Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz bitpork #7990 üzenetére

    Erre mondtam:
    "Ne haragudj, de Audi Q7 hybrid egy olyan ritkaság, és olyan egyedi jószág, hogy annak a javíthatósága nullához konvergál, azt elhiszem. Aki ilyet vesz, az bele is számolja ezt."

    De ennek semmi köze ahhoz, hogy milyen a meghajtás. A Subarumnak a 110e km-es szervize (vezérműszíj csere) 800e forint volt 5 éve. Mert az is egy egzotikus autó egzotikus megoldásokkal és drága szervizekkel. Amikor az ember ilyet vesz, azt beleszámítja. Vagy nem. Én sem tettem, csak néztem mint a mozis, de így jártam. De nem kezdtem el szidni a belső égésű motort, hogy mind szar és csak iszonyat költségen karbantartható.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

  • almafa42

    aktív tag

    válasz bitpork #7990 üzenetére

    Tehát ha a Tesla csinálja, akkor az a "vevők megvétele", míg ugyanaz a gyakorlat az Audinál "teljesen ok". Értem.

    Minél prémiumabb az autó, minél több olyan extra van benne, ami elromolhat, annál könnyebben következik be a gazdasági totálkár. Egy bakancs swiftet nem túlságosan veszélyeztet, de a jelenlegi áron 30m+ feletti autókat attól függetlenül sokkal hamarabb, hogy benzinesek-e vagy elektromosak.

    Én amúgy sokkal valószínűbbnek látom, hogy az akksik jövőbeli fejlődése miatt relatíve avulnak el a mostani elektromos autók, illetve a gyártásköltségeket tudják majd annyira lefaragni, hogy emiatt veszítsék el az autóim a használtpiaci értéküket. De rosszul alszok emiatt? Dehogy. Ha valakinek az autója potenciális amortizációja nem fér bele, akkor túl drága autót vett. Annyit meg nem ér az egész. (kivétel a nagyon alacsony keresethez párosított szükségautó, de ez is csak bizonyos helyzetekben)

Új hozzászólás Aktív témák