Új hozzászólás Aktív témák

  • FBLLMAG

    senior tag

    válasz Gargouille #45325 üzenetére

    Az az. És elég jók az eddigi benyomásaim. Nem a C2 -t választottam, így nem okoz neki problémát, akár a TURBO 2 -re sem felkapcsolni (a C2 kb ugyanolyan méret mellett 2x erősebb, de ezért hamarabb felmelegszik). 8+ órát probléma nélkül bír az esti sétán. A 700 lm kimeneti fényáramot is túlteljesíti, méréseim szerint. A fényerő is rendben van. Az a 0,15 lm is kellemesen használható. Nagyon stabil farokra állítva. A mágnes benne elég erős, és kivehető. A kapcsolóját nagyon könnyű megtalálni. 2 - 2 gumigyűrűvel van ellátva a jobb szigetelés végett. A TIR optika keményített üveggel van védve, ami a többi lámpához képest, mélyebben helyezkedik el a testben. Ettől független, szélesen szórja a fényt.

    2 holdfény, 3 közepes fokozat, 2 TURBO fokozat, 3 villogó fokozat között lehet választani, azonnali hozzáféréssel. Bekapcsolt állapotban is lehet oda vissza kapcsolni. Memóriával is rendelkezik, energiaszint kijelzéssel. Túlmelegedés védelem, kijelzéssel, túlmerülésvédelem, kijelzéssel, stb.

    Vetítési képe selymesebb mint a Nitecore lámpáimé, szélesebb SPOT -tal, ugyanakkor elég jó a hatótávja (az Olight S2A szélesebb SPOT -tal világít, de gyengébben). Osztott fénygyűrűvel, ahol a középső még mindig elég erős, erősebb mint az 1000 lm -os lámpák szórt fénye.

    A tokja jobb minőségűnek tűnik mint a Fenix, Nitecore tokjai.

    És ami a lényeg, 36 $, 40 % kedvezménnyel. És megadták. Tokostól, tömítő gyűrűkkel, csipesszel, csuklópánttal, 10 év jótállással. Mert sokat kellett rá várnom.

    Nekem tetszik, és egyre jobban tetszik. Mindig mellettem van. :DD

Új hozzászólás Aktív témák