- Windows 11
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Zyxel NAS326
- Padavan firmware
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabibácsi
tag
na csináltattam revolut kártyát, letesztelem jól
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
#09908736
törölt tag
Csak mondom, hogy kinn van a Good Omens sorozat. 2 epizód után azt kell mondjam, hogy nagyon szórakoztató
-
-NoVa-
őstag
válasz Phülöp #26856 üzenetére
Ha végtelen időm lenne, betenném a Love, Death, Robots után a sorba valamikorra. De ha véletlenül bárhol találnék szabadidőt, a gyerekek lecsapnának rá, megtaposnák, bedobnák egy sáros pocsolyába, és apró éles kövekkel vernék pépesre, amíg össze nem zsugorodik észlelhetetlen méretűre. Így bánnak el kegyetlenül minden szabadidőmmel
-
Phülöp
addikt
válasz -NoVa- #26858 üzenetére
Nyugodtan töltsd le ezeket, NAS-on elférnek. Aztán, ha a gyerekek kirepülnek, összeültök enpera-val és bepótoljátok azt a 15 évet. Két epizód közt meg tudtok dumálni a kamerás drónokról meg a bringákról.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz ezittketto #26850 üzenetére
Megnézem majd. A GoPro alacsony kontraszttal és szaturációval dolgozik, de elég magas bitrátával. Tehát a mozgásban levő részletek (fű például vagy fák) sokkal részletesebbek. Nincs olyan sok sharpening, tehát elsőre elmosottnak tűnik, de igazából ott vannak a részletek.
A GoPro ráadásul rendelkezik egy "RAW-móddal", amikor a fehéregyensúlyt és az expo korrekciót nagyon mértékkel adagolja, cserébe a bitrate jóval magasabb. Ebből a jelfolyamból post-process alatt jóval többet ki lehet hozni.Meg kell nézzek pár felvételt, lehet a tegnap linkeltben a memóriakártya volt túl lassú és azért rángatódzott. A csóka magyarázta hogy néha a gyengébb kártya is elég és ebből arra következtetek, hogy esetleg túl lassú kártyát használt.
-
veterán
válasz ezittketto #26850 üzenetére
utóbbi lesz az
még egy ilyen kevéssé kontrasztos helyzetben is látszik a dinamikahiány a runcamen (ami sötét az nagyon sötét, a világos meg nagyon az), a mozgásoknál meg nagyon szépen látszik a tömörítés. de yt-n eleve nehéz ezt megállapítani, főleg ha a feltöltő kicsi bitrátával tette fel.
de száz pénzért teljesen korrekt a runcam.[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz ezittketto #26865 üzenetére
ha zavar, a halat elég könnyű utólag korrigálni.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #26863 üzenetére
Igen, ez is egy jó szempont. Ha van egy GoPro és ténylegesen kihasználod a RAW-módot, akkor lehet durván processzálni a nyersanyagot, de ez is egy olyan dolog amire jó kevés időm lenne. Ha egy eleve processzált anyagot nyom ki magából a kamera (és kábé megfelelő), akkor a magam dolgát egyszerűsítem le.
Mert amíg nem vagyok profi drónos jutúber addig kábé akadémiai vita a legdurvább bitrátákra vágyakozni.
-
hobizoli
nagyúr
ma BKV-ztam
muszaj volt azzal menni, mert reggeli csucsban nem tartottam eselyesnek a 18ker -> Óbuda Csillaghegyi ut viszonylatot epkezlab idoben megjarva autoval
Pneumatika agytagitas @ Festo a heten, es ehhez keresztben at kell mennem Bp-n
reggel 7kor mar a Ulloi Kispesten is be volt allva, lepesben mentek az autok a Kossuth ternel is
50-s vili Hatar utig, M3E-vel Nagyvarad ter, ott M3-l el az Aprad hidig, ott at az 1-s vilivel Florian terig, 118-s busszal 2n+1 megallo, +5-600m seta
ez megvolt igy ora alatt igyannyi ido alatt szerintem a Kobanyai utig sem csettegtem volna be kocsival, mert az a FTC palyanal a feluljarorol neztem, hogy be van allva a 3 savos Hungaria krt mar 7:20-kor is
M3E meg M3 metropotlok tok jol szervezetten jonnek a Hatar utnal, nem is szall fel ra annyi emberke, hogy agyig legyen, mert mar all be a kovetkezo, amin tobb a hely
viszont visszafele vegig jottem az 1-s vilivel a Nepligetig (a CAF klimas vili volt, nem a Tatra T5C5K)
1-s vili dugig van emberrel az Aprad hidtol, a gyogypedgogiai latja, hogy nem fer fel, de magyaraz, hogy menjenek mar bejjebb, de mar tenyleg nem volt hova beljebb menni (en ultem )
mondjak neki tobben is, hogy varja meg a kovetkezot
o nem varja meg
ajto mar reg ott dudal, hogy zarodna, de o meg okoskodik
na megindult az ajto, erre hatra lep vegre, meg szentsegel, hogy nem fert fel ra
hallod 3-4percenkent jar kb... bird mar ki b+, a masikra majd elsokent szallhatsz fel
na Nepliget, M3 metropotlobusz is pont jon, fel, elso megallo Ecseri ut, busz megall, ajto nyit, faszkalapkiraly all az ajtoban tovabb es nem szall le, hogy le tudjak tole szallni azok, akinek ott le kene, hanem igy balrol-jobbrol lokdosik azok, akik nem fernek el tole az ajtoban, es okiralyiszentsegesfofaszfejsege meg vagja a pofakat kozben, hogy jaj ez is nekem jott, meg ez is------------
na tanfolyamrol:
megismerkedtunk az utszelepekkel, meg a munkahengerekkel
kerdeztek honnan jottunk, mivel foglalkozunk, es milyen szinten hasznalunk pneumatikat munkank soran
hat...ize... szoval a 40bar-ra kicsit kikerekedett a szemuk, meg az oktatonak is
ja meg arra is, hogy a 40bar egy 100mm-s csovon erkezik a teruletre az osztorol... es az a csokeresztmetszet indokolt isitt meg csinaltuk a gyakorlati padokon a 4mm-s csovekkel 5bar nyomason a kapcsolast
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
npera
újonc
Mentem asszonyért a reptérre, odafelé giga dugó. A szembejövő oldalon volt egy baleset. Egy fiatal gyerek egy 997-es 911 GT3 RS típusú gépkocsival (fekete kaszni és zöld matricák rajta) az esős aszfalton alighanem túlvállalta a kanyart, ami ráadásul egy dombról ereszkedik le éppen (terhelésváltás kanyar közben, ahogy lejt). Alighanem megfarolt a hátulja, próbált korrigálni, de túl lassú volt és a visszacsapást már nem fogta meg. A kocsi ugyanis a jobb oldali szalagkorlát alá csapódott be orral, de olyan erővel, hogy majdnem a szélvédőig ledarálta az orrát (lenyomta a korlát az orrát, nem rövidült meg annyira, mivel befutott a korlát alá és rossz helyen nyelte az energiát a kaszni). A korlátot feltolta erősen, a kocsi orra kábé szétszakadt.
Megállt mögötte egy középkorú fószer egy V40-es Volvóval.
A srác benne volt a kocsiban, éppen jöttek a tűzoltók. Egyből a kasznivágó szerszámmal a kezükben mentek oda hozzá, próbáltak beszélni vele. A srác magánál volt, de lehet a pedálok megsértették a lábát vagy valami más miatt nem tudott kiszállni.
Sokat nem láttam belőle, mert lépésben csorogtunk és nem akartam ráfutásos balesetet csinálni a bámészkodás miatt.
Visszafelé is volt baleset, valaki belement oldalról a másikba, de pont ki tudtak húzódni egy karbantartó ficakba, így ott nem állt be a forgalom.
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #26868 üzenetére
Az ilyent, aki nem akar leszállni, le kell tolni a df*szba, azt majd megtanulja. Ha nagydarab,. kopasz, redőstarkójú, akkor szólni kell, hogy leszállok. Akkor általában félreállnak azok is.
Határ úttól ha gyorsabban akarsz Nagyvárad térig jutni, akkor jól jöhet a 194M, mert az nem áll meg se a Pöttyös, se az Ecseri úton, csak a Népligetnél, meg a Nagyvárad téren.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #26871 üzenetére
igazabol jojez, mert 2 megallas van csak utkozben onnan es a 3.-n mar leszallok ugyis
es ezek tenyleg egymast toljak ki a megallobol, ugy erkeznek
egyreszt jon a sima M3 potlo kb 1 percenkent, meg kozben onnan a pufferbol is beall egy M3E is kozejukmeg az M3E nem keccsol be a Nepliget-hez, hanem azt kihagyva a FTC feluljaron elcsavar a Nagyvaradig egybol
eloszor neztem is, hogy baze rosszra szalltam, mert nem figyeltem a viszonylatkiirast a busz elejen amikro beallt a megalloba, aztan rajottem, hogy ez a gyorsabb, mert a Nagyvaradrol a metroval elobb elerek az Arpad hidig, mint korbe az eleve lassabb es hosszabb uton is jaro 1-s vilivel a Nepligettoltöbb drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #26872 üzenetére
Jo valasztas az M3E, en is azzal megyek ha tehetem. De nekem nincs ennyire jo tapasztalatom a potlassal, az Ecseri utnal mar igen nehez felferni befele es a Nagyvaradteren is rendszeresen ugy indulunk el hogy csurig van a busz. Aztan a Nepligetnel meg jonnenek fel.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #26873 üzenetére
Ha az vigasztal, a 194M megtelik a Határ útig, 3 lakótelep mellett megy el, vagy 3 lakótelepen megy keresztül. Szóval a Határ útnál már ~100, hogy nincs üllőhely. Ülőhely sincs. Népligetnél szállnak le elegen, de onnan ~1 perc...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
-
veterán
nem párás az idő, csak a nappaliban a klíma fél 11-től mostanáig kb 3 óra megszakítással mostanra teletöltött egy tízliteres vödröt kondenzvízzel...
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #26863 üzenetére
Ja, mindenki jön, hogy nem a gép határozza meg, de ha nem vagyunk keci nagy művészek, akkor biza kell a fényerő, gyors fókusz, érzékenység, dinamika átfogás. Ez ilyen. Most éppen azt lesem, hogy egy csendes gyors Oly nem is drága, mellé legalább 3 obi kellene, az 2 millió, játszósnak egy manuális Sonys mindenki által fikázott sok éves modell is jó, aztán meg is vagyunk. Szóval maradok a seggemen :-D
-
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #26887 üzenetére
Meg kell próbálni, mert úgyis tudom, hogy korlátok vannak, de saját fasságából tanul az ember. Más is tanulna belőle, de azok általában ehhez túl ostobák. Meg nem a teknika számít vagy mi :-D Azért a fecskémnél elmorzsoltam pár könnycseppet, mert ha rendesebb cucc van nálam és mellé van még pár év kitartásom, lóvém, 800 másik jó képem a világ minden részéről, akkor simán én vagyok a 2. Máté Bence. De mivel ezek nem jöttek össze, így szüttyögök tovább idehaza a hobbi vackaimmal.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #26888 üzenetére
Az legalább tömegközéppontilag stabil és fogható. Begyűjtöttem ma 2.5 PC-t, felvittem gyárba, le Borkuckóba, onnan villamos és tömegközzel haza. Tegnap kipróbáltuk, Ikeás táskába belefér... Naja, belefért, csak fogása semmi, kézben alacsony, vállon nem adja ki. Asszem 14 kiló / darab a gép, +hátizsák a maga szokásos valahány kilójával, 2 laptop. Meg persze Borkuckó/gyár közt pakolás, pár cucc le, pár felesleg fel. Ember csak pislog mikor összeteker némi felesleges kábelt, rakja a szatyorba és megemeléskor csak anyázik... Igaz kaptam sört.
-
ncc1701
veterán
Egy hete keresek 115x125mm-es o-gyűrűt a kerti medence vízforgatójának az előszűrőház tetejéhez, a gyári uis megadta magát. Medencés cégek, stb, negatív válaszok. Tegnap bementem a bauhausba, h csak van valami, amiben 5mm-es gumi lap van, hát max kivágom. Nincs. Aztán ott eszembe jutott, h várjunk csak, pvc cső végén levő gumi tömítés 110mm-ről indul bent, és van 5mm széles, nosza 260ft. Full gyári megoldás lett. Asszony a fejemet vette volna, ha hétvégén a 35 fokban nincs medence.
[ Szerkesztve ]
-
Phülöp
addikt
A fizikai kártya pénzbe kerül, de vannak rövid időszakok (általában egy hét), amikor a felhasználók tudnak refer linket küldeni másoknak. Ha ők ezen a linken keresztül regisztrálnak, akkor a kártyát ingyen kapják meg. Itt az előnyt nem a meghívó, hanem a meghívott fél kapja.
Amúgy erősen ajánlom, rengetegsok előnye van.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen