- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Windows Insider Program
- HBO Max & OD topic
- Milyen routert?
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Windows 11
- Linux - haladóknak
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
-
IT café
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
qltsar
addikt
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, mert ÁSZF-ben nem sikerült megtalálnom, de van esetleg eMagnak vállalt maximális szervizelési ideje ami után csereterméket, vagy pénzvisszafizetést vállalnak?
Vannak boltok, ahol vásároltam, és sajnos kellett élnem ilyen lehetőséggel. Ezeknél a boltoknál 30 nap után adtak csereterméket, vagy utalták vissza az összeget, illetve keretösszegként levásárolhattam nem javított termék árát. Van ilyen eMagnál, csak elsiklottam felette?
Köszönöm !
-
qltsar
addikt
válasz AnonymusX #1067 üzenetére
Köszönöm a választ!
Van egy rész, ahol 15 nap után elvileg tájékoztatniuk kellene a szervizelés folyamatáról.
Az a baj, hogy nem találtam releváns információt, hogy ezt mégis mitől kellene számítani?
Dátumok szempontjából jelenleg így állok:
Dec 27 - RMA készítés.
Dec 28 - Futár elvitte - 17 napja
Dec 30 - Szervizbe érkezés: "Értesítünk, hogy az általad javításra küldött, #1234567 RMA számmal ellátott termék beérkezett és #987654számmal regisztráltuk a szervizben. Technikus kollégáink hamarosan megkezdik a termék vizsgálatát és javítását." - 15 napja
Jan 2 - Logisztikai beérkezés: "Logisztikai csapatunk megkapta a meghibásodott termékedet, melyet továbbítottunk a javítószolgálat felé. Szeretnénk tájékoztatni, hogy háztól-házig garancia szolgáltatásunk igénybevételével a teljes szervizfolyamat időtartama 30 napra is kitolódhat." - 12 napjaUtolsó két dátumhoz tartozó leírás elég érthetetlen számomra, hogy szervizből miért mászott el egy logisztikai csapathoz, akik továbbították a "javítószolgálat" felé.
Köszönöm !
-
qltsar
addikt
Én legutóbb Easyboxban hagytam ott a terméket amit garanciáztatásra adtam le, így nem kell a futárhoz alkalmazkodni. Persze ez csak akkor működik, ha olyan helyen van az Easybox automata, ami könnyen megközelíthető számodra, illetve talán van még valami összeghatár is, tehát pl. egy 800.000 Ft-os laptopot nem hinném, hogy ott lehet hagyni. MPL-nél az automatás feladás azt hiszem 250.000 Ft környékén áll meg.
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
Sziasztok!
Garanciáztatással, és visszaküldéssel kapcsolatban érdeklődnék.
Tavaly, amikor hasonlóval volt dolgom, a hibás termék elszállítása után már 2 napra rá elkezdtem kapni az emaileket / értesítéseket, hogy pl. beérkezett a termék a központi raktárba, átvizsgálás elkezdődött, továbbítva lett eMAG-tól a szakszerviznek, majd a szerviztől jöttek az emailek, hogy megkapták, bevizsgálás alatt, stbstb.
5 napja vitte el az Expressone-os futár, de még eMAG appban az sem látszik, hogy éppen valamit szervizelésre visszaküldtem volna, sőt akár még egyszer is elindíthatnám a javítási kérelmet ugyanarra a termékre.
Mi a tapasztalat mostanában a szervizeléssel kapcsolatban? Rég(ebb)en eléggé kommunikatívak voltak, de most meg vagyok lepődve kicsit, hogy semmi információm, sem alkalmazásban nem látok semmit. Annyi infom van a tracking number alapján, hogy megkapták múlt héten az Expressone-tól a terméket.
Köszönöm !
-
qltsar
addikt
válasz Gallmix #1519 üzenetére
Sajnos nem sikerül élő embert kapcsoltatni a chatbottal, van esetleg erre valami trükk?
09.13-án vitték el a terméket, viszont hetente ugyanazt az email-t kapom, ami eléggé zavaros:
"Kedves Ügyfelünk,
Logisztikai csapatunk megkapta a meghibásodott termékedet, melyet továbbítottunk a javítószolgálat felé. Szeretnénk tájékoztatni, hogy háztól-házig garancia szolgáltatásunk igénybevételével a teljes szervizfolyamat időtartama 30 napra is kitolódhat. Amennyiben termékedet a szerviz megjavította és úton van Feléd, további üzenetben értesítünk.
További kellemes napot kívánunk!"
Ha jól néztem harmadszor jött ugyanez a szöveg...Köszönöm !
-
qltsar
addikt
-
qltsar
addikt
Sziasztok!
Átnyálaztam a vásárlási utalvány felhasználására vonatkozó leírásokat az eMAG oldalán, de nem jutottam egyről a kettőre. Mielőtt ügyfélszolgálatot keresnék gondoltam megkérdezem itt.Fel lehet használni partnercégnél is eMAG ajándékutalványt, vagy csak eMAG által forgalmazott termékeknél működik?
Köszönöm ! -
qltsar
addikt
Sziasztok!
Az összefoglalóba bekerült "cheatet" próbálta valaki mostanában?
Próbáltam délelőtt a chaten ügyintézőt elérni, majd délután, és most is, elvileg 9:00 - 20:00 között vannak, de instant lezárja a beszélgetést a bot...
-
qltsar
addikt
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata december óta a sztornózott termékek árának visszautalásával?
Az egyik termékem árát 2023 December 15-e óta utalják vissza, a másikat Január 2. Utóbbinál a felét visszautalták ajándékutalványban, mivel anno azzal fizettem ki - 1 hónapos lejárati idővel - nevetséges -, úgy, hogy nem elérhető a termék az eMAGnál.
Utóbbira azt a megerősítést kaptam a chaten, hogy nincs probléma, visszaforgatják az utalványomat is pénzbe, és ezt is megkapom utalásként, egy összegben.
Továbbra sem érkezett meg semmiylen összeg, ráadásul ma az első chate-s kolléga a felét látta a második sztornózott megrendelésemnek, mint elindított utalás, majd miután a chat timeoutolt, és megint indítottam egy chatet, az új kolléga már a megrendelésemet sem látja, nem, hogy elindított utalást.
Elnézést, ha kicsit kesze-kusza lett, de szétrobbanok az idegtől jelenleg...és azon gondolkodom, hogy jogi útra terelem, ha a héten sem érkeznek be az összegek.
Van valakinek hasonlóval tapasztalata? Anno volt sztórnózásos, termék ár visszautalásom eMAG-nál, de pikk-pakk megjött az összeg...
Köszönöm !
-
qltsar
addikt
válasz Dark Archon #2287 üzenetére
Koszi szepen es neked is Dictator^!
Kerestem jogszabalyt erre, de nem talaltam meg :(.
Mas: Dec 16-an megrendelt "karacsonyi" ajandekom ma erkezett meg ! Dec 20-ra volt igerve.
-
qltsar
addikt
Azért ez next level...ügyintéző szétkapcsoltatott, már eddig is láttam hasonlót, de nem tudtam megörökíteni, és nem, nem a net kapcsolatom volt rossz, vagy frissítettem véletlenül az oldalt.
Kivételesen most "átirányított" egy ügyintézőhöz - nem pedig a szokásos "A csevegés lezárult" - , ahol kezdhettem előröl az egészet, szóval, ha ilyet láttok, akkor ez történik.
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz alexnagy777 #2344 üzenetére
Szerencsere nem vagyok anyazos, kulturalt formaban kritizalom a szolgaltatast. Igen, vissza tudjak keresni, mindent latnak, amit beszeltel a cseten.
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest