- Sweet.tv - internetes TV
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tidal
- Mikrotik routerek
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz
Tigerclaw #222 üzenetére
Normalis tavolsagot megtenni kepes auto akkujat mar a netto sulya miatt nem cserelned ki egyben emberi erovel. es iszonyat problemas lenne egybol az erintesvedelem. Csak prius I. akkupakk kiszedesekor es cellacserejet asszisztaltam, ami ugye joval kisebb (bar NiMH miatt is), de hogy azt a koritest hogy oldanad meg 5 perc csere alatt azt nem tudom. Szerintem nem veletlen, hogy formula-e-ben tavalyig _auto_csere volt a verseny kozben, nem csak akkucsere. Pedig ott aztan abszolute specifikalt korulmenyekhez lehetett volna alakitani a cseret...
Amugy sima berlessel most is megteheted ugyanezt, ha hetkozben 1 auto kell csak utazni meg egy masik.
Amugy volt valami keleti koncepcio ami a legozhato autorol szolt, 1 vagy 2 sor ules, kis hatulja vagy nagy, bar azt hiszem szervizes (de nem gyari elokonfiguralt!) cserevel. Ezt erdemes lenne megjatszani: hetkozben 1 soros auto elol-hatul a ketfele motor, nagy utnal meg elektromos akar kirakhato, helyette masodik sor plusz csomagtarto. (Mondjuk a garazsmegoldas ehhez jo kerdes...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő