- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Autodesk - Revit
- Amazon
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2562 üzenetére
Na neki ültem az utolsó 4-nek. Volt vagy 2 kissebb hibám, annak ellenére nagyon élveztem!
Egyelőre én pihenek és nézegetem a listát, ki hogy végez!"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
SheriffHUN
csendes tag
válasz Sub-ZeRo #2563 üzenetére
Ezt kár volt olvasnom, mert "túl" izgalmas eddig a veled való verseny. Az első négyen mentem és pályánként plusz minusz pár sec a különbség oda-vissza. Full stresszes voltam, hogy nehogy nagyot hibázzak és így hogy leírtad most már ez fog végig kísérteni még 12 pályán
https://aduasz.com
-
atomeec
senior tag
válasz Sub-ZeRo #2567 üzenetére
Kis elemzést kérek, mit rontok el? Te kormánnyal játszol, szóval hozzád tudom hasonlítani magam (nem mintha lényeg lenne, csak játék, de érdekel miért vagyok béna). Kicsit az autóra is fogom, de nem volt pénzem Fiestára vagy másikra (újrakezdtem a karrier módot anno és így minden el is veszett, mondjuk nem is értem hogy nem tudták ezt beletenni, hogy a megvett kocsik megmaradjanak...).
A 90 fokos bal kanyart picit benéztem, oké, de 30 másodperc??? -
atomeec
senior tag
válasz Sub-ZeRo #2571 üzenetére
Jézus atyavilág! Ezt így nem gondoltam volna, de nagyon köszi, hogy ennyi időt szántál rám. Már alszom (reggel meló), de remélem holnap lesz időm átnézni ez alapján a videót.
Amatőr vagyok én ehhez képest, én sosem gyakoroltam be egy egy szakaszt, csak a karriert játszottam, ahogy jött, meg időnként a napi online pályát.
A kocsit sem ismerem, csak rányomtam, csak ehhez a ligázáshoz vettem meg, rossz választás volt. Nekem érzetben a MK1 Focus jön be (meg élőben is az van, csak nem RS ), illetve a régieket szeretem (B kategória és a többiek).Köszönöm szépen mégegyszer!
-
atomeec
senior tag
válasz Sub-ZeRo #2573 üzenetére
Nos, végignéztem a "problémás" részeket. Igen, nincs pályaismeretem, azért veszem el sokszor a gázt, mert a görögöknél csak az van meg fixen, hogy sok résznél nem belátható út, bukkanó és utána kanyar, ahol mindig elszállok
Így én spontán vagyok ennyire jó/rossz, illetve megnzétem ez a skandináv manővert, nem tudom tudatosan fogom-e tudni alkalmazni, meglátjuk. Mindenesetre sokat tanultam (elmélet, nem gyakorlat )
Off: Nem tudom pályaautót játszol-e, ha igen, TrackIR ilyesmiben mennyire gáz? Oculus-t próbáltam, de a felbontás és szem melegítés miatt végül letettem róla, ennél meg azt olvastam zavaró tud lenni, hogy ellentétes irányba fordítod a fejed, mint amerre kanyarodsz.
[ Szerkesztve ]
-
-
rumkola
veterán
válasz Sub-ZeRo #2605 üzenetére
I7, GTX1060, WIN10 gyári
azt már megcsináltam, igazából mindent megpróbáltam de az AMD logó előtt kimerevedik
ha rögtön indítás után alt+enter-t nyomok, akkor kisablakban megy, de fullscreenen azonnal kilép
most rájöttem, hogy alt+enter után gyorsan a teljes méret ikonra nyomok akkor úgy megy, hogy a windows tálca látszik, de amúgy fullscreen
megvan: nvidia control panelben mindent visszaállítottam alapértelmezettre, így jó
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Sub-ZeRo #2612 üzenetére
Ha megjelenik meglátjuk. Nagyon várom, mert a DR igaz, hogy jó, de az, hogy elrepülök, ha 1db kis bukkanóra rámegyek nem valami jó és a finnországi légpárnás verseny sem kerek A videó alatt a feltöltő csávó azt írta, hogy jobb, mint a D4 és a Dirt Rally kezelése, mert a D4-ben túl egyszerűre vették a figurát, a DR-ben meg ugye eltúlozták a dolgokat. A verseny előtti gumi választás lehetősége és a gumi kopás pedig megdobhatja a dolgot. Reméljük, hogy igazak a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
Tomdriver
őstag
válasz Sub-ZeRo #2617 üzenetére
Szerintem nem. Az emberek többsége nem akar szimulátorral játszani mert rohadt nehéz. Lásd az 1-et, meg a Richard Burns Rally-t. Ez csak fél szimulátor lesz, hogy többen tudják élvezni és többet adjanak el.
Neeeee... !!! De hát ilyen fosból sosem elég? Nem hiszem el, hogy a szim. közösség nem tud nyomást gyakorolni ezekre...
-
D.Va
senior tag
válasz Sub-ZeRo #2641 üzenetére
Na akk rákeresek, megvan az Assetto is... Bár gondolom hogy azért a fizika nincs hozzá Ladásítva, gondolom valamelyik másik Assetto-s autónak a fizikáját rakták be a Ladához... bár végülis az se rossz ha egy E30 motorral szerelt Ladával driftel az ember...
Jövő hónapban kezdek Ladát építeni szal nagyon rá vagyok kattanva a témára
[ Szerkesztve ]
-
-
levberta
csendes tag
válasz Sub-ZeRo #2663 üzenetére
Érdekesen jött ki a dolog... Az uccsó etapon nagyon biztos voltam magamban (szeretem a finn pályákat), aztán volt olyan szakasz, ahol 10 mp-et kaptam SubZero-tól, szóval elég felemás a kép... De grat mindenkinek!! Jó lenne, ha többen lennénk, meg jöhetne havas pálya is😀😀😀😀
-
-szabi-
őstag
válasz Sub-ZeRo #2694 üzenetére
Profil tulajdonságoknál nincs nehézségállítás.
Karrier módban, bajnokság játszásánál lévő "rally open championship"-t választva sincs.
Most mentem 2 svéd pályát, de AI nem igazodik a tudásomhoz, így középmezőny.
Kettő verseny után már fél perc a lemaradásom.
Keresgélve neten is azt találom, hogy nem lehet nehézséget állítani. -
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2707 üzenetére
Tényleg, jóval előrébb a játék kezdeti beállításokban kellett megadni a kuplung és váltó kérdéseket.
Már csak a ledsort kéne beüzemelni, és szuper lenne.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2713 üzenetére
Rendes steames. A tipp a steamforumról van, másnak is van ilyen baja, hogy ha enterrel indít a játek elején akkor a bill lesz aktív
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2716 üzenetére
Én úgy jártam, hogy beállítva minden, másnap indítom, enter a startnál, betölt a játék, és nem reagál semmire.
Control settings, betölt g29, és megy. ezután googlizva találtam ezt, mióta start gombbal indítok, mindig van azonnal kormány. Bár nem néztem meg hogy a mentett pedál beállítások (deadzone/saturation) is tölti-e, még az elején vagyok a tesztelésben, de az open champ karrierben megvan a 3. hely első rohamra lancia fulvia-val. Utoljára a cmr2-vel mentem logi formula force-al, azóta nem volt jó szettem, macre borzalmas volt a rally, pc meg nem volt.
Most a "gyerek gépe" érdemel törődést, azt gondolom, jól eladtam hogy az alapvető 5-8 osztályos informatikához kell egy olyan belépőszintű gép, ami egy 15 éves házban elfér (AMD A10-7870K + R7 250 dual graphics ) Ezzel már fut úgy hogy megérte venni egy kormányt is újra.
Érdekes az automatikus video beállítások, mindig feltolná fullhd high-ra, de akkor 24-30FPS csak, 1600x900-ban mid-high kevertben 32-45fps a nyílt pályákon akár 60fps is megvan. Szóval még erősen a tesztelésen vagyok, a kézi váltás még elvonja a figyelmem, automata és minden help ki.jut eszembe, írsz a trackIR-ről, ehhez mindenképpen kell külső kamera? a monitoron van windows hello kompatibilis sztereo infra+normál kamera az arcfelismerőhöz. Erre nincs szoftver?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2718 üzenetére
Pont ezt szerettem volna tudni, ha kell egy "vevő" amit figyel, akkor csak a herdverrel mehet. azt hittem, elég neki az arcfelismerő dupla infra kamerája. Ezért külön hardvert most nem vennék, köszi az infót
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2698 üzenetére
Üdv, tudom, régi thread, de hasonló probléma.
Szóval custom rally esetén lehet állítani nehézséget, itt én is masteren hagyom mindig, lássam hova kell fejlődni, így középmezőny erősen. Ez érthető, nem sok óra van még bennem meg a kormányban, stb.Amit nem értek, az a karrier mód. Ok, normál rallyban átmentem open-ből clubmanbe, ott hülye módon ráugrottam a group b renault szörnyre mert volt rá keret aztán most küzdök hogy megzabolázzam.
A rallycrossal van bajom. kb 10-edjére futok neki, open szint, előbb clioval most corsa-val, ami jobban bejön, és mindig 5-8 ponttal lemaradok a szintugrástól. Egyszerűen az AI agresszív, és ellenséges, és büntetlenül megteszik. Kilöknek, kipöckölnek, rajtnál kiszorítanak vagy kiforgatnak, és a legjobb, ha egyszerre megyünk a jokerre, akkor rendszeresen előttem keresztbefordul és elzárja az utat, vagy elrontja a féktávot és hátulról telibe. Ezt nem lehet kikapcsolni? Már rém unalmas. Ezek nélkül símán lenyomnám mindet.Illetve ide tartozó kérdés, sorra jönnek a fejlesztések, súlycsökkentés, motor fejlesztés, stb, ezeket fel kell szerelni valahogy vagy automatikusan beállítódik és egyre potensebb lesz az autó?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2721 üzenetére
Szia
Igen, a síma rally karrier az ok, majd visszatérek rá, gondoltam addig csiszolódok a rallycrossban, de kezdi elvenni a kedvem, így vezetnek. Schumacher monacoi parkolása kütyafüle ahhoz, hogy keresztbe állt előttem, majd még orral rá is zárt a szalagkorlátra.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2724 üzenetére
Állítólag számít, milyen skilljei vannak a mérnököknek, mert azt gyorsabban javítják illetve a fejlődés is abban az irányban gyorsabb. De mivel van vagy 12 skill, nehéz követni Volt olyan üzenet is hogy crew chief improvement vagy valami hasonló, nem jegyeztem meg, hogy a csapatvezető is tanul ahogy haladunk.
De fene tudja. Csak olvasgattam a fórumokat. Viszont ha ez igaz, nem éri meg sűrűn cserélgetni a szerelőket.Tegnap rátaláltam egy Jimmy-féle rallycross videóra, jót röhögtem, a döntőben ugyanaz, a két kék-sárga clió egymást kiforgatva keresztbe állt előtte a jokerben. Ez nálam vagy 4x megvolt már, ha előttem mennek, már rántom is vissza az autót, nem megyek utána kék-sárga clionak. Szerintem ez autó/sofőr AI programozás, van olyan aki mindig az utolsó körben megy jokerre, meg van amelyik mindig elrontja ugyanazt a kanyart.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen