Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz oriic #74165 üzenetére

    Valahogy a WD vízhez való viszonyát nem tudom kiemelkedőnek titulálni, sőt néhol elfogadhatatlannak. Látvány terén piszkok jó, fantasztikusan néz ki, de fizika bizony elég szegényes.

    Ezzel szemben a Hydrophobia-ban ha egy terem tele van vízzel és kinyitod az ajtót, akkor hirtelen kiáramlik hatalmas hullámokat generálva és a hullámok visszacsapónak a falakról, a vízszintet és a hullámzást is tudja manipulálni a játékost, sok ellent le is lehet így szedni, hogy mondjuk kilősz néhány üveget és a hatalmas mennyiségű beáramló víztömeg ellen az ellenfelek tehetetlenek.
    Ezek az effektek nem csak látvány, hanem kihatnak a teljes játékmenetre, a főszereplő karakter nagy hullámokban nem csak alig tud haladni, de sokszor a víz alatt köt ki.

    Na az ilyen technikai megoldásokat nagyon díjazom, ilyet más játék még nem mutatott fel eddig. Amit évek óta mutogat például az NV a PhysX-nél, hogy milyen király hullámokat tudnak számoltatni tech-demoban, azt (pontosabban nagyon hasonlót) a Dark Energy Digital megvalósította végre egy játékban, saját motorral.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák