Új hozzászólás Aktív témák

  • havri1

    félisten

    válasz Vasinger! #61187 üzenetére

    Ha nem működik valami, az természetesen jogos vitaalap. (Meg természetesen ha hiányos, az is!)
    Az jó, ha csináltál videót! Mert hallottam már olyanról, (LEGO pl), hogy a vevő ezt állítja az eladó meg azt, és hát na..nehéz ügy érted.

    Ebay/paypal ügy keretein belül gyakorlatilag 3 végkimenetel lehet:

    - Eladó javára döntenek, vevő bukja a térítést, csomag marad.
    - Vevő javára, eredti állapot visszaállítása (csomag vissza, pénz vissza)
    - Megegyezik az eladó és a vevő, ügy indító zárja az ügyet.
    - Nem történik semmi, zárul megoldás nélkül az ügy (PayPal- dipsute escalálás nélkül)

    Ha írsz neki, és nem milliós tételről van szó, nagy valószínűséggel fel fog ajánlani pár dollárt, bukja a nyereséget, de deficit nélkül kiszáll, esetleg az egészet visszautalja, marad a cucc.

    Én a helyedben szépen ezt leírnám ahogy van, üzenetben először:

    - Megkaptam a csomagot, de hiányos ez meg az benne, illetve az eszköz hibásan működik, mi a teendő? (Természetesen angolul).

    Azért írtam le ezeket, mert ha ügyet indítasz, akkor legyél tisztában a dolgokkal, mert ha nincs elég "perdöntő" bizonyíték a birtokodban, simán rosszul sülhet el. Én Case-t csak a legvégső esetben nyitok, szerencsére nem kellett sokszor.
    Kínai eladók nagyon a pozitívra mennek, viszont fenyegetőzni nem szabad, meg kell várni, úgy kell terelni a dolgot, hogy ő ajánlja fel.

    [ Szerkesztve ]

    havri

Új hozzászólás Aktív témák