- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
Üdv!
Utoljára a CM az F1 2010-hez készített elfogadható fizikát, azelőtt és azóta - semmi!
Reménykedtem a DiRT3-nál, de a kiváló grafika mellé nem párosult sem a játékélmény sem a fizika.
Most hasonló cipőben járunk, meseszép a grafika, jártam pl Görögországban hasonló utakon és mintha visszatértem volna...., de változatlanul súlytalan, légpárnás autót kell vezetnem, ahol a kormány beállítása külön művészet! Nem elég, hogy az FFB tényleg pocsékul működik, de szűkek az állítási lehetőségek és az autó a régi jó CM szokás szerint egy kanyar előtti fékezés után úgy viselkedik mintha blokkolt volna fék, kormányozhatatlanul csúszik a korábbi haladási irányba. Nem várok el RBR-es fizikát a sok billentyűs, gamepados srác miatt, de legalább egy kicsit legyen reális az irányíthatóság!
Annakidején egymagos procira és 128MB-os VGA memóriára írtak ennél realisztikusabb autós játékokat, igaz a megjelenítés nem volt sehol a jelenlegihez képest, de 2015-ben elvárnánk egy minden szempontból realisztikus játékot, így csak a megjelenítés tökéletes!
Csak nálam nem jeleníthető meg a pályák hossza? -
fagy53
nagyúr
Én kormánnyal /DFGT/ játszom és kifejezetten az irányítás a nehézkes ebben a játékban. Fizikáról írok sokszor, de ma összehasonlítottam a különböző géposztályok autóinak viselkedését ugyanazon pályán / murvás görög/ és le a kalappal a fejlesztők előtt! Érdekes módon egyedül a két FWD, az 1960-as Mini és Lancia Fulvia viselkedett kissé abnormálisan. Láthatón túllihegték egy kicsit az elsőkerekesekre jellemző alulkormányozottságot a programozók, egy civil autót könnyebb a valóságban ezeken a pályákon ilyen tempóval irányítani, mint ezeket. Aszfalton meg átesnek a ló másik oldalára és a montecarlói szakaszok már szinte arcade-osak!
Sajnos a gond ott lehet, hogy a srácok még csak gondolat sem voltak, amikor ezek az autók történelmet írtak és nehéz belőni ma ezen veteránok pontos fizikáját.
Rendkívül élvezetes a többi autóval a verseny, a grafika lenyűgöző. Mindenképpen kívánatos lenne felülvizsgálni az input eszközök illesztését pl a kormányoknál hiányoznak a részletes beállítási opciók, máshol ez természetes. -
fagy53
nagyúr
válasz Stylefilter #249 üzenetére
" nem is várom el tőle a bonyolult ,cpu igényes fizikát," - ezt sok helyen hallottam már, de soha nem értem.
Éppen a régi, egymagos procira írt játékok: LFS, RBR, GT Legends stb a példák arra, hogy a jól megírt szimes fizika egy vicc lenne a mai konfigoknak!
A grafika meg jórészt a GPU műve és így érthetetlen, hogy ez a játék miért nem lett elég szimes?
Én a marketinget látom ebben ludasnak, azt a játékot ahol csak az idő az ellenfél, a kormányon kívül igazából semmilyen más eszközzel nem játszható az egész világon kevesen vennék meg. Rétegjátékról van szó, a grafika mindenkinek tetszik, de éppen a lényeget ( a játék sava-borsát) le kell butítani, hogy szélesebb rétegeknek is eladható legyen...
Szerintem nagyon jól eltalálták a szim és az arcade közötti sávot, ha még gyúrnak egy kicsit a kormányra nagyon jó, élvezetes "köztes" játék lesz, ez még az Early Access! -
fagy53
nagyúr
válasz #78687232 #258 üzenetére
Ne fagyj le, ha lesz kormányod máshogyan látod majd ezt az egész dolgot!
Ez a játék nélkülöz egypár dolgot ahhoz, hogy szimulátor lehessen, de közelít hozzá. A bill tipikusan az arcade vonal jellemzője, amikor ez az irányítási mód nehézkessé válik és kedvét szegi a játékosnak, akkor kezd a dolog szimulációssá válni és erősen igényli a kormányt.
Vérprofi billentyűsök biztosan látnak még fantáziát ebben a játékban, jó időket futhatnak, de a többség elfordul tőle. -
fagy53
nagyúr
válasz Bjørgersson #272 üzenetére
Látom a karosszériáshoz siettél..
Az igazi kihívást a 60'-as évek autói jelentik, mert ezeket a legrosszabb vezetni, olyannyira,hogyha tényleg ilyenek lettek volna, akkor az utcára nem mentem volna ki velük. Szerencsére a nem ilyenek voltak, a srácok csak rájuk húztak egy klisét, ez lett belőle... -
fagy53
nagyúr
Üdv!
DFGT,
Deadzone - 0
Saturation - 90%
Linearity - 1
Elford.szög - 540°
FFB - 10% minden a játékban
Sajnos nem tudta önmagát megtagadni a Codemasters, de azért be lehet lőni /autónként/ a kormányt.
900°-on kezdtem, de a rallyhoz a saturation-t le kellett venni 60%-ra, így vettem az inverzét, kb...
Ahogy emelkedsz a ranglétrán, úgy javul a vezethetőség, a 60'-as évek autói a legrosszabbak. -
fagy53
nagyúr
-
fagy53
nagyúr
Én nem bánom, bár szomorú, hogy az RBR jobb..
A 900°-nak kb 60-70% saturation-t kell adni, így a 720°-hoz kb 80-90% dukálna, az 5%-os holtjátékot még pályaversenyekhez sem ajánlatos használni, a rally meg egy más világ!
A Linearity-vel érdemes játszani, lassítani vagy gyorsítani a kormányon, de ez még a nézettől is függ! -
fagy53
nagyúr
válasz Zoli54213 #391 üzenetére
A "0" jelen esetben egyenes arányosságot jelet, azaz egységnyi kormány elfordításhoz egységnyi kerékelford tartozik. A "+" értékek növelik az érzékenységet, egységnyi kormányelforduláshoz nagyobb és "-" értékeknél az egységnél kisebb kerékelfordulás tartozik, hab a tortán, hogy mindez hatványkitevős függvény alapján történik.
Gyakorlatban a "+" értékeknél ideges, míg "-" értékeknél nyúlósabb, nyugodtabb kormányzásra számíthatsz.
Szimulációs játékoknál ennek az analógiája a kormányzási zárszög, ami autónként eltérő lehet. Ezért is nem tekinthető teljes szimulációs játéknak a DiRT Rally mert itt ezt nem lehet állítani.
A fejlesztők gondolom a játékot a 100% sat és "0" lin-re lőtték be kb 270°-nál. Az állítható kormányoknál célszerű a driverben 540-720° körül beállítani a kormányelford szögét és a játékban a fentiek figyelembevételével személyreszabni, ha már autóra nem lehet... -
fagy53
nagyúr
válasz #70869248 #447 üzenetére
Nekem a Mini után a Lancia nehezebb volt, lassabb és körülményesebb volt beállítani a kormányt is.
Tény, hogy az elsőkerekesek alulkormányozottságát eltúlozták a fiúk, de gyakori kézifékkel korrigálható, csak macerásabb vezetni, mint pl a hátsókerekeseket ahol remekül lehet gázzal kormányozni.
A Monaco könnyebb mint a többi, mert egy kicsit árkádosra sikeredett, ez sikerült a legkevésbé.
Jelentősen javul majd az irányítás az összkerekeseknél, itt bár az idők szűkebbek, de több a sikerélmény mint a 60'-as évek autóinál.
Az eddigiek alapján jelentős javulás történt a DiRT korábbi részeihez képest és visszahozta a CMR széria játékélményét amit egy mai szintre emelt fizika és grafikai élmény koronáz meg.
Nagyon várom már a kész, végleges dobozos verziót, megy a polcra a többiek mellé... -
fagy53
nagyúr
válasz yodamester10 #468 üzenetére
Üdv!
Nem neked való, ez nem a könnyen szerzett sikerélményekről szól, akinek a siker okoz élvezetet az itt már kiszállhat. Aki a kihívásokat szereti, a küzdést az belevetheti magát.
A grafika rendben van már csak azért is mert bármely tipusú autósjátékban nem a kavicsok árnyéka az elsődleges, a táj, a környezet, az időjárási effektek élvezetesek.
Ha profi vagy a kontrollerben szerezhetsz pár kellemes percet magadnak, de gondolj arra, hogy a kormányforgatók is anyáznak rendesen!
A munkádtól függ, hogy mennyire tudsz kikapcsolódni, ha unatkoztál egész nap, akkor ez fel tud idegesíteni pár perc alatt. -
fagy53
nagyúr
Üdv!
Játszom már egy ideje a játékkal, kormánnyal /DFGT/ és nem próbáltam billentyűvel, de azt hiszem alakul az RBR utódja! Van mit változtatnia, bővítenie a Codemasters-nek, hogy ténylegesen utódról beszélhessünk, de látni a fényt az alagút végén...
A játék grafikailag sokkal jobb, persze a gépigény is ennyit nőtt, de a sokat emlegetett fizika sem marad el az RBR.től. Az igazi szimulációs játékban több a beállíthatóság, a vezető üléshelyzete itt pl. fix hasonlóan az RBR-hez, de a pályaversenyes szim. ezen már túllépett. A rallynál még nagyobb jelentősége van ennek a nemlétező opciónak, mert a belsőnézetben nem megfelelő és autóként bizony jelentősen eltérő a vertikális kitekintés, magyarul: látszólag összemegyek sok tipusban, mintha egy kádban ülnék...
A rallyban bukkanók, be nem látható kanyarok vannak és igencsak fontos a magasabb üléspozició. Annak aki a motorháztetőn üldögél, vagy drón módjára hátulról követ, ennek persze semmi jelentősége nincs , de az nem is szim.-ként használja a játékot, akárcsak a billentyűzettel játszók! -
fagy53
nagyúr
Kösz, látom pontosan megértetted a problémámat és, hogy ezzel nem én vagyok egyedül.
Én megvárom a végleges verziót és ha abban sem lesz benne, akkor belepiszkálok...
Az ETS2-nél is várni kellett bő két évet mire beépült a játékba ez az opció és ott a saját fércmunkámmal kellett elvergődöm addig.
Egyébként ha az ember méterre kiismer egy pályát, akor ez nem szempont, de ahhoz éjjel-nappal kéne játszanom, az meg nem megy. -
fagy53
nagyúr
Üdv!
"Így jelenleg leginkább az angol hangra tudok csak hagyatkozni. Erre esetleg nincs valami mod?" - elhangzott már egy pár jótanács, de előbb-utóbb megtanulod a pályákat és nem lesznek ehhez hasonló problémáid.
Hiába az audiovizuális itiner, a memóriád übereli ezeket a segítségeket...
Aki korábban sokat nyűstölte az RBR-t annak most könnyebb dolga van, sok minden visszaköszön a grafika kivételével, mert az káprázatos hozzáképest.
Az újabb javításoknak köszönhetően sokat javult pl a 60'-as évek autóinak vezethetősége, a jobb kormánybeállítások rengeteget javíthatnak a vezethetőségen és szerintem változtattak valamelyest a fizikán is.
A jó kormánybeállítás felér egy fél győzelemmel, a jó memória meg a másik fele. -
fagy53
nagyúr
válasz SpongyaBob #708 üzenetére
Ez nem biztos, de nekünk felhasználóknak csak örülni kellene a választék bővülésének és nem annak, hogy esélye sincs....
Egyelőre az RBR és a DiRT Rally remekül elfér egymás mellett az élmezőnyben, miért lenne baj egy harmadik hasonló játék?
Én már a havas pályákat várom a DiRT-től, pl. svéd pályákat, mint a CMR sorozatnál. A Monaco csak egy ízelítő ezen a téren. -
fagy53
nagyúr
válasz SpongyaBob #710 üzenetére
Biztosan nem véletlen, legfeljebb nem ismerjük az okát! Találgatni persze lehet és a legkézenfekvőbb magyarázat, a pénzhiány mellett, hogy mentek agy pár futamot a DiRT-tel és egymásra nézve szó nélkül kitolták a megjelenés időpontját, jó munkához idő kell és ide a tapasztalatok alapján jó munka kell....
Ha jobb lesz pl az irányítás mint a WRC X-eken, akkor már esélyes lehet a döntőbe kerülésre.
A DiRT sincsen még kész, jószerivel egy féligkész játékkal játszunk, az alapokat lerakták, de hiányzik még sokminden. -
fagy53
nagyúr
válasz cinkoxid #780 üzenetére
Érdekes, szerintem éppen a monacoi pályák sikerültek arkadosabbra, kormánnyal sok esetben furán viselkedik az autó, emlékeztetve a CMR spanyol pályáira...
A német és a monacoi pályák csökkentik a szimulátoros élményt, persze csak bizonyos szituációkban.
Természetesen az eddigi etalon RBR sem tökéletesen valósághű, így a DiRT-re írt véleményem csupán építő kritika akar lenni! -
fagy53
nagyúr
Persze jól tapadnak a letaposott havas vagy jeges úton. Egyébként az ilyen felületen a játékban realisztikusan viselkednek az autók, nekem a vizes aszfalttal vagy a szárazzal van problémám, a szögesgumi messze nem tapad úgy ilyenkor mint a játékban.
