- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz atomeec #2570 üzenetére
Hát ha gondolod segíthetek, de hozzá teszem, nekem nem fekszik a görög, így csak azt tudom írni, amit látok a videóból, meg amit vissza emlékszem a pályáról.
Szóval, nekem a Fiesta jött be kormányzásilag, mert igen direkt, mint az igazi Focusom is, ami nekem nagyon tetszik a kocsiba. Egy kicsit a seggét dobja, de ha erre rájössz, nagyokat lehet autózni vele.
Szóval, ami fontos egy autót találj, ami neked bejön, vezetésbe, stb, meg egy jó set kell hozzá.
Én a Workshop-ból próbálgattam ki autó beállításokat és abból ami nekem bejött, az maradt, azokat használom.
Jah én cockpit nézetből játszom, máshogy nem is megy.
A másik, hogy kell az upgrade a kocsira. Sokkal jobb ECU lesz benne, sokkal könyebb lesz, jobban pörög, erősebb is lesz. Ez fontos.
Nekem például a Hyundai nem jön be. Alapból pörög mint a gép, de valahogy nem akar menni, nem szimpatikus nekem. Nem is fogom megvenni. Ez egyéni vélemény.A videót lebontom percekre, mint rontasz el.
Ami megjegyezedő, hogy pályaismeret! Talán ez a legfontossabb!!!!!Na akkor írom:
32-33 másodperc: Elveszed a gázt. Az ott full padló 6-ban.
51-54mp: Elveszed a gázt. Az ott padló megint vagy az 57. másodpercig.
A kanyarban volt egy kis grimbusz, de nem vészes.
1 percnél is elveszed a gázt.
1:03 környékén is. Az ott még padló, később kell a fék.
1:12-nél van a bukkanó, amin megtorpansz. Arra ha jó ívben mész rá padló.
1:26-nál a fék: Ott olyan féktávot veszel, mintha anyahajóval mennél. Sokkal később kell fékezni.
1:50-nél elveszed a gázt, az ott is padló. Utána a balos hajtű kicsit necces volt. (skandináv flick-et tanuld meg használni, sokat fogsz rajta nyerni a hajtűben.
Itt lefele a hajtűkben a féktávod nagyon sok. Nagyon korán kezdesz el fékezni. (az ABS-t kapcsold ki a játékban)
2:36-nál volt egy kis hiba, de ezen bármikor tudsz javítani.
3:05-06-nál látszik, hogy pályát nem ismered. Az ott teli gáz felfele. Onnantól végig a balos hajtűig.
A hajtűt ha bevetted padló lefele és a bukkanó után fékezel, mikor földet érsz. 3:29nél már a bukkanó tetején nyomod a féket, picit, hogy ha földet érsz, már kicsit fogja az autót és a kanyarig nyomod folyamatosan erősebben, hogy be tudd venni.
4:04-nél hiba, majdnem leestél az ívről. Sőt le is, mert ott meglassultál és izzadtál, hogy visszahozd.
4:40-nél tőre kell venni azt a kanyart, jobban balra kell húznod és akkor jobb kanyarsebbéseggel tudod bevenni.
4:43-nál nem tudom hogy kéziztél e, de ott nem kell.
4:58-nál is sok a féktávod és balra mész ki. Ott is kicsit közelebb kell menni jobbra a növényhez és jó lesz.
5:12-nél az ugratónál elveszed a gázt. Na ott is padló tiltásig.
Ott kb. 5:19-ig padló és 20 környékén kell egy pici fék.
5:29-nél is padló. Nem kell elvenni a gázt.
5:44-nél, meg kicsit átestél a másik oldalra, mert majdnem kicsúztál.
6:07-nél hogy csúszol ki, kb, 5-6 másodpercet vesztettél.
6:37 A kocsit majdnem eldobtad ott. Ott is tőre kell venni a kanyart.Ezek a hibák csak arra utalnak, hogy a szakaszt nem igazán ismered. Hozzáteszem, nekem sem fekszik, de azért már lenyomtam offline vagy 6 bajnokságot azok küzül már 2-őt mester szinten. Van valamennyi ismeretem.
Ezt én vettem fel, (látszik, mert valamiért akadt a radeon felvevője )
Bidnoo Moorland reverse, track ir 5-el.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen