Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz zetor2000 #15392 üzenetére
nem az érdekel, hogy rejtett legyen, hanem hogy ne wifis sokkal több wifis cucc van, ez tény, de zigbee meg zwave meg minden más holmikból is akad azért választék, innentől nem fáj, ha meg tudom belőle oldani, amit szeretnék. de még nekem is odébb van ez. igazából okosságra nem is vágyok, megelégszem a távolról nyomkodható kapcsolókkal.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #15570 üzenetére
Ez egy ilyen kis nyüzüge kis mikro cucc. Csoda, hogy van kép. Valami 50 gramm az egész talán.
Ha 4K felvétel kell, akkor szerintem 3" alatt nehéz megoldani. A mikró cuccokra van olyan FPV-kamera, ami egyből FullHD cucc is (tehát megy analóg stream rádiós linken le, a másik oldalon pedig memóriakártyára menti le a FullHD anyagot).
Ha majd egyszer feltörök, akkor veszek valami FullHD kamerát, aztán ráaggatom az 5" drónra. Az már röhögve elbírja, de az 5"-os annyira fosatós a 4S akksival, hogy még erősen csókolommal köszönök neki. A 3" a 3S akksival is elég agilis, de ott valahogy nem érzem a térdremegős félelmet, pedig az is csontig tudna vágni a húson át, ha jól pofán csűrném magamat vele. Szóval eléggé komoly tisztelettel viseltetek a propellerek iránt.
Most tanulok szépen apránként a pici drónokkal, hogy felvértezzem magam az 5"-ra.
Ez egy 6S, ami már agyhalott, nekem csak 4S van. Az nem hipertérugrás, csak top fuel dragster...
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #15552 üzenetére
Durván túlhajtotta az indexet. Lehet, hogy a BMW újabban már a felhasználói szokásokra alapozva tervezi az index élettartamát. Tehát legalább 100 tripla (3 pittyenés) indexelés 15 év és 350k km alatt a követelmény. Ez 101-et indexelt és ki is égett az index.
Avultatják a mérnökök jól....
-
FőDudu
addikt
válasz zetor2000 #15866 üzenetére
Most vettem hurkasuto talat a bogracs allvanyra
Ilyen 10cm magas es eleg lapos cucc ami 3 lancon log es ra lehet akasztani a bogracstartora.
Vagy epp rarakni a gazzsamolyra - azt is most vettem.Franc se gondolta, hogy nincs hozza nyomascsokkento meg cso.
Mindegy, vettem a gazkuton. Cso, reduktor, bilincs, 5kg gaz volt 20 euro - szoval ma este mar suthetunk.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
eattila
csendes tag
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #15994 üzenetére
Igazából ez elvileg mindegy, ameddig a minőségbiztosítási rendszer elég robosztus. Az operátornak csak annyira egyszerű és elronthatatlan feladatot lehet kiosztani, amit a poka-yoke segítségével meg tud csinálni. Legrosszabb esetben a belső selejt aránya nagy, de vevőhöz selejt sosem kerülhet ki.
Ha jó a minőségbiztosítási rendszer. És most nem azt értem ez alatt, hogy néha van semmire sem jó audit. Az egy része egy nagyobb folyamatnak, de nem attól lesz jó valami.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #16002 üzenetére
Értem amit mondasz, de manapság már annyira multikulti Németország is, hogy már simán dolgozhat második generációs török vagy albán vagy afrikai vagy akármilyen német állampolgár egy soron. És simán lehet, hogy elvégezte az iskolákat jó eredménnyel és beilleszkedett és szépen dolgozik. Meg persze az ellentéte is, de akkor nem is hiszem, hogy odaengedik a sorra. Szóval ez, hogy ki és hol gyárt autót komplikáltabb, mint az ember gondolná.
Arra tudok gondolni, hogy amikor elkezdték Törökországba és Észak-Afrikába portolni a gyártást az OEM-ek, akkor az elején nem raktak be elég poka-yoke megoldást a processzbe és a kreatív sori dolgozók "kioptimalizálták" a saját megoldásaikat kútfőből, aztán ment ki a selejt ezerrel. De utána észbe kaptak a gyártók és lekezelték az emberanyagból adódó sajátosságokat.
Én azon agyalok néha, hogy mit fognak csinálni, ha Észak-Afrika is túl drága a gyártásra. Mennek Közép-Afrikába? Ha az is túl drága lesz, akkor meg új világháború?
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #16002 üzenetére
meg egy masik mernokgarda "kicsit" megkurtitja a gyartaskoltsegeket
mert ha nem ruppotlankodtak volna el az anyagot a lancbol es az auto kiskerbrutto vetelara par ezerrel tobb lenne egy normalisabb fajatval, akkor mar tuti megsem vennek
érted 9misiert megveszik zokszó nélkül, de 9misi+5k-ert már: aaa, anya, ez draga, vegyük inkább a pözsót odaát 9misi+3k-ért
több drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #16012 üzenetére
Ilyesmi vagy nagyobb kell otthonra. Még az ükunokáknak is jó lesz. Tartós cuccok ezek.
-
Sipi-
tag
válasz zetor2000 #16012 üzenetére
Aldi/Lidl-ben én eddig csak nagyokat láttam, vagy szivargyújtós minit. Az Abac 33e volt és még az Aldiban vettem hozzá egy doboz kiegészítőt (cső, pisztolyok, festékszóró, stb.) azthiszem 7ezerért.
A 6 literes folyamatos fújással csak pár percig bírja, hiába megy, de utána egy perc pihenőt tartasz és annyi idő alatt megint felnyomja a tartályt 4-5 bar-ra.
Én azért vettem, mert a klímások karbantartás címszó alatt kifújták a kültérit kompresszorral, a beltérinek a műanyag szűrőjét kimosták vízzel és befújták a beltérit spray-el. Mindezt 8-10ezerért. Ezt én is meg tudom csinálni. Klímatisztító spray Tescoban is van 1500ért, és én még a beltériket is kifújom a kompresszorral.[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Samott
addikt
válasz zetor2000 #16179 üzenetére
Ezek a cuccok, amiket mi rendelgetunk mindig repulovel jonnek. Hacsak nem valami dognehez cuccot rendeltel szinte biztos hogy repulovel jon. En meg nem kaptam maskent soha. Nincs olyan hajo ami a tracking alapjan ideerne ennyi ido alatt. Ott a postan meg itt a postan ulnek rajta sokaig, az utazas az max par nap.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz zetor2000 #16273 üzenetére
Vannak itt egyebek is, ami szerintem neked kell
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Sipi-
tag
válasz zetor2000 #16291 üzenetére
Azt a két lemezt (amivel ki lehet szedni a rádiót) esélyes, hogy adják az új rádióhoz. Nissan-nál viszont lehet, hogy kell egy átalakító Nissan csati -> univerzálisra (2000-res Almerához kellett). 1-2 ezer forint volt, de fogalmam sincs hol és mi a neve
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
veterán
válasz zetor2000 #16305 üzenetére
fülesem nekem is van kínai ami jó és olcsó is, KZ márkájú, de arról van sok teszt meg minden. de a kínai fejekről alig van valami. a később frissíthetetlen androidjaiktól meg különösen tartok... egy jó megoldást tudok elképzelni, ha a rádió nem ad ki analóg jelet, hanem utána van egy dac meg egy erősítő, de akkor meg már rég nem olcsó az egész történet.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
WiZARD
addikt
válasz zetor2000 #16364 üzenetére
A sötétítő csíkon kívüli rész fóliázható, ha 75% felett marad a fényáteresztő képesség. De mivel gyárilag színezett a szélvédő, így bármi további sötétítéssel 75% alá kerülsz, ezért gyakorlatilag nem fóliázható.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #16482 üzenetére
ha nem vastagabb egy benzinkuti tankolocsonel, akkor vegulis nem para
csak az belul ureges es nem réz (8900kg/m^3) jórésztsezrintem amugy ugy lehetne hogy ne kelljen emelgetni, hogy a kabel egy oszloprol log lefele es kb addig er le, ahol a toltonyilas van
es akkor max par cm-t kell emelni rajta, meg kevesbe hozzaferheto is a lopas ellentöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #16482 üzenetére
A "standard" bringás edzőköröm egyik kanyarjában van egy asszem 24-fejes Tesla Supercharger pont. Ott egyszer a vicc kedvéért bebringáztam, aztán letámasztottam a bringát egy Supercharger fejhez és megnéztem a töltőkábelt alaposan. Jó merev cucc, csomót nem kötsz rá könnyen. Rövid is, nehogy hülyeséget csináljon a kedves kuncsaft. És van tömege. A Supercharger jelenleg ezt tudja:
Tesla supercharging stations charge with up to 135 kW of power distributed between two cars with a maximum of 120 kW per car.[13][6][14] They take about 20 minutes to charge to 50%, 40 minutes to charge to 80%, and 75 minutes to 100% on the original 85 kWh Model S. The charging stations provide high-power direct-current (DC) charging power directly to the battery, bypassing the internal charging power supply.[1] The next version of Supercharging is expected to charge with more than 350 kW.
"Tesla Björn" régi videójában talán 350 vagy 380A körül volt a csúcs. De lehet rosszul emlékszem. Az már szép áram.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmvilág
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen