Új hozzászólás Aktív témák

  • WiZARD

    addikt

    válasz FőDudu #57675 üzenetére

    Nem tudom mennyire fontos szempont valójában, illetve mennyire mennek rá, hogy minden lehetőséget kiaknázzanak. Meglepne ha egy gyártó a megszokott lemezvastagság helyett csak egy modellhez használna jelentősen mást. Ezért is általánosságban, márkára kérdeztem és nem a modellre.

    E-tronnál, Hondánál kitalálták az elektromos visszapillantót. Mert az milyen menő csökkenti a fogyasztást.
    Arra már egyik se figyel nagyon, hogy milyen gumit/felnit tesznek az autóra. Teslánál van az aero wheel, szigorúan 1 méretben. Többieknél ennyi sincs.
    Leaf-esek próbálkoznak mindenféle diy megoldással, 2-4% körüli fogyasztás csökkenésről írnak pályán, csak a felni lyukainak betömésével/1 szintre hozásával.
    Hyundai úgy árulta 1-2 évig a Kona-t hogy valami ótvar fos gumi volt rajta. Aztán egyszer csak eszükbe jutott, másik gumit tettek rá, és 8%-ot nőtt a hatótáv ezzel. :Y

    Külső szemlélőként tök furák ezek, és felmerül a kérdés, hogy egyéb, nem szembeötlő helyen vajon mennyit lehetne még javítani 1-1 autón.

    [ Szerkesztve ]

    Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

Új hozzászólás Aktív témák