Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz bitpork #10635 üzenetére

    Éppen ellenkezőleg...egy irreleváns témát kevertél ide! A BMW ilyen-olyan előfizetéses megoldásának semmi köze nincs ahhoz, amiről korábban a thread szólt, mert ott az akkuk technológiai fejlesztéséről beszéltünk, illetve azok akku-élettartamra gyakorolt hatásáról. Ennek semmi köze ahhoz, hogy egy XY gyártó milyen esetleges értékesítési stratégiákkal próbálkozik.

    De, hogy az általad idecitált tök más témához is hozzászóljak: Az akku lízingelős megoldás eleve versenyhelyzetet fog teremteni, mert nem minden gyártó fogja bevezetni. A vevő pedig majd eldönti, hogy egy olcsóbb autót akar folyamatos havidíjakkal, vagy egy drágábbat havidíjak nélkül. Ha előbbit, akkor sem a gyártók "összeesküvése" fogja elmozdítani a piacot ebbe az irányba, hanem a piaci kereslet (ti. ha ezt választják tömegesen az emberek, akkor ezt fogják csinálni a gyártók és nem fordítva). Egyébként a Renault megoldása egyelőre nem aratott osztatlan sikert.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák