Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz -NoVa- #33305 üzenetére

    Egyenként nem tudok válaszolni a többi anti-Porsche kommentre, de Novával értek egyet.

    Nézzétek meg a Fully Charged kis riportját a Taycanról, ahol a gyorsulások konzisztenciáját tudták kipróbálni egy töltéssel számolva csak. És drámai volt a különbség a Teslához képest. A Porsche modelljei tipikusan tudnak mozogni pályán is anélkül, hogy 1-2 kör után elkezdeni elforrni a fék vagy bedőlni a hajtáslánc. Az, hogy a derating ennyire érzékelhetetlen a kuncsaft számára nem kis fegyvertény.

    Az, hogy nem mentek rá a mindent űberelő gyorsulásra cserébe elég piciny kompromisszum. Nem annyira lassú a jármű, hogy sárga jelzőfény kell a tetejére.

    A hatótávval kapcsolatban is érdemes lesz kivárni. Vannak néha csúnya meglepetések a hatótávokban, ha nem teljesen optimális környezeti viszonyok között tesztelik. Én inkább kivárnám a valós teszteket és nem a NEDC és WLTP számokra repülnék rá.

Új hozzászólás Aktív témák