Új hozzászólás Aktív témák

  • Sub-ZeRo

    nagyúr

    válasz atomeec #2570 üzenetére

    Hát ha gondolod segíthetek, de hozzá teszem, nekem nem fekszik a görög, így csak azt tudom írni, amit látok a videóból, meg amit vissza emlékszem a pályáról.

    Szóval, nekem a Fiesta jött be kormányzásilag, mert igen direkt, mint az igazi Focusom is, ami nekem nagyon tetszik a kocsiba. Egy kicsit a seggét dobja, de ha erre rájössz, nagyokat lehet autózni vele.
    Szóval, ami fontos egy autót találj, ami neked bejön, vezetésbe, stb, meg egy jó set kell hozzá.
    Én a Workshop-ból próbálgattam ki autó beállításokat és abból ami nekem bejött, az maradt, azokat használom.
    Jah én cockpit nézetből játszom, máshogy nem is megy.
    A másik, hogy kell az upgrade a kocsira. Sokkal jobb ECU lesz benne, sokkal könyebb lesz, jobban pörög, erősebb is lesz. Ez fontos.
    Nekem például a Hyundai nem jön be. Alapból pörög mint a gép, de valahogy nem akar menni, nem szimpatikus nekem. Nem is fogom megvenni. Ez egyéni vélemény. :R

    A videót lebontom percekre, mint rontasz el.
    Ami megjegyezedő, hogy pályaismeret! Talán ez a legfontossabb!!!!!

    Na akkor írom:

    32-33 másodperc: Elveszed a gázt. Az ott full padló 6-ban.
    51-54mp: Elveszed a gázt. Az ott padló megint vagy az 57. másodpercig.
    A kanyarban volt egy kis grimbusz, de nem vészes.
    1 percnél is elveszed a gázt.
    1:03 környékén is. Az ott még padló, később kell a fék.
    1:12-nél van a bukkanó, amin megtorpansz. Arra ha jó ívben mész rá padló.
    1:26-nál a fék: Ott olyan féktávot veszel, mintha anyahajóval mennél. Sokkal később kell fékezni.
    1:50-nél elveszed a gázt, az ott is padló. Utána a balos hajtű kicsit necces volt. (skandináv flick-et tanuld meg használni, sokat fogsz rajta nyerni a hajtűben.
    Itt lefele a hajtűkben a féktávod nagyon sok. Nagyon korán kezdesz el fékezni. (az ABS-t kapcsold ki a játékban)
    2:36-nál volt egy kis hiba, de ezen bármikor tudsz javítani.
    3:05-06-nál látszik, hogy pályát nem ismered. Az ott teli gáz felfele. Onnantól végig a balos hajtűig.
    A hajtűt ha bevetted padló lefele és a bukkanó után fékezel, mikor földet érsz. 3:29nél már a bukkanó tetején nyomod a féket, picit, hogy ha földet érsz, már kicsit fogja az autót és a kanyarig nyomod folyamatosan erősebben, hogy be tudd venni.
    4:04-nél hiba, majdnem leestél az ívről. Sőt le is, mert ott meglassultál és izzadtál, hogy visszahozd. :)
    4:40-nél tőre kell venni azt a kanyart, jobban balra kell húznod és akkor jobb kanyarsebbéseggel tudod bevenni.
    4:43-nál nem tudom hogy kéziztél e, de ott nem kell.
    4:58-nál is sok a féktávod és balra mész ki. Ott is kicsit közelebb kell menni jobbra a növényhez és jó lesz.
    5:12-nél az ugratónál elveszed a gázt. Na ott is padló tiltásig.
    Ott kb. 5:19-ig padló és 20 környékén kell egy pici fék.
    5:29-nél is padló. Nem kell elvenni a gázt.
    5:44-nél, meg kicsit átestél a másik oldalra, mert majdnem kicsúztál.
    6:07-nél hogy csúszol ki, kb, 5-6 másodpercet vesztettél.
    6:37 A kocsit majdnem eldobtad ott. Ott is tőre kell venni a kanyart.

    Ezek a hibák csak arra utalnak, hogy a szakaszt nem igazán ismered. Hozzáteszem, nekem sem fekszik, de azért már lenyomtam offline vagy 6 bajnokságot azok küzül már 2-őt mester szinten. Van valamennyi ismeretem.

    Ezt én vettem fel, (látszik, mert valamiért akadt a radeon felvevője :DDD )
    Bidnoo Moorland reverse, track ir 5-el.

    [ Szerkesztve ]

    "Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

Új hozzászólás Aktív témák