Hiányzik a gumi választás a futamok előtt a szervízpontokon, minden más játékban lehetőség van erre és lehet melléfogni ilyenkor.. -
fagy53
nagyúr
Azzal én sem, ha a "saturation" 100%-on van...., de mehet a driverben a 900° ha max 60% ra teszed a játékban a "saturation"-t. Az F1-hez hasonlóan a rally sem a túlzó kormánytekergetéséről híres, egyszerűen nincsen idő rá és nincs szükség mérnőki pontosságú kikerülésekre, kanyarvételekre mint a pályaversenyeknél.
-
fagy53
nagyúr
Még ki sem adták a teljes játékot, de már érződik a párhuzam az F1 és a DiRTRally között.
Anno a z F1 2010 egy űrt töltött ki, nem lehetett a piacon egy jó grafikájú és szimes F1-es játékot kapni, akkor nekik ez majdnem sikerült...A DRally ( EA!) megjelenésekor nem volt akkora űr a Milestone WRC X miatt, de a CM hasonlóan jó grafikával és szimes vezethetőséggel megjelentette ezt a játékát, akárcsak anno az F1-et.
A továbbiakban is sajnos egybeforr az útjuk, mindkét játék átmegy a másik ( arcade) oldalra pusztán a szélesebb tömegigények miatt.
Ha ma egy F1-es csapatást szeretnék, akkor az F1 2010-et teszem fel, de mit csináljak a DiRTRally-val ha ez így megy tovább?
Adrenalinszint növelésére, jó kis kikapcsolódásra az F1 2014 is kiváló, a DiRTRally meg pláne..., de távolodunk a valóságtól.
I -
fagy53
nagyúr
Az indulásnál még elég "béta" volt a kormány setup, de később hála nektek remekül sikerült /DFGT/.
Szólhatnál viszont a fiúknak a fizikával kapcsolatban, mert egyre inkább a DiRT3 köszön vissza, könnyebb vezetés, de oda a valós rally feeling!
A képen látható kormány nem a széles tömegeknek készült és még kevesebben lehetnek világszerte akik ezt a játékot ezzel játsszák. A DiRT Rally a kommerszebb kormányokkal is remek szórakozás... -
fagy53
nagyúr
válasz szacsee #1181 üzenetére
Nekem is furcsa, hogy tizenévvel ezelőtt a CMR3-ban volt olyan utolsó futamom, ahol csörömpölve, félrehúzott kormánnyal, akadozó motorral és kimaradó fokozatokkal a váltóban értem a célba, utolsónak persze. Jelen játékban erre még nem volt példa és csak szakadékba zuhanással sikerül abbahagynom a versenyt, a sziklafalba rongyolás bocsánatos bűnnek számít komoly következmények nélkül.
A gumikopás ebben a játékban nem játszik, mert még gumiválasztás sincs, aminek hiánya eleve megkérdőjelezi a szimes voltát.
A CM nem képes átlépni a korlátait, egy nagyon élvezhető, hiánypótló játékot készített, de az igazi rally szimulátortól messze van és szomorú, hogy egyre messzebb kerül. -
fagy53
nagyúr
válasz rostiron #1621 üzenetére
Sok, főképpen ismerni kell azokat a helyeket ahol büntetlenül vághatsz le kanyarokat. Sok helyen egy alig látszó kavics kivág a pályáról ennél kisebb tempónál is, máshol meg mehetsz fél kerékkel az úton a másik fele a levegőben és semmi bajod nem lesz.
Rengetegszer kell bejárni a pályát, így ez dögunalom. Én ezért nem a rekordidőket hajszolom, hanem versenyeken a jobb helyezésekért hajtok és mivel gyorsan felejtek, nekem folyton ismeretlennek tűnő pályákat ad a gép.... -
fagy53
nagyúr
válasz boogie84 #1646 üzenetére
A világért ki ne próbáld pl. a RBR-t, mert akkor nemcsak a bill-t törd ketté, hanem a monitort is..
Nem mindenkinek fekszik a DiRT Rally, neked nem, de sebaj vannak még játékok ahol a gép gombnyomásra felszaggatja az aszfaltot és 220-al bemehetsz egy sikánba gond nélkül. -
fagy53
nagyúr
Emlékszem, ez és az International Rally Championship jelent meg az Europress gondozásában annakidején.
A Rally Bajnokság-ot joystick-el kezdtem és kormánnyal fejeztem be,és ezzel a játékkal teszteltem le az alkoholos befolyásoltság hatását a vezetésre.
Működik még a jelenlegi számítógépen, de az USB-s kormány már nem neki való...M3lakH: a DirtRally szimesebb játék, mint a CMR-ek, ez van. A CMR2 és az 5 itt lapít a polcon a későbbi DiRT-ökkel és valahol a kettő esszenciája a DiRTRally javított vezetési élménnyel, ami még nem a valóságérzetét kelti minden esetben, de becserkészte a korábbi etalon RBR -t!
[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
A Mini a valóságban is hírhedten alulkormányzott ami a felépítését tekintve nem csoda..
Amikor kijött az Early Access DiRTRally, írtam is ide, hogy a Mini és a Fulvia alulkormányozottsága enyhén szólva túlzott. A később kijövő javítások szerintem helyretették a dolgot és bármelyiket keresztbeállítom kézifékkel, sőt a Fulvia időnként szereptévesztésben van, úgy viselkedik mintha a hajtás hátrakerült volna..
Kormányt használva feltűnő szinte minden autós játéknál az input lag, ez alól ez a játék sem kivétel, mindössze kisebb a késleltetés, mint pl. a Sebastien Loeb Rally EVO-nál. -
fagy53
nagyúr
-
-
fagy53
nagyúr
válasz milapsy #2002 üzenetére
Ügyes...., lassan egy valódi autót is kipróbálhatna, persze azzal nem fog így menni. Én nem látok semmi furfangot mögötte, a gyakorlás, a pálya tökéletes ismerete, a jó reflexek kb. így nyilvánulnak meg. Látszott a vége felé a fáradság miatti tévesztés, de hihető a dolog. Én soha nem lennék már erre képes, ehhez újra kellene születnem.
Érdekes, hogy a valós videókat nézve sokszor az igazi pilóták is így mennek, persze a "völgy" kanyarlevágásokat leszámítva, mert a valóságban ezekből nagy csatt lenne... -
fagy53
nagyúr
válasz #48967168 #2029 üzenetére
Nem kell befognia a féknek ahhoz, hogy csökkenjen a teljesítmény, elég felnin gurulni.
A múltkor szándékosan meg akartam semmisíteni valamelyik jószágot, de nem sikerült könnyen. Nagy tempóval sziklának vagy fának menve simán húzott tovább, bezzeg máskor egy kis kicsúszásnál DNF. Érdekes, hogy a Sebastien Loeb Evo rally pl ebben jobb. Kisebb futómű rongálást is szitáló kormánnyal jelez, a versenyt tudod folytatni, de nehezebb lesz. -
fagy53
nagyúr
válasz #78687232 #2200 üzenetére
Szerintem sok értelme nincs egy DirtRally2 megjelenésének, mert ez csak egy DLC-kel felturbózott DirtRally lenne. Sokkal jelentősebb lépés lenne a hivatalos WRC jogokkal / amit most a Milestone birtokol/ készíteni a jelenlegi DirtRally-n alapuló játékot. Ismert nevekkel, pályákkal és a hivatalos lebonyolítással VB-t lehetne játszani amiben a gumiválasztástól a valós szabályokig minden benne lenne. Ebben az F1 kapcsán van gyakorlata a Codemasters-nek és most csak ők tudnák ezt a hiánypótló játékot normálisan elkészíteni.
Kérdés mekkora a piac? Világméretekben a valós versenyek iránt is csak mérsékelt érdeklődés van a rally iránt, a játékért sem tolonganának, így nem vagyok benne biztos, hogy ez a kiadónak zsíros üzlet lenne...
Ha kiadnának valaha is egy ilyen játékot az a benne foglalt tartalom és a várhatóan nem magas eladási szám miatt horror áron jelenhetne meg, ördögi kör ez. -
fagy53
nagyúr
Szivárog az mindenfelé, még olyan helyre is amire nem gondolnánk..., de ne is mondj semmit,a félszavakból is értjük egymást.
Remélhetőleg javul még a meghibásodások szimulációja, mert ez a CMR-nál és még az SLRE-nél is jobb mint most itt, a kormánybeállításokhoz meg gratulálok, fényesen sikerült.
Nagyon hiányzik az a CMR-nál megszokott ünneplés, gála ami a valóságban minden versenyen megvan, egy kis elismerés ami nem XP vagy pénz jutalom, de ha dobogós helyezést ér el az ember, egyszerűen jólesik, merrt ez így túl személytelen.
Sajnos tudom, hogy közelíteni a tökéletes szimulációs játékhoz a fejlesztőnek egy komoly kihívás és élvezetes, de a tizenéves lurkók ezt nem díjazzák, így csak csendben reménykedek... -
fagy53
nagyúr
válasz proci985 #2222 üzenetére
Az alapbeállítások valóban kihívást jelentenek a könnyű, de bitang erős hátsókerekesnél, ezért kell pl a fékbalanszt előre tenni amennyire csak lehet a difit meg nyitni így csökkenteni a farkcsóvit.
Könnyebb viszont íveket menni vele, készségesen fordul kézifék vagy skandi flick nélkül is, de vigyázni kell a gázadásra, mert bár a jobb lábbal simán lehet kormányozni, de rálépni a pedálra komolyan csak akkor, ha az eleje és a hátulja egy egyenesben van.
Érdekes módon nekem a svéd pályák éppen ezekkel a "nehéz eseteknek" tartott autókkal jönnek össze a legjobban, egy elsőkerekes kínszenvedés hozzájuk képest. -
fagy53
nagyúr
Néztem én a zoknit, hogy nem az enyém-e, mert én is így vezetek, de még a nadrág is ismerős volt..
A fékpedál alatt nálam szivacs dolgozik.
Tetszett a kétlábas vezetés, tényleg sokat segít, kipróbáltam, de nem használom mert a valós autóban megkeveredem. Amíg automata volt ott használtam a valóságban is, de a kuplungosnál jobb kihagyni ezt a technikát, legalábbis nekem. -
fagy53
nagyúr
válasz SpongyaBob #2261 üzenetére
+1
-
fagy53
nagyúr
válasz guftabi96 #2383 üzenetére
Nem a kormány elfordulási szögét korlátozza, hanem a kormányelfordulás és a kerék elfordulás arányát változtatja. Ezt kormány zárszögnek hívják és ez tényleg az autóhoz tartozó érték, általában a játékban a 60-as évek autóinak egy adott kormány szögelfordulásához kisebb kerékelfordulás tartozik, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy többet kell tekerni a kormányon az adott kanyarban, mint pl egy későbbi járgánynál, kvázi érzéketlenebb a kormány.
Szerintem egyébként a rallynál a kormányelfordulást ha a driverben 900°-on hagyod akkor a játékban a szaturációt 60%-ra állítsd, így 540°a kormány szögelfordulása, a zárszöget meg a játék autóként állítja.
A gyors ellenkormányzások és éles hajtűk miatt kényelmetlen a nagy kormány szögelfordulás ebben a műfajban. Pályaversenyeknél és kamion szimulátorban jól jöhet, sőt kell is a 900°. -
fagy53
nagyúr
válasz Tomdriver #2392 üzenetére
A baj csak ott van, hogy nem tettek szívet a játékban, érzések nélküli. Egyedül a vezetést magát élvezheted, de szinte semmilyen motivációt nem kapsz a továbbjátszáshoz, pedig nem került volna sokba.
Ahol meg van tétje a csapatásnak és pl dobogós helyezésért ünnepelnek, Te pedig jóérzéssel dőlhetsz hátra, ott meg a vezetés élménye, a szimuláció sivár... -
fagy53
nagyúr
Remek, hogy hiányzó pályákkal bővül, a WRC 6-7 Argentina, Ausztrália, Lengyelország helyszinei ill. Új-Zéland várható. A rallycross is remekül fest, nemcsak alul vizes hanem felülről is jön az áldás...
Várom..! -
fagy53
nagyúr
válasz bghistvan #2502 üzenetére
Általánosan igaz az, hogy a normálisabb játékok támogatják a kuplungot, de csak akkor ha az illető autó a valóságban is ilyen. A kuplung a H váltóhoz passzol és ilyen a mai versenysportban szinte nem létezik.
A DiRT Rally nosztalgia gépei szerencsére figyelembeveszik a H váltót és az ehhez tartozó kuplungot, a későbbi korszakok autói csak az indulásnál támogatják a kuplungot.
Mindig nézd meg, bármilyen szimmel is játszol, hogy az autód milyen váltót használ, a pillangó ill szekvenciális váltóknál csak a startnál számít a kuplung, a későbbi fel-leváltások automaták, bár érdekes módon a kuplung benyomás elválasztja a motort a hajtáslánctól.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...