Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
Ezek ingame képek, vagy kicsit meg vannak dolgozva képszerkesztővel ?
Azért az a 3. kép komoly . Nehezen mondaná meg az ember, hogy ez most játék vagy valós rally kép. Durva, hogy az EGO-ból még mit ki lehet hozni.
(#31) Csapoati: Ennek kifejezettem örülök, hogy ha bill.-el megy az ember, akkor küzdős lesz . DiRT 2-3 nem volt egy nagy nehézség bill.-el - szerintem . Végre az első DiRT lesz akkor, ahol kormánnyal is fogom tolni .
Csak lenne már május 5. Akkor lesz sok guba a számlán és esélyes, hogy meglepem magamat ezzel a játékkal. Mert megérdemlem ! Meg gyakorolni kell, hogy kovy29 nehogy lealázzon .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Komoly ingame fotók. Le a kalappal .
Ha te csináltad ezeket, akkor esetleg ugyanilyen murvásat kérhetnék egy Impreza-val ? Jöhet privátban is .
Fordot csak nem rakom be háttérképnek no . Bár tetszik ez a Fiesta R5(?), de ha már rallye autó, akkor az Impreza .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
1. és 2. kép bszrás . Lehet, hogy a Fiesta textúrái élesebbek, de az első kép, esküszöm, mint ha egy historic rally-ról lett volna lőve.
1-2 megyen felváltva háttérnek .
Viszont eldöntöttem, hogy ma megveszem, mert jött guba a kártyára .
Ui: Engedelmeddel az első két képet megosztom Fb-on egy rallys csoportban .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Shodan
addikt
Na sikerült megoldani, a teljes mappát kell másolni nem csak a tartalmát Így már mindjárt más. Sokkal jobb is lett főleg murván, bár billzettel még mindig jobbat megyek sokkal, de sokkal jobb élmény így menni + a hangok, nagyon átjön a feeling.
Ja és a v3-at tettem fel, nem a v4-et...
[ Szerkesztve ]
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
bokrosolajos
őstag
Kicsit nehézen lehet követni Ha saját bevallásod szerint sem vettél észre különbséget az FFB moddal, akkor végül is, miért van rá szükség?
Mod pedig mindenhez lesz! Ez nme érv, mert mindig vannak olyanok, akik úgy érzik, jobban értenek hozzá, vagy szerintük nem úgy kellene lenni annak, vagy fogalmuk sincs mit piszkáltak meg, de érzetre jobb lett - nem mintha valaha vezettek volna olyan autót
[ Szerkesztve ]
-
-
Strezi
őstag
Az nekem is megvolt a való életben! Evo VI, TME, Némi átépítéssel ALS-sel. Brutál volt! HPU 666, bár gondolom azóta párszor már porrá törték. Akkor marad a Dirt Rally-ban
Edit: Ahogy látom, később ASI N-csoportos gépe lett ...
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Musicking
aktív tag
No assist-al megyek (kivéve a hud-ot) nekem az fekszik. A clutch a kuplung, a 0.7 vagy 0.71-el jött és ezt hiányoltam már az első perctől, mert sokszor elég rányomni a kuplungra hogy megugorjon a motor fordulatszáma, a váltás sokkal több idő pláne a régebbi a járgányok esetében.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
N€T0X|N
őstag
Az auto clutch override egész pontosan azt csinálja, hogy ha automatára állítva használod a kuplungot, akkor is felül tudod bírálni a pedál lenyomásával (legalábbis, ha van olyan pedálod). Ezt régebben nem lehetett megtenni.
Nyilván aki manuális kuplunggal megy (mint én, mert én eleve csak H váltós autókkal tolom), annál ez nem csinál semmit.Sent from my keyBoard
-
Musicking
aktív tag
Innen leszedheted a 0.8as torrentfájlt, a mentések visszafelé nem kompatibilisek tehát ha elindult a játék a 0.9-el és nem volt savegame backup akkor nagy valószinüséggel az elejétől kell kezdened. Ajánlott kikapcsolni a mentések szinkronizálását a steamben a játék beállításainál , a gépen pedig itt találod a savegame fájlokat ( steam/userdata/accountod ID számsora/310560/remote )
Az eredeti dirt rally mappát átnevezed és letöltött 0.8 at a Directory Linker progival csatolod az eredeti mappa helyére (symlink), nyiván ha ugyanazon meghajtón van a steam és a letöltöttt cucc akkor elég az áthelyezés is.[ Szerkesztve ]
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
Enton
addikt
-
fagy53
nagyúr
Emlékszem, ez és az International Rally Championship jelent meg az Europress gondozásában annakidején.
A Rally Bajnokság-ot joystick-el kezdtem és kormánnyal fejeztem be,és ezzel a játékkal teszteltem le az alkoholos befolyásoltság hatását a vezetésre.
Működik még a jelenlegi számítógépen, de az USB-s kormány már nem neki való...M3lakH: a DirtRally szimesebb játék, mint a CMR-ek, ez van. A CMR2 és az 5 itt lapít a polcon a későbbi DiRT-ökkel és valahol a kettő esszenciája a DiRTRally javított vezetési élménnyel, ami még nem a valóságérzetét kelti minden esetben, de becserkészte a korábbi etalon RBR -t!
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Szép Én most vagyok a Masters harmadik rali-ján, 4. helyen vagyok összetettben, de a végén hátrébb szokott esni 1-2 versenyző előlem mindig, pedig nem leszek jobb.
TeeBee73: Alapértelmezetten nagyon erős az FFB, én 50%-ra vettem mindent szintén Logi FF-fel, de most éppen Impact V7 FFB-vel játszok a 107%-os beállítások nélkül és a képen látható játékbeli FFB erősségekkel, kivéve a Suspension-t levéve 30%-ra, mert szétrázza az asztalt a kormány
[ Szerkesztve ]
-
vidra1221
tag
Először is
A svéddel nekem nem volt gondom ott asszem 1 vagy 2. lettem, attól függetlenül nem szeretem annyira.Igen a finn pályákat bírom nagyon (főleg wrc-s videókon ) de azok k@rva nehezek, ott eszetlenül kell menni hogy jó szakaszok legyenek, talán ha egyet sikerült 1 helyen befejezni, no meg és egy kis hiba 180-as tempónál azt repülsz ki a fák közé. Főleg a 16km-es gyorsoknál kell rohadtul koncentrálni! Meg hát amortizálódik a kocsi rendesen hiába a service, az utolsó 3-4 szakaszon már jelentősen veszt az erejéből a kocsi, volt hogy mind két hibajelző lámpa világított és már füst jött a motorháztető alól a rajtnál , de kinyomtam a szemét én is ettől függetlenül! Azt sajnáltam, hogy a német szakaszokat nem rakta be a gép a masters szinten.ui: Most nézem, hogy neked 6 futamos volt a masters szint nekem meg csak 5, ez mitől lehet?
[ Szerkesztve ]
-
wolf033
senior tag
A valódi versenyautóban nem válogat, hogy mikor csinálja és mikor nem. Rallycrossban van valami elsz@rva mert csak ott van ez az elviselhetetlen kattogás. Sima rallyban "csak" a szokásos kattogás van.
Egyébként a múltkor találtam egy jó kormány beállítást. Ha nem felejtem el akkor megosztom ha érdekel valakit.
[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
Néztem én a zoknit, hogy nem az enyém-e, mert én is így vezetek, de még a nadrág is ismerős volt..
A fékpedál alatt nálam szivacs dolgozik.
Tetszett a kétlábas vezetés, tényleg sokat segít, kipróbáltam, de nem használom mert a valós autóban megkeveredem. Amíg automata volt ott használtam a valóságban is, de a kuplungosnál jobb kihagyni ezt a technikát, legalábbis nekem. -
COLBrattShaw
csendes tag
Nagyon baba setup, ott van rendesen!!
Raraktal teljesen! Jo lenne egy botvalto meg egy fasza kezifek. Jelenleg a H valtot nem hasznalom, igy meallitotta "4-esbe" a kezifeket, igy csak hatra kell hoznom a valtokart, bar ez ugy csak erosen nevezheto felmegoldasnak.
Azt el is felejtettem,hogy a mobilt lehet hasznalni kijelzonek, meg anno olvastam rola, koszi a tippet!Amiota beizziottam a pedalkameramat, azota nekem is mindig figyelnem kell a zoknimra, kulon van 3 par csak erre.
Enton: Jol hangzik, toljatok neki!
fagy53: En is ketlabassal vezetek pillango valtoval, auto kuplunggal. Egyenlore van eleg kihivas a palyakkal, meg majd az erosebb vasakkal, majd ha mar lesz hatterem, kiprobazom en is a kuplungot.
Mindenkinek Jo vezetest, hangulatot, party-t es Boldog Uj Evet!
YouTube-on: https://www.youtube.com/c/brattshaw (on youtube)
-
SH4D0W2011
őstag
Ez így van, egyébként én is emiatt a pure rally dolog miatt szeretem igazán. Viszont én baromi nehéznek érzem, élvezetes, az biztos, de na, egy kis sikerélmény néha azért jól esne. Lehet, hogy te ezt már a kettő közötti átmenetnek tartod, de szerintem vagyunk egy páran, akiknek ez nehéz. Nem mindenki hardcore rallys, néha látok olyan videókat, hogy csak keresem az állam, és közben tudom, hogy nekem így sosem fog menni, tehetek bele akár ezer órákat is. Ha jól eltalálnák ezt a két szintet, az baromi jó lenne, de ne temessük már a bejelentés napján a dolgot.
-
bokrosolajos
őstag
Sehol nem írták, hogy "olyan árkád lesz, mint a szar",de te már tudod!
Mindenütt azt írják, hogy a DR szimulációja lesz kiegészítve aero fizikával.
Az arcade részt úgy értik, hogy vezetést segítő rendszerrel fun racsézol, vagy tolod úgy, mint DR-banA pályaeditor egy nagy csalódás lesz, elkészített kanyarokat, egyenes szakaszokat, ugratókat stb. fog egymás után pakolni random, pár csúszkával állíthatod ezek mennyiségét
A két játék párhuzamosan fog fejlődni, lesz Dirt 5 ahogy Dirt Rally 2 is
Ennek lehet egyik magyarázata, hogy a DR eredeti pályákat tartalmaz, a Dirt meg ezentúl csak fantasy stage-eket!
[ Szerkesztve ]