Új hozzászólás Aktív témák

  • Lauda

    félisten

    válasz V/ #76067 üzenetére

    Én nem írtam, hogy az ebay ajánlotta. Az ebayen keresztül írt az eladó:


    The seller replied to you
    Hello xxxxx,

    mobilekits sent you a message about your request:
    Hi,dear customer So sorry to give you an unhappy shopping experience. Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things You know the item is sensitive.,besides if you return the item back, the shipping fee may be high and need a long time. How about refund you 70% for this matter and you don't need to return any items back? This way may save your time and money and if you still need the item, you could buy it at your local store first.. Waiting for your reply. Best regards.

    Ez pedig a másik 12 perccel később érkezett válaszul a 60% elfogadásomra az eladótól közvetlen:

    Hi, dear customer
    Thanks for your understanding.
    We will refund for you in 48 hours, pls check your account later.
    If you have any problem about the refund, pls contact us.
    Your’s sincerely.

    :F

    Na mindegy, utalja vissza a 60 vagy a 70%-ot nem is érdekel, csak zavaros, hogy kétféle kommunikáció jön vissza.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák