Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz schawo #7954 üzenetére

    Nos, az audi amennyiben márkaszervizbe hordod biztosít egy olyan opciót amiben pl egy teljes motor csere méltányossági alapon (pont azért mert végig ott volt szervizelve) akár 90%-t elengednek. Nem mind1.

    A másik. Audinál az akksi modulokból épül fel. Amennyiben csak egy vezérlő (ami sajnos egyben van 12 cellával és nem bontható) fingik csak meg, akkor nem kell mind a 36 modult cserélni. Sajnos a modul ára 1700€ határon túli áfával. Azok a kis szervizek akik valóban értenek is hozzá olyan áron szerelik hogy az Audi óradíja igen csak versenyképes. (Pici matek: 36*1700€= 61200€. Nem egyszerűen gtk hanem instant kill egy pár éves autó esetében. Az EQC dolgainak most megyek neki hátha megtalálom a lehetséges szerviz számait ami segít a döntésben. Eddig minden autóm egy icipici részt vagyontárgy volt amit ha úgy alakult el tudtam adni. Ez most az EV estében nagyon nem így néz ki. Pl e-tron 3 évesen cca 60-70k méterrel már elvesztette az újkori értékének 50%-t. Ez van az EQC esetében is ahogy látom. És ezzel nem tudok mit kezdeni, mert azt jelenti hogy az eddigi éves 1-2 milliós szerviz számla költségét nem hogy nem spórolom meg egy EVvel de még ezen felül is mellé kell tennem éveken keresztül ha eljutok egy akksicseréig.)
    De reménykedem benne, hogy a helyzet változni fog - ha nem is szükségszerűen az olcsóságban, de legalább a hozzáférhetőségben és szakértelemben.

    Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)

Új hozzászólás Aktív témák