Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz Vesa #6395 üzenetére

    Egy ilyen meg nem történt javítás helyett inkább térjünk rá a költségekre mikor valóban lejárt garis javítás van.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • axioma

    veterán

    válasz Vesa #6395 üzenetére

    A gari pont azert van, mert a meghibasodasi gorbe elejen levo problemak mar gyartaskor megvoltak, csak nem tudtak kiszurni. Ha a gariidon tuljutsz, az mar pont eleg ido hogy ez esetleges [a gyarto se visel sokat, de statisztikai 0-t nem tud] mar kijottek, a faradas, hasznalodas miattiak meg me'g messze vannak. Nyilvan neked nem jo hogy allt a szervizben, de ezt fogd fel ugy, mint egyszerusitett eljaras a hibas teljesites miatti per helyett. [Vagy ugy hogy a garancia kotelezoen - mashogy nem arulhatjak - megvasarolt biztositas, kb. a nagy szorasu kezdeti hibak javitasi aranak atalanya]. Ebbol messzemeno kovetkeztetest - hajtasbeli kulonbsegre plane - nem kene levonni. Szvsz.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowbull

    addikt

    válasz Vesa #6395 üzenetére

    Az olcsó EVzés lehetséges, csak nem mindenkinek.

    Ha van egy családi házad, rajta egy napelemes rendszer, és pont olyan a használati profilod hogy akkor tudod tölteni az autót amikor amúgy is túltermel a rendszered, akkor kvázi valóban "ingyen" autózol. Ha a családi ház meg a napelemek költségei amúgy is ki lettek volna fizetve, akkor ezeket nem is kell az autózásnál figyelembe venned.

    Ha egy átlagember vagy sokmilliós napelemes rendszer nélkül, esetleg olyan helyen laksz ahol ilyesmit nem lehet telepíteni, akkor piaci áron fogsz tölteni, és innentől kezdve ezer és egy variáció lehetséges. Még az is lehet hogy nem fogsz olcsóbban autózni mint egy hagyományos autóval.

    Egy megtérülési számítást is ezerféle módon lehet paraméterezni, ott sem lehet semmi biztosat mondani előre a részletek ismerete nélkül.

    Egyél hozzá kenyeret!

  • Tiédetis

    senior tag

    válasz Vesa #6395 üzenetére

    Azért a garis javítási számlák és garin túliak általában nincsenek köszönő viszonyan sem egymáshoz. Pont a hajtómű esetén volt/van javítási megoldás rá, emlékeim szerint egyik éppen a kifogásolt solymári szervíz, a másik meg.. Nos nevet nem írok konkrétat, de jimmy néven fut, bár tény, hogy nem értettem a szisztémát, hogyan is működik ő. De többek között Zoe-k 3 fázisú problémáit orvosolják.
    Csak nekem már sok volt a FB csoportban az ömlengés és kiléptem onnan.
    Ezért lenne jó a csoport itt is, akiknek tényleges tapasztalatuk van, azok véleménye, tapasztalata már azért jelent valamit.
    A másik meg, hogy visszahozza az árát kérdése, itt pontosan mire érted ezt? Ha veszel egy benyás vagy füstölgőt, az visszahozza?
    Vagy a felárra gondolsz? Mert eladásnál még talán azt is visszahozza.
    Az enyém már túl van a 7. éven, így nincs gari, de nem is parázok, hogy mi lesz? Ha új autót veszel, ott sem lesz bontott alkatrész elég sokáig. Átnézettem, semmi nem kopog, lötyög. Megy. Ja és ez egy városi autó és annak is használták.
    Kicsit szerintem túlaggódod a dolgokat, élvezd és használd :)

    Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

Új hozzászólás Aktív témák