Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
válasz ncc1701 #29151 üzenetére
Egyébként nagyon igaza van, építsék be az üzemelési költséget meg a pincér díját az árba, ne ezen múljon. Jobb helyeken beleteszik, ha azon felül adnál, megmondják, hogy szervizdíj is van, és ha ennek ellenére is adsz, megköszönik. Kártyával, csakis. Ahol csak feketén jönne ki a fizetés, ott emeljenek árat addig, hogy kijöjjön. Ha annyiért csődbe mennének, akkor szar az üzleti modell.
-
Samott
addikt
Mozis, erdekes: Why All Movies From 1999 Are The Same
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
válasz -NoVa- #29152 üzenetére
Tök jól hangzik ez az emeljük addig az árat, hogy kijöjjön, és én is örülnék ennek, csak amíg ilyen elb*szott, felemás a "rendszer", addig ez nem fog működni
Nehezen lesz ez működőképes, ha egy szakmunkás jobban tudja érvényesíteni az érdekeit, mint bármi más alkalmazott, és így neki sokat kell fizetni, de az általa/vele nyújtott szolgáltatásra nincs fizetőképes kereslet, mert hiányzik a következő társadalmi réteg.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #29156 üzenetére
Miközben itt a belvárosban 800 vagy 1000 forint feletti sör árak vannak olyanból, amit 200-600 méterrel odébb fele alatt megkapsz. És ahol 1ezer pénz a korsó, ott sejtem, hogy a kiadások is, viszont bazi nagy a forgalom és olcsóbban szerzik a hordót is. Sok minden nem érthető és valahol el van baszva.
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #29159 üzenetére
Mostantól egy darabig semmire nem tudok felelősségteljes választ adni, ugyanis kevert salátát reggeliztem pesztóval.
-
ncc1701
veterán
Kollega tizen éves bakancs uzukiját ugye hátulról eltrafálták. Papírozás rendben, kötelező majd fizet, meg lesz csináltatva. Ja, persze. Első körben uzuki márkaszervíz közölte a főnivel, h vigye innen, mert 20eft-os óradíjuk mellett ez gyakorlatilag gtk. Szemre kell rá egy bontott lökös, illetve egy bontott hátsó (ötödik) ajtó. A biztosító meg lóf@szt nem fizet. Ez azért érdekes, h akkor minek fizetem a kötelezőt?
-
Samott
addikt
válasz ncc1701 #29161 üzenetére
Amikor nekemjottek en direkt a biztositora biztam a javitast. Nem penzt kertem meg utannajartam hanem azt mondtam csinaljak meg. Jott a karfelvevo, osszeirta mi serult, felrakta valami licitalos cuccba es jelentkezett a gyoztes a telefonomon, megbeszeltuk hol adom le (de el is jottek volna erte ha kerem) es hogy mikorra lesz kesz. Semmi mas dolgom nem volt vele, leadtam es elhoztam a kesz kocsit.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz ncc1701 #29161 üzenetére
Bontottat nem adhat el, de azért ez nem ilyen egyszerű, hogy lófaszt nem fizet. Nekm mindegyikre adott X pénzes ajánlatot, amivel csinálhatok, amit akarok. Opelnél rá sem költöttük az autóra, tök mindegy volt. Seatnál meg vagy 6 pótszemle és a végét már ismeritek. De az biztos, hogy új lökös, csiribiri, nekem is kocsi értékének kb. felét vitte el a javítás.
-
Samott
addikt
válasz ncc1701 #29164 üzenetére
Az egy opcio hogy a biztosito fizet, az alap hogy a karodat helyrehozzak. Ha ugyes vagy es a penzbol olcsobban megjavittatod akkor penzt kersz, ha nem akkor javitsak meg. Mondjuk oreg autonal lehet szivni vele az ertekvesztes miatt, de a punto 10 eves volt es nem kellett rafizetnem.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
ncc1701
veterán
válasz FőDudu #29168 üzenetére
Én is ezt mondtam. Amellett hülyeség arra érvelni, h egy régi autót új alkatrészekkel javítva az majd értékesebb lesz, pont fordítva, ha törve volt akármennyire is, mindenki azt feltételezi, h kb fejtetőre volt állva, meg gombóccá volt törve. És majd még a fotóknak sem hisznek kb.
-
FőDudu
addikt
Es az tobbet er? Jobban ved? Netan szebb? Mas barmiben is?
Biztosan nem 10 eves az is es raktarban rohadt azota?
Par fogyasztovedelmi pert megerne a biztositok ilyeten gyakorlatanak megkerdojelezese.Azert mert valamit a kezdetektol ugy csinalnak, nem biztos, hogy jol van ugy.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #29172 üzenetére
Próbáld ki, de amit ekkora méretben csinálnak és teljesen másért szoktak a seggükre verni, így nem merném azt tippelni, hogy nem jogszerű. Az új az biztos sérülésmentes, de esetemben volt még pár közvetett kiadás is, valamint olyan, hogy hátsó lámpabúra. Azok speciel biztos jobbak és szebbek, mint a 10 éves. Lökös sem fáradt annyira, de 1 napig biztos szebb, mert karcmentes :-D Bármit meg tudnak indokolni.
-
ncc1701
veterán
Ettől még az autód nem lett tőle értékesebb. Mert töretlenként tuti többet ér egy autó.
Múltkor volt egy eset, fickó kocsijára rádőlt egy fa. Pereskedés lett belőle, végül a kerület, vagy az önkormányzat kifizette a javítást, és utána még értékvesztés miatt is kifizettek neki egy jókora összeget. Merthogy egy javított autó már nem ér annyit, mintha sértetlen lenne. Na, szerintem ez dettó ugyanaz a szitu.
-
Sipi-
tag
válasz Samott #29166 üzenetére
Kb. 6 éves volt a Picasso-m amikor megkoccolták, ott nem számoltak amortizációt. Bevittem a szervízbe, kárszakértő megnézte, pár nap múlva lekapták a hátsó lökhárítót és újabb pár nap múlva visszarakták megjavítva. Ott csak pár aláírásomba és a háromszori látogatásba került a javítás.
Szüleim 22 éves kocsiján viszont 50-65% amortizációt számoltak (sérült volt a lökhárító egyébként is másik helyen). Számla nélkül viszont pont annyit fizetnek, mint amennyiért a szerelő megcsinálja. Bár most még várnak a biztosító válaszára, hogy mit jelent az, hogy számla nélküli javítás de a javítás számláit mutassa be :)
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
zetor2000
senior tag
válasz FőDudu #29182 üzenetére
Az a gyár szerintem be is zárhatna, amelyiknek van 10 éve eltett alkatrésze. Mert az akkor raktárra gyárt. ami a kapitalizmusban eléggé nagy luxus.
Azt megértem, hogy van gyár, aki eltesz a termékeiről minden infót elektronikusan, ilyet láttam nyomdagép gyárban. Ott ~20 évre visszamenőleg kapsz az eredetivel megegyezőt, nagy pénzért. De azt a gépet használják 40-50, ritka esetben 60 évig is, akár.
De hogy egy ilyen kopó-fogyó termékben, mint a szgk. tuti nincs 10 éves alkatrész az tuti. Talán a Trabantnál még lehetett, bár azok se tudtak eleget gyártani, szóval az alkatréáész ugyan ugyanaz volt, de nem 10 éves. Szerintem ezt nem engedheti meg egy gyár.
Azt esetleg, hogy ha kell, legyártja neked, rendelésre.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
#09908736
törölt tag
Tegnap elkezdtem aggódni, hogy kevés lesz a raktér...
-
zetor2000
senior tag
válasz eattila #29184 üzenetére
Nyilván van, amit ésszerű tárolni. De egy adott alkatrészt nem biztos, hogy megéri. Nem a hatos csavarra gondolok, meg a kárpitrögzítő bolhára, ami mindig kellett, meg fog is kelleni, de az ilyen lámpabúra neg kesztyűtartó fogantyút már nem éri meg raktározni. A terveit el kell tenni egy szerverre, azt ha kell, majd le lehet gyártani megint. De 10 év alatt kijöhet 2 ráncfelvarrás, vagy 1 facelift meg egy rendes átdolgozás / új generáció, és akkor alig marad valami az eredetiből. Az eredeti alkatrészt csak kerülgetni fogja a gyár, meg rugdossa a dolgozó... szerintem csinálnak egy rendes tartalékot, azt kiadják a márkaszervizeknek, egy minimált a nem márkaszervizeknek, és vége. Amikor elkezdik tervezni a faceliftet -az elsőt- meg is lehet tudni, mi marad, és mi megy, a szükségtelen alkatrészektől meg is válhat a gyár.
Az utángyártók majd megoldják.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #29183 üzenetére
hat nalunk a froccsgepbe amikor behanyt a hidroszivattyu tavaly februarban, akkor kiszedtuk mi, kivittek az ceghez az Angol utcaba, akik 2 het alatt "felujitottak"
kerult egy het szamjegyu osszegbe a munkajuk, aztan 3 het mulva ugy kalimpalt, hogy ihaj
akkor jott a vita, hogy akkor ez a javitas garija vagy most mi lesz, de hogy most nem tudjak, majd 2 honap mulvara tudjak felvenni elojegyzesben, mert ez olyan regi, hogy nincs hozza mar alkatareszuk, meg ujat nem tudnak most adni, csak 4-6 honap(!) mulva
'nyatok 'itsajana akkor berendeltek a gep gyartojatol a szivattyu modult kompletten
es baze, 2 munkanap mulva ott volt a 3 fokozat egyben, innen a kozeli Luxemburg-bol
pedig a gep 15+ eves, es volt nekik hozza raktaron novicsento ujan
jott is hozza meg ket muki is beinstallalni meg bekalibralni a vezerlo szamitogeppel2eve nyaron megkerdeztuk ezt a M....n-R...h nevu ceget egy masik ugyben is, hogy kene egy bizonyos fajta linealis csapagybol 30db-ra arajanlat
eleg populris meret, szoval nem egy specialis meretu horror ritka technikarol van szo
jon a szerenytelen valasz, hogy 7x k/db es most nem tudnak adni, csak 2.5-3honap alatt 8-10db-s reszteljesitesekben, meg egy-egy csomagnal ennyi lenne a szallitasi koltseg meg pluszban Bp es Dh kozott
ez komoly...?
utana megkerdeztuk a gep gyartojat is toluk mennyi lenne
darabja 5x k es 3 munkanap mulva itt van
viszont ezektol ha 200db-t kernenk, akkor 200db van itt 3 munkanap mulva, mert nekik van raktaron annyi is azonnal
de extra felarert 24h-s szallitast is tudnak, 1600km-rol, gyorspostavalhatdebaze, ha a qrva PCX-tol berendelek vmit, akkor 50k felett free szallitas van, akkor egy 2+ millios tetelnel ferjen mar bele annak a qrva magyar cegnek a free kiszallitas szinten, foleg ha mar ok nem tudnak azonnal teljesiteni, csak kb 3 honap alatt, es a gep gyartojatol is olcsobb kb 20k-val darabja, azaz majdnem 600k-val az egesz, aki szinten veszi ezt vhonnan, mert nem o gyartja, es keres rajta, ugy adja el nekunk tovabb
mi meg a magyar kepviselettol kaptuk volna ahhoz kepest kb 25-30%-l tobberttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
azt ertem
de az a linearis csapagy hogy dragabb innen a gyarto magyar kepviseletetol kozvetlenul, mint a gep gyartojatol, aki ezt az ottani helyi kepviselettol veszi
meg miert nincs nekik itt ez raktaron semennyi?
a gep gyartoja szerinted naponta mennyi fele szallit, amikor minden masodik palackfujo gep a vilagon az o gyartamanyuk?
foleg hogy egy olyan mindennapi meretrol van szo, mintha golyoscsapagybol egy 5002-st keresnel
OK, hogy o ott kint ezt nagyobb tetelben veszi, de kap ennyi kedvezmenyt, hogy a gyari ar alatt tudja adni 25%-l, hogy o meg keressen rajta nem keveset?meg a hidroszivattyu meg 6honap?
he??
fel evre ki kene allitani egy gepet ez miatt szerinted az mennyi kieses lenne?
foleg amikor elqrcsizzak a felujitast kene megemberelni magukat es vhonnan felhajtaniuk egy masikat
NEKIK, mert a melo az ki volt fizetve[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #29195 üzenetére
Ennek a gépnek a termékciklusa vélhetően más dimenzióban mozog egy autóhoz képest.
Egy verda ~hét évig él, a leghosszabb gari annyi ideig szól. Emellett a fröccsgép szivattyúja lehet, hogy jó másikakhoz is, ez az, amire mondtam, hogy mehet raktárra, mert kellhet.
De egy 5ös Honda Civic belső bal hátsó kilics, meg az ajtó feletti kapaszkodó már nem biztos, hogy van raktáron, mert minek? Eleve tizenéve kifutott modell... Szemben a fröccsgép szivattyűjával, ami azért lehet, hogy jó máshova is, mert mondjuk le lehet engedni a kerti kútba is.... csak mondtam valamit.
De lehet, hogy ez az, amit eltettek valami leírásba, és kellett, és volt megrendelés, hát összerakták. Vagy ez lehet minden gépük alapja, rendszeresen használt termék, mint pl. a hatos csavar, vagy a kárpittartó bolha.De szerintem Esztergombba a Suzukinál már nincs az egyes swifthez pl. lökhárító semerre, mert minek?
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #29197 üzenetére
Az árképzés eléggé rapszodikus.
A hazai képviseletek nem mindig kapnak akkora kedvezményt, mint a vezérképviselet. Láttam már ilyet, hogy a cég fiókintézményei egymásnak számláznak, azt a végén persze haszonnal kimegy az adott ország forgalmazóján keresztül. És így lehet, hogy egy nagyobb képviselet pont ezen csapágyból annyit forgalmaz, vagy úgy egyébként is annyit forgalmaz, hogy van akkora kedvezménye, hogy ez ennyit jelent.
De lehet, a képviselet nem akar vele foglalkozni, mond egy olyan árat, hogyha kifizetik, akkor mégiscsak.
Ez az, amibe nem látunk bele.Az elromlott szivattyú meg olyan, hogy kezdetben kijelentettem volna, hogy megpróbálom, lesz ami, de nem vállalok rá csak küszöbgarit. Azt akkor nincs vita. Így eléggé "necces". A javítás ideje mondjuk nevetséges. Félév kiesés idehaza a soha nem használt vackaimnál se megengedett.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC