Új hozzászólás Aktív témák

  • zetor2000

    senior tag

    válasz -NoVa- #134690 üzenetére

    Azért azzal erősen lehet vitatkozni, hogy "nincs rá pénz". "Viszont attól függetlenül, hogy nincs miből fejleszteni..."
    Arra van, amire "ott fenn" leakasztanak. Szerintem egy "kellően megindokolt" fejlesztési terv megoldhatná a fejlődéseket. Nyilván praktikusabb, ha a városvezetés más / másképp áll a dolgokhoz.

    Amit igazából hiányolok, hogy nem látni semerre olyan fejlesztési koncepciót, ami mondjuk 10-20-30 éves távlatban legalább alapvetések szintjén vázolná, hogy merre megyünk. Azaz nincs déli körvasút leírás, még délebbi Galvani-híd koncepció (pár éve megszavazták, merre menjenek a bekötőutak, de aztán a híd megépülése is kérdéses), nincs / nem volt olyan opció, hogy a Láchíd felújítása után ez közforgalom elől el lesz zárva, ésatöbbi. Nincs szó már megint arról, hogy "dugódíj", pedig... meg kéne valami olyasmi, hogyha a belvárosban nincs autó, de sok ott aglomerációból ingázó dolgozó van ott, akkor azok hogy jutnak be a városba meg onnan haza.
    És nem szeretnék a Sanghaji metróval jönni, mert elég volt nekünk ez a 4es metró is. De már fejtik az okosságot, hogy 5ös, meg 6os metró, de inkább a 12-est kéne építeni... De hogy 5 éve adták át a 4est, és a 3as felújításánál is "erősen mellé ment" valami... azt azóta se épült odalenn semmi. Pedig hely az lenne. Akár az is lehetne, hogy a meglévőket kiljebb tolni.

    Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

Új hozzászólás Aktív témák