- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A marketingen segít spórolni az AI
- DIGI kábel TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Rendszergazda topic
- Mozilla Firefox
- Zyxel NAS326
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11538 üzenetére
Opel ampera-e fb csoportban éppen pár napja mutatta több márkatárs, hogy 11kWh körüli fogyasztást produkáltak, igaz ezek java városi közlekedéssel.
Nekem 14-14,5 városon kívüli autózással. Bent egypedálos móddal, kint normál. Klíma nem sokat oszt.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
[link] itt használnak olyat is, ami nincs a listában.
Néztem én is ABRP-t és FB csoportban többen is használják hosszabb utakra, összehasonlítottam a Tesla tervezővel és elég hasonlót dobott nekem Zürichbe, mint onnan a Teslának.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz madgie #11566 üzenetére
Ez így van, nekem ez az első évem az opellel, télen 20-22 között fogyasztott, most 14,5-16 között.
64kWh a méret, a töltés sajátossága miatt 5-15% között érdemes töltőre állni és max. 80%-ig tölteni. Ebből könnyen kiszámolható hogy hol kell tölteni ha hosszabb útra megyek.
Azt már eldöntöttem, hogy jövő nyáron megyek vele Svájcba, egyéb okok miatt az idei év kizárva. Ez lesz a tanulóév. Elmentem 6000km-t úgy, hogy egyszer töltöttem rá télen 15%-ot, a többi az otthoni.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz djeperto #11583 üzenetére
Szerintem engedd el a témát.
A prémium márka ismérve hogy csinál keretet, ráragassza az emblémát és azt teszi bele, amit megvesz a vevő. A rajongó tábornak mindegy mi van benne. [link]Egy másik platformot kifejleszteni idő és pénz. Kicsi a várható eladható mennyiség, ezért nem fog vele foglalkozni, pláne ha még rá is fizetne vele.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz Mauzes #11580 üzenetére
Láttam a MY-t megpakolni, rohadt csomaggal mentek el a fiamék +1000km-re. Mi látszódott belőle? Hátsó ülésen 1-2 kisebb táska, minden más ment bele frunkokba. Előlre pedig a fagyasztott dolgok, menetközben elég jól tartották magukat az úton, pedig ők még megálltak egy motelben aludni is.
Nyilván nem mindennap használják, de ha kell, ott van és kihasználható.
Egyik gyártó így gondolja, másik meg másképpen. Nyilván elvesz a marzsból 50USD-t.
Ahogy az userek is.
Én nem éreztem szükségét eddig, pedig milyen reklámhadjáratot tartott - gondolom még ma is - fülig jimmy a tálcáira és egyéb "kreativ" dolgaira.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
nekem volt hozzá 2x "szerencsém" , egyszer szakérteni akart egy ioniq28-at, ő ajánlotta, taxi volt (mivel az eladó a megállapodás után felhívott hogy egy másik érdeklődő is megadná az árat, de ha ráteszek 50k-t az enyém és ezek után elhajtottam, nem kellett szakérteni) máskat "ő" árulta ami nem az övé volt és dzsuvás, karcos szintén 28-as volt, amit szintén ő akart szakérteni pénzért, azt sem vettük meg. Utána még küldözgetett képeket, hogy kitakarítva, karctalanítva van, már nem érdekelt. A FB csoportjába - nem tudtam hogy az is az övé -nekiállt ekézni a felrakott autómat. Na innentől számomra egy erkölcsi nulla. Bocs ha valakit megbántottam volna ezzel.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Nyilvánvaló, hogy ennyi legális bevételből nem tudja fenntartani azt a szintet, amit mutat, tehát a jó része fekete leves.
Csak az akkubizniszén is látszott, hogy nem is szürke. Engedélyek nélküli átalakítások, stb.
Amikor páran rákérdeztünk a fb csoportban, hogy a többletsúly hol jelenik meg a forgalmikban, van-e engedély rá, minek az volt a válasz. Pl. egy baleset esetén a biztosító zokszó nélkül elhajt bármilyen kártérítési igénnyel együtt, saját és okozott kár esetén is. Na onnantól voltunk szar emberek akik gátolni akarják az EV Autók Innovatív Szarakadosát Nagybetűkkel.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Lehet, hogy a prémium gyártó folytatja a már bevált rendszert, miszerint az ő autói fáklyaként tudnak égni bármikor és bárhol? Most azért lehet olvasni az elektromos modellek hibáiról, melyek akár tüzet is okozhatnak.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11630 üzenetére
jahh
egyik szar, másik meg fos
1 milla i4-t adtak el? Pont az i7-nél s probléma ez is.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz Tiédetis #11633 üzenetére
na közben megnéztem, valóban 1 milla eladott EV a premium csúcsának nevezett márkától. Az i3 megjelenése óta, a csoportot is számolva, ami ugye ha jól emlékszem 2013 óta van. tehát az elmúlt 11 év alatt adtak el 1 milliót, jók az adatok? i3 esetében nem volt gond az akkupakkal. i4 és i7 aminél olvastam. Nem probléma tudom, azon tulajdonosok, akik megijedtek és vitték szervizbe azonnal a kocsijukat és megnyugodva hozták ki, mert azt mondták semmi gond, majd elmentek x km-t és lángba hozta a nézőközönséget. Szóval azért sajnos vannak hagyományai.
cybertraktor pedig már akkor bukás volt, amikor lerajzolták. Ezt tudta mindenki. ebben nincs meglepetés. Valljuk be, mivel a prémiumosok soha nem ismerik premium gyártónak, nem is várható el tőlük az a fantasztikus minőség.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11642 üzenetére
Mondjuk engem tuti nem, csak ne előttem húzd a fáklyát, mögöttem már nem számít
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11653 üzenetére
Nem lehet mindenki őrült
Olvass, értelmezz, értőolvasásnak nevezik Nyert, de nem 80-al, mert a kamion sem annyival megy, és nem lifeddel Minden más stimmel. Tehát semmi
"Miért gyulladni ki? "
Töri magyar?A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11669 üzenetére
Ugyan hagyd, értelmetlen. Vannak emberek, akik azért kapják a fizetésüket, hogy másokat ekézzenek, míg a gazdi termékeit az egekbe magasztalják, és becsomagolják egy mézes-mázas csomagolópapírba. Ezt látjuk naponta politikai szinten is. Én nem tartom premiumnak azt a márkát, ahol sorra gyulladnak ki az autóik és rányomják az userekre a felelősséget ahelyett, hogy kiállnának és elismérnék: szart adtunk nektek, sok pénzért. Nincs ezzel addig gond, amíg saját magukkal foglalkoznak.
Egyszerűen lépjétek át annak posztjait, akinek ez a dolga itt.
Tudom, Tesla hívő vagyok, egyszer vezettem 40 percet, leírtam a szubjektív véleményem róla. Nem gondolom, hogy hívő így leírta volna.
Én is emlékszem az általad említett esetre. Nem kellett túl sokat keresgélni, hogy említett márka - hybrid EV autóira (hiszen ezek ICE autókba integrált alkatrészek) - problémáira rátalálják, van szép számmal. Ahogy más márkáknál is valószínű, de az sosem számít.
Száz nem számít, egy az igen
---
Visszahívások: ez majdnem olyan, mint a telefonok frissítése. A hibát orovosolják talán, de ezzel szerencsére újabbat hoznak ki.
Igen, minden márkánál vannak, de az nem számít, mert akinek a feladata, csak 1 márkát ekéz, rohadt unalmasan úgy, hogy egyiket sem tulajdonolta, bár sok papírt elolvasott róla.Higgyétek el, elég elolvasnom azt, amit válaszoltok neki, hogy kiderüljön éppen mit írhatott
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11671 üzenetére
persze, de ismered ugye azt a dakota falusi közmondást, hogy "okos enged, szamár szenved"
400+ gyerek között vagyok, hidd el, működik ez közöttük elég jól.
Odamegy az okoskatörp és nyomja a baromságait, ezek meg hátat fordítanak és elmennek onnan röhögve. Mondjuk kellett kicsit beszélgetni velük, de 1-2 hónap után elkezdett működni.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz WiZARD #11697 üzenetére
Ez érdekes táblázat
A BMW X6 M átlagos tízéves karbantartási költsége 18 900 dollár, és 54,6% az esélye annak, hogy nagyobb javításra szorul.
A BMW-rajongók sajnálatára a legtöbb járműnek, beleértve a sportkocsikat, a terepjárókat és a crossovereket is, hasonlóan magas tízéves karbantartási költsége van. A szegmens versenytársai, mint például az Audi és a Mercedes-Benz, gyakran lényegesen alacsonyabb karbantartási költségeket kínálnak járműosztályonként.
Sajnos sok BMW-hez hasonlóan az X2-nek is 54,6% az esélye, hogy a birtoklástól számított tíz éven belül nagyjavításra szorul. A tíz évre tervezett teljes karbantartási költség 17 602 dollár.
Valahol olvastam, hogy az i4(?) esetében az importőr rátesz az árra, hogy kompenzálni tudja a hajtómű miatti javításokat. (Talán India?)
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
#11719
Mivel nem olvasom egyetlen posztját sem, így továbbra sem tudom miket ír rólam.
Szóval beszélget 4-5 gyerek, odamegy és inzultálja őket. Tényleg lehet azt kellene mondani nekik, hogy adjanak neki két sallert és akkor ők kapnak érte.
Szóval akkor mesélj akár privátban is, te mit tennél?
shadowbullra meg továbbra sem vagyok kíváncsi[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Érdekes ez a téma.
Akkor egy kis adalék. Kellett vennem 3/4"-os locsolótölőt. Nem keresgettem, elmentem kértem 25m-t. Sárga színűt kaptam.
OTP simp. fizettem, (telefonnal).
Hazaértem, este FB-on telibe a locsolótömlős reklám, 3/4", 25fm, sárga.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Az a jimmy aki zokszó nélkül átlép olyan dolgokon, mint engedélynélküli átalakítás, saját magam pénzért "felülvizsgálom" az ajánlott autót, amiben csak egy másodvonalbeli jutalékvadász vagyok, aki fb csoportjában legyalázza más eladni kínált autóját, az nem sok hitelességet mutat. Közvetlen probléma esetében pedig a szokásos innovatív oázisos duma során derült ki, hogy pl. zoe esetében is van, aki ért hozzá, csinálja, de ahhoz telefonszáma van csak, semmi más. (konkrét eset volt, nem zoes, ekkor derült ki)
Ettől még lehet jó szakember persze. Mondjuk fura volt az is, hogy nem LED-s ioniq esetén, "mire jössz érte, X Ft felár ellenében már LED-s lesz az, a karcok amiket láttál, már sehol nem lesznek"Azt tényleg nehéz elképzelni, hogy félt a H. az akkuk garanciális dolgaitól, inkább pakolt bele 40-s pakkot, és mikor látta, hogy minden OK, kihozta a 38-as verziót. DE! Ezzel ha figyelembe vette a Soul EV akkuproblémáit, nem elképzelhetetlen.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Valahogy támogatni kell a kínai testvéreink autóit
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11880 üzenetére
94 az pontosan azt jelenti, amit, 94Ah azaz kb 33kWh
170LE ami ugye 126kW-t jelentA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11882 üzenetére
ha jól emlékszem olyan 38 körül van nettóban tehát ami felhasználható belőle
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Amikor kérdeztem tőle Soul bővítését hogyan oldja meg: betesz +10kwh-s kapacitást és összeköti a meglévővel. "Ezáltal a meglévők is feljavulnak" Hogyan? kérdeztem. "prizmatikus cellákat teszünk bele, ezáltal" De mi köze a plusz celláknak a meglévők kémiájához? Nincs válasz. Szerintem az van, hogy látja a problémákat ( kevés kapacitás, szar töltés a zoe esetében stb) megkeres olyanokat, akik érthetnek hozzá és eladja magát mint szakember, a kuncsaft meg fizet. Szerencséje ha csak egyszer, és másodjára nem RÁ.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz Kroni1 #11895 üzenetére
Erre gondolsz? [link]
Nekem ez megint annak tűnik, hogy a betelepülő elvtársak gyárait ezzel is támogassuk meg.
Lett volna lehetőség évekig, de nem izgatta pártunkat a dolog.
Szerintem EU szinten erre nem lesz készség.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
[link]
Azért gáz hogy milyen határidőre lehet számolni.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
De érted, ha egy merci esetén ez a gyakorlat, akkor mire számoljon a delikvens egy kínai összeszerelő üzem esetében? 10-12 hónap? Mondjuk az szánalmas magyarázkodás, hogy a 4 hónap nem is 4, hanem 2. Anno Laguna esetében amint megvolt a szemle, tudták mit kell rendelni és jött is pl. az alumínium motorháztető. 1 hónap után készen volt, pedig elég sok dolgot cserélték újra.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz IntelKiller7 #11919 üzenetére
nem lehet rossz, magukat premium osztályba sorolják, akkor minden oké
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Tiédetis: volt Scenic1, Scenic2, Megane kacsaseggű, renault express, ezekbe öszesen közel 300.000km-t toltam, és mindegyik pénztemető volt.
Rendben. Nekem a két Lagunába ennél több km ment.
2-es Lagunába akkut cseréltem kettőt, vezérlést amikor kellett, motorhoz nem nyúltunk, váltóhoz sem. klíma kompresszort cseréltünk, 4db rugót és lengéscsillapítót, 1db jobb hátsó ajtózárat (bontott Megane-ból pakoltunk át amit kellett), rugókkal együtt a futómű szokásos kopott dolgait. Kb ennyi
3-s Laguna: aki elvitte, az övében majd 500k km volt és nem akarta felújítani, az enyém új volt ahhoz képest, ennek is volt klímakompresszor 2x csere, mert a híres német 12 hó 3 napot bírt ki. 2db piezos befecskendező, kb. 5db első izzó, hátsó és első rugók (ez tény, hogy az utángyártottak szarok voltak ehhez). futómű kopók, szűrők, vezérlés. Amit kell minden másban is. Egy titka volt neki: évente 2x elvittem átnézetni 5-10k értékben. Talán a legnagyobb tétel a gumik és tuning volt rá. Ha sokat költöttem volna, eladtam volna.
Volt más francia autóm is: BX19, (utáltam de kellett az állítható hasmagassága miatt) megy egy Dacia 1310 (szerencsére pár hónapig)
Kinek hogy sikerült az üzemeltetés
Zoe: mivel kétszer belevertem a fejem mikor szálltam be, otthagytam a tesztvezetés után. Így ennél több tapasztalatom nincs vele.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Sok? Ne viccelj, Több évig voltak nálam, elég sokat nyomtam bele, 2-es ráadásul ügynök autó volt, szó szerint települéket járva, háztól-házig. 12V akku, melyik autóban tart ki 10 évet, rugók, csillapító, talpasok, fék alkatrészek? Igen, pályán nekem is állt le a siemens injector miatt, bár az szerintem nem francia De onnantól tudtam, mi az előjele, mikor haldoklik.
De kinek mi a sok és a temető. Én magamnak tartottam a kocsit, és szerettem rendben tudni.De ne csak Off legyen: Atto3? Jól emlékszem, hogy tervezted a vásárlást? Megvan? Mesélhetnél akkor róla.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Én december óta másodszor mentem gyorstöltőre az ampera-e kocsimmal. Télen is volt egy, de az katasztrófa ha nem tudom felmelegíteni valahogy az akkut.
Mivel tervezem Svájcba menni vele jövő nyáron (idén sajnos kiesik a lehetőség) és muszály tapasztalatot gyűjtenem.
30-60% 24 perc 19,7kWh
Itt már eléggé esik lefelé, tehát 5-10 körül kell tölteni és 50%-ig megy 50-52-el, ami még elviselhető. GM tehet egy szívességet ezzel a sebességgel, de mivel 99%-ban otthon töltöm, nagy hátrány nem ér vele, viszont most 14-et eszik, és ebben volt pálya isA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
Nem ismerem az M1 forgalmat, M5 igen, Bp-Kecskemét között. 110-el megyek, ha kamionsor van - szokott - nem gond az opelnek, és i3-nak sem 5-6 kamiont elkerülni, ha sokan jönnek a belsőn, felmegyek 130-ig, majd vissza a külsőbe.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11967 üzenetére
Én nem szerettem soha olyan tempóval menni.
Opel viszont rohadtul megy, kevesen gondolják amikor 4 kocsit előzök erőből.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- LEGO klub
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- EAFC 24
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Raspberry Pi
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest