- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- C# programozás
- Max
- Linux kezdőknek
- Microsoft Outlook topic
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Játékfejlesztés
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Samott #33163 üzenetére
29 a szókincses (de mit basztam el?), a számos-jeles hálózati hibával megállt, és huszonx kérdés után nincs az az isten, hogy újracsináljam. vagy nem tudom mi lett, egy kérdés után dobott kapcsolati hibát, de továbbengedett, a számláló viszont nullán állt. viszont abban sokat segített, hogy ahol hat jel volt, sokszor ott is elég volt az első 3-4-et átfordítani számra.
[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #33180 üzenetére
Pedig Csokonai csalfa,vak remeny-t irt.
Masik ilyesmi verset nem tudok. Lehet muveletlen vagyok.
FőDudu
-
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Samott #33281 üzenetére
Véletlenül sem a Te hibád! Ha átmegyek a piroson, onnan kb. MINDEN az én hibám!
Azon vagyok fennakadva, hogy ha ez az agyhalott rendesen felöltözik/felszereli a kerót, akkor "csak" anyázol, mert látod a futárt, nem pedig éppen nem csapod el. Ráadásul ha piroson megyek át, akkor illik figyelni arra, hogy:
1. nem számítanak rám
2. akinek zöldje van, az jönni fog.Szóval nem Te vagy a hibás, pont azon koppant az én állam is, hogy hogyan lehet valaki ilyen suicide...
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #33345 üzenetére
Utcai lámpánál dinamikusan indulás az NEM 3 másodperc alatti 0-100 idő. Igazából a 8 másodperc is ilyen túlpörgetett Keleteurópai őrület normál forgalomban, kultúrált országokban lazán vonulni szokás, ahol nem használod ezt ki. Előzés sem indokolja különösebben ezt a teljesítményt, ha szükség van rá, akkor veszélyes előzés volt.
-
npera
újonc
válasz Samott #33370 üzenetére
Alapvető különbségek vannak az összehasonlított kocsik között. Teljesen más a koncepció, mások a részletmegoldások.
A Model S és a Model 3 más invertert és motort használ. Más a fókusz is. A Model S egy eléggé rossz hatékonyságú (magas fogyasztású) autó brutális teljesítménnyel (gyorsulással), a Model 3 sokkal kisebb fogyasztású.
A Tesla 400V DC rendszerű, a Taycan az első széria 800V DC rendszer. Gyakorlatilag annyi közös van bennük, hogy "áram hajtja".
Ennek ellenére eléggé hamar leírta a topik a Taycant, mivel drágább és rosszabbul gyorsul. Még a mérés elve sem azonos. A Tesla gyorsulási számai a Motortrend-féle módon jönnek ki, amikor elő van feszítve az egész hajtáslánc és a kocsi már gurult egy lábnyi távolságot. A Porsche meg álló helyzetből mér.
As does the NHRA, we subtract a "1-foot" (about 11.5 inches in reality) rollout from the launch to replicate dragstrip time measurement equipment.
-
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Samott #33541 üzenetére
Az osloi példa nem rossz, vannak benne megfontolandó elemek.
Ellenben azt látni kellene, hogy Budapesten ez nagyobb előkészítést igényelne, mert ha pl. az V. kerből tiltanád ki a kocsikat, akkor kellene 5-10 ezer parkolóhely az V. ker szélére. Nem látom, hogy az hol férne el.
Lehet gyalogoltatni az embereket, de 2 kilinél többet kevesebb fognak gyalogolni, ha nem nagyon muszály. Szóval az V. kerületnél sokkal nagyobb területet nem igazán lehetne a zónába bevonni...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #33561 üzenetére
eleve azt kene megoldani hogy a metrovonalak elerjek Bp hatarat vegre
azert vhol vicces, hogy most is ott van a veguk, ahol 1950-ben, amikor terveztek meg Bp hatara volt
nezd meg a 60-s evekben Ors vezer teret, kb egy pusztasag volt meg a 9-19ker a Hatar ut-nak is vajon miert az a neve ami...?
na azota onnan kb 8km-re van a Bp hataraaki mar annyit bejott autoval Bp-n belulre, ahol atszallhatna az egyik metrora, az nem feltetlenul fog a hatralevo 3-4km-s utra mar kiszallni a kocsijabol
na meg P+R az merre van par demozni valo helyen kivul?
M4: eszak-keleten Ujpalotan at az M3 bevezeto a Polus centernel, delen a M7 bevezeto a Tesco-nal
M3-nak reg ki kene jarni a dunakeszi Auchanig a Kapmegyeri ltp-t is erintve eszakon a felszinen haladva, delen meg Ferihegy 2-re vecsesi Airport centert erintve, itt is ott is eleve lehetne egy baszomnagy P+R, ott reggel lepesben halad a forgalom
M2-nek nyugaton Budaors, keletlen meg a Stadion-tol elagazva Kobanya-Rakosborzaszto kozpont, majd onna ki Pecelig... ott is reggel csillioan jonnek be autoval
M1 igazabol kimehetne a Dunaig a Vorosmarty tetol, mert az alagut kozel addig keszen is van, a masik vegen meg a Vasutmuzemnal akar a felszinen is
ezekenek tobb ertleme lenne, mint a faszom stadionokat csinalni a semmire szazcsilliardokert
ja es a M1-t kb 4.5km-s vonalat a Vorosmarty tertol a Varosligetig 1.5ev alatt csinaltak meg tokkal-vonoval ezelott 120 evvel
1894-ben hataroztak el a megepiteset es 1896 marcius-aprilisban mar kesz volt, mert majus elejen mar atadta a FerencJoska
szoval vmi modernebb technikaval mint a kubikos talicskaja, kicsit gyorsabban is lehetne haladni a felszin ala epitett vonallal ahogy pl Nagyvarad ter es a Hatar ut kozott is megepult anno az M3 vonala[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #33596 üzenetére
Most egy hetig volt lehetosegem egy serult gyerekkel talalkozni. 25 eves, kb 5 eves szinvonalon.
Persze memoriaja durvan jobb az atlagnal, mindenre emlekszik, de csak bizonyos eteleket eszik meg, cipojet nem tudja bekotni.
Joindulatu, kedves ember. Szuleit nem irigylem. 25 eve van egy ovodas gyerekuk.
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #33611 üzenetére
Japp.
Kollega szerint hetvegen megint jon a meleg. 30+Touchscreen vs 'ricnis' joystick (Audi/BMW UI vezerloje) eseten en az utobbira szavazok.
Ahhoz nem is kell odanezni, a feedback is jo hiszen minden mozdulatnal ugrik egyet a menuben...Vagy kormanykerekrol, ahogy pl az album listaban szamot valaszt...
Nyilvan a szamok a HUD-on vannak, igy nem kell levenni a szemet az utrol...[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Jahno
őstag
válasz Samott #33927 üzenetére
"nics ertelme a lidarnak: mert ugyanabban a tartomanyban lat mint a kamera."
Ezek szerint csak megvilágítja. És akkor ez sem az alap kamera, hanem fene tudja, mert maga a szabvány látható fényt is mond, az meg kicsit csúnya lenne így ekkora méretben. Szóval ismét bonyolult.
-
npera
újonc
válasz Samott #33927 üzenetére
Ha neked ott józannak tűnik, akkor legyen úgy
Még a másik csávó mondatába is belevág, hogy még egyszer bekiabálja, hogy "DOOMED!!!", miközben ízzad, mint az állat és a szeme is teljesen ki van akadva. A józanság és visszafogottság jegyében. Az is lehet, hogy nála ez default állapot, de ha jól értem nem teljesen idegen tőle a betépés és befolyásolt állapot.
A LIDAR és a kamera ugyanazon a frekvencián működik, úgy érted? Ez meglepő lenne, de ha Musk mondja, akkor tutira így van.
-
npera
újonc
válasz Samott #33940 üzenetére
Akkor lehet egy másik videóról beszélünk.
Nem kötözködni akarok, de nem kevered a koncerteken és rendezvényeken gyakori lézershowt a LIDAR-al? Amit én láttam eddig az nem látható tartományban működött. Durva lenne, ha látnád a sugarakat, megőrülne tőle mindenki annyira zavaró lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 4090 Trinity OC - ÚJ - Beszámítás: OK
- Kool.star KS80 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- Q13 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- Manli GeForce RTX 3080 10GB GDDR6X - Beszámítás: OK
- InPods 12 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia