-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orientcx
őstag
Nem is igaz, ez egy igazi épülő halálcsillag
Jó, hát mondjuk valóbanT9-ből, na bumm, az ember abból építkezik, ami talál
Ebből a szögből egy picit emlékeztet. Jó, egy kis Fed nagyotmondás azért kell hozzá, de az meg nekem vanDe ha nektek semmi sem jó, akkor tessék, itt van egy kétorrú nő három orrlukkal(csak úgy rovaton kívül).
Feleségnek nem ajánlom, mert már a sarokról megérzi a lavian brandys lehelletet[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
grHawk
aktív tag
Egyedül egy dolgot látok, mint problémát, és ezt csűrhetjük-csavarhatjuk, de kiküszöbölhetetlen:
Szinte minden single-player játék, ami valaha ki lett adva, megjelent tört változatban is, ezzel óriási anyagi károkat okozva kis és nagy játékfejlesztő cégeknek is. Emiatt ez elképzelhetetlen. Az internet kell a valós verzió megerősítéséhez és kész. Elfogadni ezt és elvárni a fejlesztőktől, hogy lenyeljék ezt a békát, számomra álomvilág kategória. Rózsaszínfelhő és a többi hasonlat.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Szerintem a GTA nem jó példa, mivel itt nagyobbrészt a konzolos eladások hozzák a bevételt. Az indie játékok többsége korai fázisban jelenik meg, ezért nem éri meg a warezcsapatoknak az állandó bajlódást, frissítést. Ha jobban megnézzük a "nagy címeket" akkor ezeknél is a konzolos eladások dominálnak. A Pc-s verziók már a hivatalos megjelenés előtt felkerülnek a virágboltokba. Az itteni eladások nagyrésze, csak a multiplayer (online) játékmódok miatt realizálódnak. A fejlesztési trendek is egyre inkább eltolódnak a konzolok felé. Sok esetben Pc-re már csak az utólagos portolásokkal találkozunk (Lásd konzolos irányítások és grafikai kompromisszumok). Az ED elsődleges célplatformja a Pc, ezért a fent leírtak alapján, nem tartom indokolatlan döntésnek az online védelmet.
-
duvi
nagyúr
Hozzászólást nem tudok szerkeszteni. Próba topic tökéletes lesz. Onnan átemelem az összefoglalóba. Az összefoglaló hamarosan frissítve lesz. Megvártam a 2.3 megjelenését és a várható javításokat. Amint elkészültem, beírom a topicba is.
(#31266) cintula187
Próbáld ki, hogy átállítod a tervezést economy-ra és nézd meg, hogy változott-e a lista.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Köszönjük a részletes leírást Frissítettem az összefoglalót.
(#31282) kraven54
Normál térben és hajtóműnél, pl. bolygófelszín közelében így működik a fizika. Épen ezért vigyázni kell a gyors leszállással (főleg a nagyobb tömegű hajóknál), mert könnyen a talajba fúródhatunk. Főleg a nagyobb gravitációjú bolygók esetében.[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
Akkor még az is lehet, hogy az EDFX kavar be, amit én használok. Ma este majd tesztelgetem.
Nem ablakban játszom, azt sosem szerettem, mindig full screen. Nekem más nem fut a háttérben, ami jelentősen kihasználná a kártya erőforrásait. Böngésző az megy, de nem hiszem, hogy az bekavarna. Meg MSI Afterburner mindig.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Mortel
senior tag
-
grHawk
aktív tag
Azóta a Frontier válaszolt:
Hi everyone,
Just wanted to let you know that we’ve identified accounts that have engaged in repeated and deliberate use of a game exploit which allowed people to gain a significant and unfair advantage with Engineering; we will be reviewing and taking action where we feel it is appropriate. The development team are working on a fix for this exploit and we will give you an update on this as soon as we have it.
We’d like to remind people of the code of conduct, particularly the section outlined here:
We also do not tolerate the use of any exploits or the use of any possible bugs in the game to generate player advantage. Any player caught cheating or taking advantage of any exploits or bugs will be penalised and could face a game ban.
We really appreciate all reports of bugs and exploits in the game, and if possible we ask players to report any discovered as soon as possible. As mentioned earlier, reporting these bugs makes for a fairer, better balanced, and more fun Elite Dangerous. If you do not wish to report a bug / issue on our forums due to the sensitive nature of such, you're welcome to contact us directly via our ticketing system.
Regards,
CMDR Sticks
Frontier Support TeamSokan már most kampányolnak, hogy ne legyen örök ban. Úgy látszik rengetegen kihasználták a bugot. Legtöbben azt tartják igazságosnak, ha visszavonják az exploiterek fejlesztéseit a fegyverzetről, de szerintem ez kevés lenne. Remélem bannolják az összeset. Amikor a 15%-os insurance reprodukciós bug megjelent, az első adandó alkalommal jelentettem a dolgot, sokan pedig azt is következmények nélkül kihasználták. Nevetséges néhány ember felfogása.
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
"we’ve identified accounts that have engaged in repeated and deliberate use of a game exploit"
Ők is, így a témához kapcsolódva én is a rendszeres visszaélőkre értem. Azokra, akik tudatosan visszaéltek egy hibával, kihasználtak egy nem rendeltetésszerűen létrehozott, hanem hibából eredendő kiskaput. És hidd el nekem, hogy akik ezeket kihasználták, nem valószínű, hogy Condákat lövöldözni járnak RES-ekbe, mint a nagy átlag. Valamint nem kell külső eszközt használnod ahhoz, hogy csalj. Kerülgethetjük a forrókását, védhetjük az exploitereket, támadhatjuk a rossz gamedesign-t (beleértve magát a hibát, vagy éppen a Frontier grindre való rávezetését és a fölösleges körök lefuttatását a játékossal), de ez akkor is csalás. Lehet, hogy a válasz a szokásos marketing duma, ettől függetlenül remélem kellően agresszívak lesznek a büntetés végrehajtásának terén.
Amúgy jelentős előnyt jelent, ugyanis - az én példámmal élve - a G5-ös fejlesztés koránt sem siker. Lehet, hogy a legmagasabb értékekkel játszadozunk, de ez igaz a negatív effektekre is. Persze, ott a lehetőség arra, hogy a negatív effekt legkisebb mértékben, míg a pozitív effekt a legnagyobb értékben érvényesül, ezt külföldi körökben god-rollnak hívják. Van rá esély, de kicsi. Olyannyira, hogy sokan - és ezért az én példám - nem grindeltek annyit, hogy több száz rollt pörgetve a tökéletes értéket hajhásszuk, helyette megelégedtünk egy a setupunk alapján elégséges, mondhatni megfelelő eredménnyel, így tetszőlegesen, de egészséges mennyiségű játékidővel (kb. 4-5 óra volt modulonként) egy moderált mértékű hasznot értünk el a hajón. Ha ez másképp lett volna akkoriban, akkor most én is egy god-rolled Corvette-al játszanék és keseríteném meg az openban CG-zni próbálók életét.
"innentől az RNG már csak azért szopat a játékban, hogy repetitív agyromboló időtöltéssel növelje a kedves fejlesztőcég a játékban töltött időt, és előnyben részesítse azokat, akiknek nincsen a gépen kívül élete"
Tökmindegy. Én is utálom, de ez nem vesz rá arra, hogy bugokat használjak ki.
[ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
"Az a baj, ezt a hibát úgy fogod fel, hogy ez olyan előnyt jelent, amit behozni normális játékosként lehetetlen elérni. normális játékosként is lehet olyat pörgetni, csak rengeteg felesleges idő telik el a gyűjtögetéssel."
"Nem azt kellene megoldani, hogy ne legyen bug, hanem, hogy ne kelljen a bug használatával elérhető eredményhez a felesleges idő"
Érdekes felfogás. Annyira tetszik, hogy tovább is fejlesztem:
Mindenki kapjon az induláskor egy csontig felgyúrt flottát, mert azt játékosként is megtehetné, csak egy csomó felesleges időpazarlással...u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
Ami a véletlen generátort illeti, azt speciel én sem szeretem, de az viszont mégsem lenne jó, ha az éles játékban is a bétában szokásos "egy halért bármit kipörgetek bárkinek" szöveggel hirdetnék magukat a mérnökségek. Csak akkor van értéke egy-egy jól sikerült tuningnak, ha meggondolja az ember, hogy mit mikor és hányszor próbál meg, mert tétje van a dolognak, mert minden egyes pörgetés mögött munka van.
De ha valaki ezt egy laza félórás csalással is el tudja érni, akkor azzal az én sikeres, valós teljesítménnyel elért fejlesztéseimet is devalválja.
Mindazonáltal mindenki azt csinál, amit akar(és persze amit lehetővé tesz neki a játék )Kidus - Ahogy írtam, a ban szerintem is túlzás, elég, ha úgy ébred másnap a delikvens, hogy csupaszok az MC-i
Csak azt nem tudom, el tudják-e kapni a kis huncutokat[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
grHawk
aktív tag
Akkor jöjjön egy rávezető példa:
Két autó versenyzik. Az egyiknek 6 kört kell tennie, míg a másiknak csak egyet. A pálya ugyanakkora, az autók ugyanazt tudják. Ki fog előbb a célba érni? Na ugye.
És, hogy ne legyek teljesen bunkó: számomra az a nevetséges, hogy ezt fairnek tartod. Csak ez.
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
-
duvi
nagyúr
Igen, külön külső nézete van a hajónak és az SRV-nek. Ezért kérdeztem, hogy ott is jelentkezik-e a hiba? Így már tuti, hogy nem a hotas vagy a drivere hibás. Marad a konfigurációs probléma. Pl. lehet, hogy az alternatív gázfunkció a billentyűzeten van és ez a hunyó. Másik tipikus hibaforrás, hogy a kijelölt gomb megnyomásra, vagy nyomva tartásra reagáljon?
[ Szerkesztve ]
-
glovasi
tag
Főleg ha lenne valós robotpilóta, ami állomástól állomásig elvisz.. egy mai Boeing 777 felszáll-elmegy-leszáll anélkül hogy a pilóta hozzányólna.. valahogy az ED űrhajói elfelejtették ezt az őskori technológiát, egy Docking Computer 2 tonna
Egy eredeti kép a beszállítótól:
[kép][ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Igazad van, legyen automatizalt minden Beloggolunk, beirjuk, hogy ma mennyi penzt vagy mennyi nyersanyagok akarunk, esetleg melyik frakcional mennyi rangot lepni es hajra, mehetunk nyaralni, a gep ellesz maganak. Sot, egyszerubb, ha kivesszuk az egesz repulest a jatekbol (unalmas is, oda is kell figyelni, mindig lassu a hajo, sosem ugrik akkorat, amennyit akarunk - pff, csak a nyug van vele) es legyen belole egy tycoon jellegu menedzsment jatek, es csokolom.
Elite Tycoon. Mod tamogatassal nyilvan, hogy a kereslet, kinalatot a script fedezze fel, nana'
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Nem irtad, elnezesedet kerem, en vettem a faradtsagot es gondoltam tovabb az otletet. Ha mar lud, legyen kakas is, nemde? (nehogy komolyan vedd mar, azt hittem mindenki csak viccel itt nemi napszuras utan, de kezdek felni, hogy vannak itt komolyan gondolt gondolatokat is...)
-
pcnet
addikt
"vagy ki nem lépsz az aktuális session-ből (pl. kilépsz a főmenübe, vagy a játékból)"
Sőt még azon is túl. Ha úgy lépsz ki akár főmenübe, akár a játékból, hogy még nem érted el az útvonalad utoldó pontját, akkor ha vissza töltöd a játékot és megnyitod a Galaxy map-et, újra tervezi a hátralévő útvonalat és mehet tovább a target next system in route. Én felfedezés idejéte a firegroup váltó gombra szoktam tenni Hotason, asszem a 3as gomb, tök kényelmes, csak a jobb mutatóujjamat kell megemelni és megpöccinteni vele a kapcsolót. Egy Beagle point túrán marha kényelmes/hasznos tud lenni.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Bedokkoltam ASP-vel felfedező útról visszatérve, átültem egy Sidewinderbe és nem voltak nálam az adatok. ASPbe visszaülve újra nálam voltak. Eladtam az adatokat, majd scaneltem egy rendszert. Az állomásra visszatérve el tudtam volna adni az adatot (ha 20+ lyre lettem volna ugye). Eladtam a scannereket, eltűntek az adatok. Ez alapján úgy tűnik, hogy az adatok a scannerrel mozognak.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
grHawk
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
to.ca
tag
Erre próbáltam célzózni. Nyilván sokkal hamarabb lelépnének a vásárlók a store-ból (és a játékból is, de szerintem ezért nem sírnának Frontieréknél egy határig), mivel hamarabb el lehetne érni az Endgame-ig.
A számunkra jó megoldás nyilván az lenne, ha a grindet valódi tartalommal helyettesítenék, de nekik ez munkaóra, stb. Az, hogy hol van az egészséges egyensúly, azt az mondja meg, aki diktál, és a játék életciklusának ebben a fázisában nem kérdés, hogy ez már a Frontier, bármennyire is fáj nekünk rajongóknak.load"elite",8,1
-
Vesa
veterán
"Pedig a játék akár igazán jó is lehetne."
Az a legnagyobb baj, hogy ezt a játék megjelenése óta mondogatjuk...és azóta is csak mondogatjuk, és valószínűleg az idők végezetéig mondogatni fogjuk. Mert nem változik érdemben semmi. Sajnos.
X4-ig még elrepkedek ezzel..
A tudomány a valóság költészete!
-
wollnerd
aktív tag
Asszem 4A-s Fuel Scoop van. (látható a linkben.) Ugye általában a következő rendszer a csillag "mögött" van, rámegyek a csillagra, körbe megyek rajta és közben tankol a hajó. Mire elérem a rendszert, addigra már majdnem tele lesz (ha minden csillagnál ezt csinálom). Szóval kb. 15-20 mp alatt feltankolja a 16 tonnás tankot.
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
wollnerd
aktív tag
Viszont azt a matekot még nem igazán értem. A tankolási PERCET szorzom meg a hajó max. ugrási távolságával? Hol marad az ugrások száma? Próbálom visszakövetni a 30Ly-s példád, de nem tudom hogy jön ki a 1-2 óra hozzáadásával is a 24 óra. (Gondolom a kb. 22K Ly-s utazásról beszélünk mind2-en)
Az én hajóm 53 Ly ugrási távval rendelkezik. tegnap este megnéztem egy példát. (és mivel az úttervező 20K út tervezésére képes. Nem értem miért csak ennyit tudtak kihozni... ennél nagyobb a galaxis, na mind1.)
820 ugrást tervezett. (plusz még az a 2K Ly út) És átlagosan kerekítve 1 perc alatt tankolom fel.PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
wollnerd
aktív tag
Így már nagyon világos! Kössziii.
Az első osztásra az eredményemnek 415 ugrás jön ki. (és gondolom ha tudjuk az ugrások számát akkor az első osztásra nincs szükség.) És én amit délelőtt is elmondtam hogy az úttervező 20K-ig 820 ugrást adott ki, az egy nagy benézés volt! 320-ről van szó valójában! ugye a Neutron/WD csillagokkal... Persze ott van ez a +2K is. De ezt is le lehet csekkolni az úttervezővel kb. mennyi ugrás és akkor az első ismert ugráshoz hozzáadjuk az lecsekkolt ugrások számát és azzal szorozzuk meg az 2 fsd közti időt elosztjuk a 60-nal és voilá!
Duvi mester ki is rakhatná az összefoglalóba ezt a formulát a utazási idő kiszámításához.
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Mister_X
nagyúr
Na én meg azt hittem, hogy én vagyok a helikopter. Sebaj, leadtam a küldetést és azóta eltettem három "pirate lord"-ot láb alól. Kettőt keresni se kellett, célrendszerben bolyongtam mikor ki akartak vágni supercruise-ból: padlófék, kivágódunk, 180 fokos fordulat és mielőtt még be tudott volna scannelni, megkóstolta mindkettő a kinetikus ágyúk tartalmát. A harmadikat keresni se kellett, gondoltam még intel szerinti célidő előtt beugrok egy állomásra, erre elkezdett egy Distress Call kéken világítani, hogy mission objective.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Playstation 3 konzolt vennék PS3
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen