapesten a 1/4-d ekkora bp-i halozaton meg 1.3millio
azaz ezt itt meg igy is ~2x annyian hasznaljakabba mar ne is menjunk bele, hogy ott a tobbi 2 millio ember mivel kozelkedik, de tuti nincs ennyi bicajos
a 80km-s bukaresti metro 5 vonalan egyutt van 750-800k-s utasszam hetkoznaponta, mikozben itt a bp-in az M3 vonal egymnaga hoz 600-620k-s szamot
...de ott megis epitik tovabb meg a lesz 6-s vonal is az otopeni repterre, azzal mar 100+ km halozatuk lesz, mi meg itt meg makettkodunk hoki 39km-n tovabbra is es attol varjuk a csodat
ott 1979 vegen adtak at csak az elso vonalat, itt 1980 tavaszan a M3 mar a KöKi-g jart
3.3millios Madridban 297km metron van 1.8millio utas
2millios Bécsben 1.4millio utas van a 80km-s metronna, itt tartunk, béláim
infrastrukturalis fejlesztes nuku, de szajjal meg akarunk mindent IS, hogy tennenk vmit is
a tíííccsukki az nem a kezdo megoldasa vminek, hanem az lenne a folyamat vege
tegnap is elokerult vmi hollandiaban elo nagymagyar aki kiselodast tartott a holland bicajkulturabol Zwollebol, meg Leeuwarden-bol, amik ilyen frutti egyik vegetol a masikig 7km-s telepulesecskek
masfel ora alatt keresztben at is setalod kenyelmesen is
es akkor ezekre alapozva szeretnek egy Bp meretu, 30x akkora varosban 15-20x lakossag mellett is elerni ugyanezt
mutkor egy masik egy ilyen videki 35k-s kisvarosbol osztotta az eszt nagyon
megneztem akkor a terkepen az hol is van egyatalan, 3km volt az egesz
innen az Ulloi-tol 3.5-4km-re van az M5 kivezeto, azaz beferne ide a ketto koze az egesz[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #133556 üzenetére
Jó, de...
Most rákerestem belvárosibb parkolóház bérleti díjakra, 34k/hó/autó dedikált helyen. 15 évig fizeted a parkolást a garázs áráért. Vagy fogod a parkolóhely árát, lekötöd állampapírba, és az első évben kétszer többet hoz be, mint amennyit kifizetsz a parkolóhelyedért. Tényleg minden szinten ésszerűtlen dolog ennyit kifizetni garázsért. Lehet érvelni az ingatlanpiaci ármozgásokkal, hogy az is növeli az értékét, csak abban sok a bizonytalansági tényező, nem tervezhető, nem számolható, stb, de főleg nem folyósítható és mozgatható könnyen.
-
npera
újonc
válasz Samott #133554 üzenetére
Ha nagyon erősen absztrahálok, akkor értem a gondolatmenetet. De ha egyik napról a másikra mondjuk tokyoi árak lennének az utcai parkolóhelyekért, akkor kábé csődbe menne a nagyvárosi autósok többsége és adhatná el a kocsit gombokért. Nagyon durván megreccsenne nagyon sok ember.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133581 üzenetére
es akkor a szent BKV majd seggebol elorant hirtelen tobb szaz plusz jarmuvet, meg sofort hozza, vagy miert jo ez neked ennyire, aki amugy szinten autoval jar be Bp-re "videkrol"?
komolyan, az egyik váci f4sz is erre veri ki napi szinten a pöcsét...
ez a szokasos tíííccsukki kampany reszede helyettes megoldas meg maaaajd meg maaaaaaaaaajd meg még majdaaaaaabbabb sem lesz, ezt mindannyian tudjuk elore, de akkor ez miert ennyire jo...?
latsz vmi infrastrukturalis fejlesztesi tervet a BKK utod szervezet oldalan a kovetkezo ket evtizedre vonatkozoloag?
mert en qrvara nem
akit zavar, huzzon le a pécsÁba a tavoli agglomeracioba a gheccibe, aztan eljen ott a tanyajan a madarcsicsergesben, ...majd onnan bevonatozgat, amiert tenyleg muszaj neki
foleg azoktol rohadt vicces, akik halalfasza videkrol koltoztek fel Bp-re munka miatt,
mert a sajat szulofalujaban kozmunkas lehetne kbezeknek a kozlekedes is ugy muxik max, hogy az autoforgalmat a gyalogas szintjre rohasszak, mert infrastruktura az, aaaaa, az pééééééézbe kerul
amugy te is miert nem bicajjal jarsz mindenhova, ha ekkora bajod az autoforgalom egy neked igazabol nem is lakohelyeden? minek van meg autod...? MÁV jár, van Bubi is...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133600 üzenetére
Luxus irodaházakban csak a klímával szoktak szopni, olyan nincs, hogy mindenkinek jó legyen vagy rendesen működjön, vagy 30 fokban esetleg ablakot lehessen nyitni. 3 betűsnél kóla automatával marketingeltek, meg játékszoba, másik irodaházban a csúszdára voltak ráizgulva, mindenkinek meg van a baja. Aztán van az a szint, mikor inkább lehúzod listáról a babzsákot meg a csocsóasztalt.
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #133602 üzenetére
És a nő lehet szandálban mezítláb, szoknyában, stb.
A férfi szigorúan hosszú nadrág, ing, zokni, cipő...Persze a nő fel tud öltözni ha fázik, de nem hajlandó, inkább a klímát kapcsolja ki. A férfi nem tud kevesebb ruhát felvenni.
Kell fix 22-23 fok és alkalmazkodjon hozzá akinek nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #133596 üzenetére
Csak mert lakóparkból (gyenge tipp) a ház alatti mélygarázst tekinted alapnak, onnan extrapolálni a falusias kertes házas övezetekre kár. Azaz amíg mindenki elfér egy régióban, addig nincs probléma, kár csinálni mesterségesen csak azért, mert a város más pontjain pont szívás megállni. Itt elfért az utcában a Bentley meg a Ferrari is, pont ugyanúgy szarták le a madarak, ahogy a Volvót is. Zavarni meg senkit nem zavart egyik sem, elfért mindenki más is. A Váci úti irodakomplexumok szaporodásával itt is nő majd a népsűrűség, és változik a világ, most még vagy 10 évig nem lesz gond.
A 2 utcányira lévő lakásunk alatti mélygarázsban 5.6 millió-ért hirdetnek egy helyet a mélygarázsban, egy hónap alatt nem kapkodták el. -
Phülöp
addikt
válasz Samott #133602 üzenetére
De a dagadt izzadósnak eszébe nem jutna, hogy ő üljön a befújó alá, helyet cserélve a pulóverben didergő kolléganővel, akit esetleg az se zavar, hogy az ablakból az asztalát is éri a napfény.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133625 üzenetére
ez hulyeseg
milyen tomegkozelkedes epult a lakotelepekhez?
az Örsnel is a metro volt ott elobb es utana jott oda a varoskozpont kiepitese
ezelott 50+ evvelKapmegyere elkeszult a M3 bovites mar 3+ evtized alatt?
Ferihegyre kijar mar a M3 hogy felnyalja a 4-5 evtized alatt felepult kispesti meg a lorinci 5-6 lakotelep lakoit?
jaaaaaaa, neeeem
ezek ma is csak tervek
ekozben barmelyik europai nagyvarosban ezt csinaltak ehhez, csak itt nem
nem kitoltottak mindent is elore, hanem epitettek hozza infrastrukturat
Bécsben az uj varosnegyedhez elobb odaepult a metro bovites, mint ahogy elkeszult volna a lakotelep...de erdekes
ugylatszik hat lehet igy is csinalni
Kapmegyeren is ez volt a terv, csak olyan madjaroschan nem jott ossze az se...azota semennyi erovel le lehetne vagni bp ki-bevezeto utjait, aztan mindenki jarjon vonattal only
maris nem kene neked sem autot fenntartani minek
óóggyáá meg mindent IS a szent MÁV-l
te miert nem ezt csinalod?
meg eleve a kello tomegkozlekedesi infrastruktura az, ami hianyzik hozza
mindenki tudja elore, hogy itt ehhez fejlesztes, na az nem lesz
es ezt te is tudod igazabol, csak leszarod
IT-ban HO-bol is lehet mukodni....neked meg annyi eleg, igaz?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133629 üzenetére
Most is mutass jó példát és tömegközlekedj, ahogy illik. Reggelről nincs csiganyálam, de délután most derül ki, hogy merre megyek még csinálhatok. Tudom, tudom, minek megyek oda:
Ebből van az, hogy Újpest már önmagában 1 óra tud lenni, következőhöz egész jól szokott menni a busz, az 20 perc körül lenne, park viszont 1+ óra. 1 óra helyett kb. 2.5nél tartunk, mellé ha a reggelt nézem onnan is 30 perc környéki nyereség. Inkább nem érek rá.
És belvárosban kellene 6x20as csavar, anyával :-P
-
npera
újonc
válasz Samott #133627 üzenetére
Hol legyen az a vagyoni helyzet, hogy "megengedheti magának"? Mert nem minden élethelyezet ugyanaz, nem mindenki ugyanolyan minta szerint él. Ha csak annyi a kritérium, hogy legyen pénze mélygarázsos újépítésű lakásra vagy családi házra saját beállóval, akkor a "fűnyíróelv" elég durván tud ám aprítani egy csomó olyan ember között is, akiknek az aktuális élethelyzetét nem ismered.
Jók ezek a drasztikus megoldások mondjuk Észak-Koreában, mert egyirányú a folyamat a megmondástól a végrehajtásig. De ugyanezt a metódust civilizáltabb világban nem olyan könnyű végigvinni imho.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133634 üzenetére
Szerintem már így is drága, messze van a "túl olcsó"-tól. De ha nem mindenkinek, akkor mit fizessen meg mindenki is?
"nyilvan nem minden napod ilyen"
Ahogy legtöbb nem, néha elmélkedtünk róla, pont 2 napja írtam mikor haver eljött hozzám cuccokért. Drága, nem opció, ésatöbbi.
Mi tekerjük ki mikor Samott megint megmagyarázza másoknak miképpen kellene felvonás sokadik részt halhatjuk?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133629 üzenetére
azt nezd mar meg, hogy mikor is jarnak
meg milyen jaratsuruseggeljopofa az a nagy duma is, hogy a buszon tobb utas van, csak ha 15-20percenkent jar, akkor autoban 1 utazoval is 3-5x annyi utazo megy el ugyanott igazabol adott ido alatt, amire jon a kovetkezo busz majd
meg a buszt ilyenkor tipikusan mindig takkra fullon szamoljak, az autot meg 1 utazoval, mert jobban lehet ferditeni vele az aranyokat maguk felemajd egyszer szamold meg, es rajossz, hogy a bicajnácik ezen elmeletben megallo vakitos nagy dumaja is max akkor tuti, ha a busz meg az auto egymas mogott halad kozvetlenul 1 megallonyi tavot nezve, csak valosag meg nem ez
------------------
nekem full BKV-val bejarni reggel 6-ra azt jelentene, hogy mar 03:55kor fel kell szallnom az ejszakai jaratra ehhez fel negy korul kene felkelni
aztan Hatar uttol 617-s(?) Volan jarrattal megy ki Dh-ba
a kovetkezo busz csak 06h utan erne ki
es az sem a cegnel all meg, hanem meg ~10 perc seta
ha cegbusszal megyek, akkor 04:30-kor kell indulni azert, hogy majd azzal 05:45-50-re beessek lohalalaban (ket kollegam azzal jar, latom mikorra ernek be vele)autoval meg 04:30-kor meg fel sem kelek, meg 05:00-kor indulva 05:15-20kor ott vagyok a parkoloban, besetalok, atoltozok es ~05:30-kor hoottt kenyelmesen es atveszem a muszakot, koran reggel nincs dugo, siman lehet haladni
itt "melegvaltas" van, nem all meg az uzem 8/12 orankent
hazafele meg mivel a valtas is autoval jar 17:50-kor mar a parkoloban vagyok, 18:10 korul belepek a lakasba...vmikor elobb is
cegbusz 18:20-kor indulna, boven 19h utan ernek vele haza, full BKV-val meg kozel 20h korul
na?
szoval nekem napi ~3 ora minusz az autoBujdy kiszamolja mennyire eri meg, de en egy honapban csak 1x tankolok, es abban minden mas utazasom uzemanyagkoltsege is benne van, raadasul ceg fizeti asszem 30Ft/km-l
az is, amikor elgurulok a 4km-re levo M5 melletti Auchan-ba bevasarolni es 3-4 nagy taskaval nem a BKV-n benazom haza magam
ha zalaba megyek, arra nyilvan szoktam kulon tankolni, de az egy evben 1-2x van max[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133638 üzenetére
Onnan indultunk, hogy reggel óta ezen ugrálunk és nyomod a díleri dumát, hogy pont a kisebb pénzűeket sarcoltassák meg napi 18ezer forintos parkolási hozzájárulással, mert csak és büszkén kihúzod magad, mint egy takony politikus, hogy de hát nem tiltottam be, nem is újabb adó, ez csak egy "hozzájárulás", de bezzeggyurcsánymittetttvóna. Az, hogy ellehetetlenítenéd, az meg érdekelje azt aki szopolik, nem a Te dolgot. És akkor Ábel meg itt ül hülyén a székben és néz ki a fejéből, hogy demiééééééért?
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133647 üzenetére
Hol van most túl sok autó? Szerintem Moszkván lefelé a mozgólépcsőn vannak túl sokan, azt is meg kellene oldani, meg a tömegnyomort a 4es6oson.
Svédek meg tök mindegy, más ország, dudvákból főzik az Akvavitet, Ikeájuk van meg telejsen más világ az egész. Mint amikor a marha Amszterdammal példálózik, hogy jaaaaj kerékpááááár. Ahamm, 5 kilométer átmérőjű várost a 35höz mérni, ahol ha lakosságot számolom akkor Amszerdam, Hága, Rotterdam együtt nincs akkora lakosság, de szerintem kilesem Wikipédiáról és belevehetjük Groningent és Leewardent is. Máshol meg mást csináltak meg, Afrikában meg éheznek. Ésakkor? Svédeknél bevezették az adót és összes jómunkás meg egyéb szopni kezdett de gazdagon. De bevezették ja és akkor annyival lesz kevesebb a fizetése a DHL-es futárnak és ment a pingvinezés, hogy mi legyen. Igen, ennek mindenki örül, jövő hónaptól kezdjünk mást bevezetni, mondjuk leteheted a 10 pakk sörödet az anonim alkoholisták egyesületének, hátha beválik és akkor már írom is a levelet a svéd konzulátusnak, hogy ez milyen jó ötlet, ott is vezessék be :-D
Mellékesen mi az a "sok" autó?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133647 üzenetére
akkor kezdjuk azzal, hogy az 1millio lakosu Stockholmban 105km metro van keszen
hoppaaaaa
a 700k-s Olso-ban is lett 85km
aaa nem jo ez sehogy sem....igazabol kb barmelyik fovarost lehetne nezni az EU-ban, mindenegyikhez kepest qrvara le vagyunk maradva ebben
azaz ott (is) csinaltak ehhez ELOBB infrastrukturat, ami lefedi a varos nagy reszet
talan a lengyelhez kepest nem mert ott csak a 90-s evekben epult az elso vonal vmikor, de mar par km-n belul tuti ott tartanak kevesebb, mint 30 ev alatt is, mint mi itt 125 alatt
buszkek lehetunk erre is, valoban, jar a dabzsmaris itt megbukott a nagy osszehasonlitas alapja, amire ez a tííccsukki balfaszkodas elojott, mert itt akkor ernenk el ezt az aranyt ebben, ha perpill most 180km lenne a 39km helyett mar keszen, es ok nem epitenenek tovabb egy metert sem
na?
nem ugy akartak ezt bevezteni, hogy arrraaaaa níííííícspééééz, de tííccsukki, mert jujjujj megfulladunk
a norvegok most is epitik mar a (most figyelj) 6-s vonalat, es 7-snek is keszen vannak a megvalositasi tervei... ezt egy mindossze 700k-s fovarosban
es ott meg is fogjak csinalni azt is, es elobb, mint itt a 40+ eves tervekbol lesz vmi unnepelyes kapavagas
miert nem fold alatti vasuti alagutat csinalnak ezek is inkabb, mint az okos magyarok?az ilyen megfullados az nyugodtan koccoljon ki az agglomeracioba, aztan majd bevonatozgat arra, amire tenyleg fontos
ennyire egyszeru lenneegyatalan nincs tul sok auto
a bicajnacik csak azert hazudjak ezt ossze mindenfele korusban eltulozva ezt is, hogy a dramakiralynot jatszak
erdekes, sajat magukat meg olyan soknak latjak, de barmerre jarsz meg alig latsz bicajost
meg ha 20 auto lenne a nevemen, akkoris csak 1 seggem vanbuszokkal is azert ervelnek mindig ugy ezek, hogy az takkon tele nezik az autoban meg csak a vezeto ul szerintuk, hogy szandekosan torzitasak a statisztikat maguk fele
kozben nem sok olyan busz van igazabol, ami egesz nap fullon jar, autokban meg atlag 1.6 az utas
maris sokkal masabb az arany igy nezvecsak nem is nezed mennyire atb4sznak vele valojaban, es benyalod szo nelkul ezt (is)
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133657 üzenetére
az hogy nem behajtani tilost rakatsz ki, hanem eleve kifizethetetlen havi 300k-s parkolasi dijat szedetsz barmilyen kanyardumaval, az ugyanaz igazabol
ez olyan kb, mint a felsooktatasban nem tandijat vezetunk be, hanem onkentes tanulmanyi hozzajarulast, ami nem kotelezo, csak ennelkul meg saaaaajnos nem jarhatsz be
de az nem "tandij", mert mas betukbol es tobb szobol allo osszetetel
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz Samott #133635 üzenetére
Értem én, de azt te is érted, hogy ezzel nagyon sok ember/család reccsenne meg, akik most is a határon balanszíroznak és ha nincs autó, akkor nem jön ki a rutin.
És persze lehet feszegetni, hogy legyen mindenkinek spórolt pénze és takaró, meg nyújtózkodás, de azért sejtjük, hogy az átlag nem 100 tartalék bitkoin mellett él egyik hónapról a másikra...
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133652 üzenetére
Milyen dugóban? Mettől hívjuk dugónak, autó/órában számolod, vagy kereszteződésben állásbóll? Meg tudjuk fogalamzni műszakilag értelmezhetően? A kb. 5 évvel ezelőtti állapotokhoz képest kb. üres a város. Szerintem 2005-7 közt is van egy csomó csiganyálam, lehet még elő tudom szedni valami ehető formátumban.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133652 üzenetére
Ez gondolom múltkor kimaradt, de már megfejtettük, hogy a parkolást hívod dugónak. Amit ha vastagon megfizetnék itt a panelban, akkor jobb lenne a nyóckerben. Aztán meg csodálkoznak ha drága és kihalt lesz a belváros, meg építeni szeretnék ezt a Margit-negyedet vagy mit. Pár év múlva meglátjuk. Kérdés, gyártsak-e statisztikát és ki csinálja meg bicajjal?
Lehet csak szerencsém volt, kérdés mennyi kell még?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133694 üzenetére
nalunk senki nem fizet
te sem fizetnel
meg szerintem mondtam mar regebben hogy egeszen a Jozsef Attila ltp-g siman meg lehet allni free es azert az mar 9ker es van metro is...es mar jar is
kb az Ecseri utig be lehet dzsalnitobb P+R is kene, de azt latvanyosan masszivan leszarjak, hogy csinaljanak
a Kelenfoldi PU-nal van evek ota messze a legnagyobb P+R 1500db hellyel, 100%-n megy azaz van ra igeny
es mi tortent? nagy budos semmi
5k P+R van egesz Bp-n, evek ota nem is lettek ujak csinalva = óóóddd meg
de azt elvarnak, hogy hasznald azt, amibol nincs...qrva logikus vegulisBécsben kozel 30k db P+R parkolo van, ha mar mindig nyugattal ervelnuk, mit kene onnan atvenni..
meg ott (is) eleve kijar a metro a kulso keruletekbe is, es nem a varos 100 evvel ezelotti teruleten jar csakerre nincs vmi nagyon jo megfejtesed videkikent...?
most megint elkezdtek a parasztvakitast mar a jovo evi onkoris valasztasokra pre-kampanyolva a Kapmegyeri M3 metrobovitessel
tarlos pubiek minimum 2x eljatszottak mar ezt, es akkor sem lett belole semmi
pedig neki volt kormanyzati hátvihara is, meg a 4ker-i télikabát zsótti polgarmester is egy ősjaffás[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #133694 üzenetére
Te is kapsz nálunk ingyen városhatáron belül lévő falun, ha erre jársz. Reggel sikerült egész jól behatárolni, hogy ahol már most is fizetős, ott, de ott sem mérted fel, hogy mennyi futárt, szolgáltatót, akármit a hátán cipelő, és az üzemeltetéshez szükséges, de létszükség határán vegetáló akárkit szorítanál ki vele a megélhetésből. Szociális összeomlás határán billeg az ország így is, hagyd a felszínes átgondolatlanságot a politikusokra. Ők nem képesek jobbra, neked azért még megy.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133701 üzenetére
Tegnap még a parkolás volt. És akkor minden lámpa előtt ha van 4 autó, az már dugó, ugye? Szóval mégis nullázzuk le tiltsuk be? Vagy akkor csak nappal, mert éjszaka max. a Barba Negra kihajtója lesz piros és időnként az Aréna környéki utak? Kellene dinamikus KRESZtábla, meg csak akkor fizetsz a parkolásért, ha pirosat mutat a Waze :-D
Persze, hogy göcsölünk, tolod itt agilisbe, azt sem tudjuk mit de fél naponta változnak a feltételek. Én csak azt szeretném tudni, hogy hol mi vár ránk, de hát azt úgy látom nem lesz egyszerű kideríteni. Lényleg, hogy kussoljon és fizessen a paraszt, eddig értem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Autós topik
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Hyundai, Kia topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- E-book olvasók
- Milyen monitort vegyek?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen