- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 11
- Amazon
- Milyen routert?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crus
őstag
válasz FunPro #141015 üzenetére
Azért emlegettem az OOP-t, mert pontosan az volt az első jelentős átmenet a jelenlegi designer felületű "programozás" és a soronként verem befelé a kódot hardcore metódus között.
A legjobb példa az őrület csúcsra járatásában a Unity engine. Évekig jellemző volt, hogy amit abban fékeltek össze, annak rettenetes volt az erőforrásigénye. Ilyen szinte nograf 20 éves küllemű játékok tucatjai pörgették a GPU-t 100%-on, meg zabálták a ramot. Aztán nagyjából kezdtek beletanulni a new gen programerek és néha egész szép csodákat tesznek le már az asztalra. Csak az a gond, a korábbi évek tudáshiányát velünk userekkel fizettették meg, mert gyengébb hw-en nyilván rettenetesebben szaladt...
Érdekes, hogy említed a tesztelőket, akikből már egyre kevesebb van. Az újabb divat a userekkel teszteltetni akár BG3 módra, hogy early access, akár porfátlan kiadni a játékot 60$-ért, majd várni a logok sorát az átvert vásárlóktól.
Azt gondolom, hogy a határidőkre szükség van. Csapott meg eonokkal ezelőtt a játékfejlesztés szele és ott is az volt a jellemző, hogy a korai szakaszba elég laza a tempó, aztán ahogy közeledik a határidő, húgy jön a pánik, meg a kapkodás, meg a 18 órás napi munka. És erről azt kell mondjam, hogy nem igazán a programozó, a designer, grafikus, meg a zenebuherátor tehet, hanem a leader. Keményebben kell csattogtatni az ostort, mert az emberek hajlamosak mindig a legkisebb ellenállás felé menni, ami ilyen esetben azt jelenti, hogy inkább elmegy lattézni 2 órára, sem mint a kódot bogarássza.
A játékfejlesztésben tipikus probléma, hogy a designer kitalál valamit, a grafikus azt meg is valósítja, az engine meg nem bírja el. Így végsősoron mindig az van, amit a programozó akar (AMIRE KÉPES!). És ha a programozó hónapok optimalizációját látja maga előtt, akkor egyszerűen visszaszabja a történetet azzal, hogy ez így nem megoldható. Pedig de. Újra és újra csak a C64-es játékok és demók fejlesztőit tudom felhozni, meg azt a közeget, ahol addig gyűrték újra és újra a sorokat, nagyon gyakran assemblyben, amíg meg nem valósították azt, amit eredetileg is kitaláltak.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen